AZ-RKC Waalwijk (za 13 apr, 18.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16347
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 14 apr 2024, 15:51 De Wit heeft nog nooit een afstandsschot gescoord. Uberhaupt een goed schot buiten de 16 van hem kan ik me niet heugen.
“Nog nooit” is precies wat ik dus bedoel……….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6663
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 14 apr 2024, 17:24 “Nog nooit” is precies wat ik dus bedoel……….
Ja wat bedoel je precies. Anti zegt dat Dani nog nooit zon goal heeft gemaakt. En tot zover ik weet heeft Dani inderdaad nog nooit gescoord van de buiten de 16 in 5 jaar AZ.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 14 apr 2024, 15:51 De Wit heeft nog nooit een afstandsschot gescoord. Uberhaupt een goed schot buiten de 16 van hem kan ik me niet heugen.
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5465
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 14 apr 2024, 18:39
Daar heb je potverdikkie goed voor zitten zoeken.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16347
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 14 apr 2024, 18:52 Daar heb je potverdikkie goed voor zitten zoeken.
Ja, waarvoor dank. Het was dan wel niet voor AZ, maar toch :wink: Zo zie je maar: zeg nooit nooit. Dat was mijn punt.
Bovendien heeft hij 43 gemaakt voor AZ, waaronder echt wel een aantal mooie .

Waarmee ik niet zeg dat het een goede voetballer is dus hè (anders krijg je dat weer).
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2632
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 14 apr 2024, 16:53 Als jij een drie gangen diner eet waarvan alleen het dessert wel lekker was verlaat je met een tevreden gevoel het restaurant? Omdat ze aan klantenbinding deden?
Prachtige vergelijking. Goed gevonden.

Er is echt een groot verschil tussen het geleuter van een handjevol forummerts en de fans in het stadion.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6663
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 14 apr 2024, 18:39
:lol: :lol: :lol:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2261
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

vriend schreef: 14 apr 2024, 12:50 Ik denk dat de gemiddelde toeschouwer cq AZ-fan op de tribune met een prima gevoel huiswaarts is gegaan. Een toch wel spectaculaire wedstrijd met uiteindelijk een goede afloop. Een soort van remontada of zoiets. Goed voor de klantenbinding.
Een en ander in tegenstelling tot de toetsenbordridders en schermgluurders op dit forum die alles dood analyseren.
Ik ging blij naar huis omdat er uiteindelijk 3 punten gehaald werden maar het spel was de eerste 65 minuten niet om aan te zien dus niet echt goed voor de klantenbinding.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2274
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

vriend schreef: 14 apr 2024, 19:19
Er is echt een groot verschil tussen het geleuter van een handjevol forummerts en de fans in het stadion.
De fans in het stadion denken allemaal hetzelfde? En die 'forummerts' komen niet in het stadion? Je bent zelf een voorbeeld van iemand die op beide plekken komt.
Het was gewoon tranentrekkend slecht, het eerste uur. Ben heel blij dat het nog gelukt is om die 0-2 achterstand om te zetten in een overwinning. Tegen fucking RKC notabene! Kan me niet voorstellen dat iedereen tevreden het stadion uit liep.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10264
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 14 apr 2024, 10:32 Normaal kom je toch pas weer op het forum in de baas zijn tijd? ;-)
Ik werk voor mezelf.

Maar in het weekend probeer ik inderdaad zo min mogelijk achter een laptop te zitten.

Tenzij ik een open kans zie om De Wit af te branden.

:wink:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10264
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 14 apr 2024, 15:35 maar je kan toch echt niet beweren dat je De Wit nog nooit een mooie goal hebt zien maken.
In het AZ - shirt kan ik me geen knappe goal herinneren.

Überhaupt dat hij een bal goed aanneemt en vervolgens scoort.

Hij loopt toch alleen maar tegen andermans ballen aan? (Mits op een presenteerblaadje aangegeven.)
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16347
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 15 apr 2024, 05:42 In het AZ - shirt kan ik me geen knappe goal herinneren.

