Jong Oranje
-
- Fanpage-junk
slappe hap dit
Zolang ie blijft scoren, hoef ik 'm niet te horen. Dat wordt nog wat met Mexx Meerdink
En Smit wordt natuurlijk ook een hit.
-
- Invaller
Logisch toch, vanuit Reizigers perspectief? Goes zou al thuisblijven omdat hij v/d Berg als in de selectie had, dan zou het raar zijn om nu eerder Goes op te stellen.
Ik ben wel benieuwd wat die Banzuzi allemaal heeft misdaan dat er inmiddels 3 spelers die het hele seizoen niet op 6 hebben gespeeld, de voorkeur krijgen op die positie
Je kan een speld horen vallen in dat stadion.
Overigens goede actie van Van Bommel bij de goal.
Die Hato maakt ook fout na fout.DonnyDelano schreef: ↑18 jun 2025, 18:28 Logisch toch, vanuit Reizigers perspectief? Goes zou al thuisblijven omdat hij v/d Berg als in de selectie had, dan zou het raar zijn om nu eerder Goes op te stellen.
Ik ben wel benieuwd wat die Banzuzi allemaal heeft misdaan dat er inmiddels 3 spelers die het hele seizoen niet op 6 hebben gespeeld, de voorkeur krijgen op die positie
-
- Invaller
-
- Fanpage-junk
- salmonyappi
- Harde Kern
-
- Fanpage-junk
Heel Nederland is kritisch, maar Chef is weer vrolijk.
Het is overigens overduidelijk dat nu van Bergen heeft aangetoond wat het verschil is als er iemand gewoon de beuk erin gooit voorin, dat Meerdink hier flink wat momenten had kunnen meepakken.
Ik gniffel ook als het gaat over 'wie o wie de bal nou beter naar voren zou kunnen verplaatsen dan de huidige verdedigers' terwijl de meevoetballend ijzersterke Goes op de bank gehouden wordt.
Nee, jij vond het vast ook een mooie invalbeurt van Regeer.
Zolang ie blijft scoren, hoef ik 'm niet te horen. Dat wordt nog wat met Mexx Meerdink
- Antti Opdam
- Harde Kern
Als internet - trol moet je iets zeggen om je te onderscheiden.DeZuivelDuivel schreef: ↑19 jun 2025, 00:46 Heel Nederland is kritisch, maar Chef is weer vrolijk.
Het is overigens overduidelijk dat nu van Bergen heeft aangetoond wat het verschil is als er iemand gewoon de beuk erin gooit voorin, dat Meerdink hier flink wat momenten had kunnen meepakken.
Ik gniffel ook als het gaat over 'wie o wie de bal nou beter naar voren zou kunnen verplaatsen dan de huidige verdedigers' terwijl de meevoetballend ijzersterke Goes op de bank gehouden wordt.
Nee, jij vond het vast ook een mooie invalbeurt van Regeer.
Anders reageren mensen niet meer.
En verliest het effect.
- salmonyappi
- Harde Kern
Interessante opmerkingAntti Opdam schreef: ↑19 jun 2025, 08:52 Als internet - trol moet je iets zeggen om je te onderscheiden.

Je wilt toch jezelf niet als trol bestempelen neem ik aan?

Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
- Antti Opdam
- Harde Kern
Ik onderbouw mijn mening doorgaans nog met feiten en cijfers.salmonyappi schreef: ↑19 jun 2025, 11:17 Interessante opmerking.
Je wilt toch jezelf niet als trol bestempelen neem ik aan?![]()
Of doe pogingen daartoe.
Chef brult maar iets tegendraads - sec - om reacties te ontlokken.
Althans, zo laat het zich aanzien.
- salmonyappi
- Harde Kern
Was maar een grapje hoor……Antti Opdam schreef: ↑19 jun 2025, 11:45 Ik onderbouw mijn mening doorgaans nog met feiten en cijfers.
Of doe pogingen daartoe.
Chef brult maar iets tegendraads - sec - om reacties te ontlokken.
Althans, zo laat het zich aanzien.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
- Antti Opdam
- Harde Kern
Nou ja.
Het is ook vooral om aan te tonen/geven wat de modus operandi van een internet - troll is.