Hij loopt toch alleen maar tegen andermans ballen aan? (Mits op een presenteerblaadje aangegeven.)
Ja joh……..

Kijk dan eens op Youtube. Mooie kopgoals, goals door alert te zijn. Niet van buiten de 16, dat klopt, maar dat geldt ook voor Pavlidis. Een goal is een goal.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11219
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 14 apr 2024, 19:19
Er is echt een groot verschil tussen het geleuter van een handjevol forummerts en de fans in het stadion.
Dat zijn gewoon grotendeels dezelfde mensen hoor. Of denk je dat niemand hier in het stadion komt?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1835
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 15 apr 2024, 07:50Dat zijn gewoon grotendeels dezelfde mensen hoor. Of denk je dat niemand hier in het stadion komt.
Ik denk zelfs dat het gros in het stadion komt.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2632
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 15 apr 2024, 07:50 Dat zijn gewoon grotendeels dezelfde mensen hoor. Of denk je dat niemand hier in het stadion komt?
Gezien het grote aantal posts tijdens een wedstrijd denk ik inderdaad dat veel (actieve) forummerts niet in een stadion komen.
En als dat wel zo is dan gaat het om 0,001% van de toeschouwers. Ik noem maar een getal. Niet heel representatief hè.
Bij de gemiddelde toeschouwer zijn Dani de Wit, Sugawara en Clasie heel populair hoor.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11219
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 15 apr 2024, 09:20
Bij de gemiddelde toeschouwer zijn Dani de Wit, Sugawara en Clasie heel populair hoor.
Dat zegt wel genoeg ja. De gemiddelde toeschouwer is tegenwoordig wat minder kritisch. Een nieuw publiek dat vooral klapt, consumeert en enthousiast wordt als iemand op het logo slaat. Ik kan en wil dat niet. Voor een dergelijke beleving ga ik wel bij mijn amateurclub kijken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
vriend
Basisspeler
Berichten: 2632
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 15 apr 2024, 10:02 Dat zegt wel genoeg ja. De gemiddelde toeschouwer is tegenwoordig wat minder kritisch. Een nieuw publiek dat vooral klapt, consumeert en enthousiast wordt als iemand op het logo slaat. Ik kan en wil dat niet. Voor een dergelijke beleving ga ik wel bij mijn amateurclub kijken.
I rest my case.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11219
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 15 apr 2024, 10:16 I rest my case.
Welke 'case' is dat precies? Ik zit nog steeds regelmatig in het stadion hoor, maar geef mijn kaarten ook vaak weg als ik zelf niet kan of geen zin heb. De mensen waar ik vroeger altijd mee ging zijn om uiteenlopende redenen bijna allemaal afgehaakt, dus dat zorgt ook voor wat minder interesse.

Je gaat zelf volgens mij al tientallen jaren naar AZ, dus die verschillen in beleving heb je door de jaren heen ongetwijfeld gemerkt. Vroeger zat iedereen te vloeken na een kutbal, tegenwoordig krijgen zelfs de grootste dissonanten applaus na 1 goede pass over 10 meter. Ik doe daar niet aan mee.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10264
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 15 apr 2024, 06:17 Ja joh……..

Kijk dan eens op Youtube. Mooie kopgoals, goals door alert te zijn. Niet van buiten de 16, dat klopt, maar dat geldt ook voor Pavlidis. Een goal is een goal.
Dat laatste was ik juist aan het bestrijden.

Sadiq heeft gisteren een goal en een assist gegeven die ik De Wit nog nooit heb zien produceren ...

De ene goal is immers de andere goal niet.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16347
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 15 apr 2024, 11:55 Dat laatste was ik juist aan het bestrijden.

Sadiq heeft gisteren een goal en een assist gegeven die ik De Wit nog nooit heb zien produceren ...

De ene goal is immers de andere goal niet.
Qua schoonheid niet, maar Dani heeft heus mooie kopgoals gemaakt. Maar ik snap dat je na 200 berichten niet opeens gaat zeggen dat dat inderdaad ook wel zo is………..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie