Lequincio Zeefuik (2029)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
MB80
Invaller
Berichten: 2249
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Echt blij met deze diamant, goede kop, fysiek sterk en technisch bovengemiddeld voor een dermate lange speler.

Alle speeltijd die Zeefuik, Goes, Addai, Poku en Owusu dit jaar meepakken is pure winst voor volgend jaar. Zie deze heren namelijk als de kern van AZ voor de komende jaren.

(Ja er moet ook nog extra kwaliteit om hen heen staan om de jonkies het platform te geven om te excelleren en nog minimaal 3 gerichte aankopen van Max, bijv nieuwe backs en nieuwe linksbuiten)
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

MB80 schreef: 20 feb 2024, 09:39 Echt blij met deze diamant, goede kop, fysiek sterk en technisch bovengemiddeld voor een dermate lange speler.

Alle speeltijd die Zeefuik, Goes, Addai, Poku en Owusu dit jaar meepakken is pure winst voor volgend jaar. Zie deze heren namelijk als de kern van AZ voor de komende jaren.

(Ja er moet ook nog extra kwaliteit om hen heen staan om de jonkies het platform te geven om te excelleren en nog minimaal 3 gerichte aankopen van Max, bijv nieuwe backs en nieuwe linksbuiten)
Is er eigenlijk iemand níét enthousiast over deze speler?

(Eventueel leuk voor later.)

En een politiek diplomatiek antwoord als "de tijd zal het leren" of "hij moet het nog laten zien" telt niet.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 20 feb 2024, 09:43 Is er eigenlijk iemand níét enthousiast over deze speler?

(Eventueel leuk voor later.)

En een politiek diplomatiek antwoord als "de tijd zal het leren" of "hij moet het nog laten zien" telt niet.
Ik las eerder, toen zijn transfer ter sprake kwam, wat gemor over dat hij slechts enkele doelpunten had gescoord in vele eredivisieduels en wat andere kritiek in de trant van dat we niet moeten gaan voor zo'n lichte (jonge) speler; misschien ook iets over houterig? Ik weet zo niet door wie (al zou het goed kunnen dat hij niet direct de cup of tea van de Baron is)

Je kunt speuren naar niet enthousiaste reacties vanaf hier:
viewtopic.php?p=802866#p802866
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2249
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Antti Opdam schreef: 20 feb 2024, 09:43 Is er eigenlijk iemand níét enthousiast over deze speler?

(Eventueel leuk voor later.)

En een politiek diplomatiek antwoord als "de tijd zal het leren" of "hij moet het nog laten zien" telt niet.
Ter verduidelijking, ik zie Zeefuik niet als eerste spits voor volgend jaar maar het is een welkome toevoeging van de selectie omdat dit profiel er nog niet echt was. De meerwaarde (puur van het profiel) was duidelijk te zien tegen Fortuna.

Als volgend jaar Zeefuik, Meerdink en Poku moeten vechten voor de spits positie dan gaat het wederom een lastig jaar worden…maar zou mij niets verbazen als Max wel zo denkt…
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 373
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

AZ 4 Life schreef: 20 feb 2024, 09:00 Wellicht omdat de topscorer van de eredivisie voor hem staat in de pikorde..?
Hij is volgens mij nog geen enkele keer gewisseld voor Pavlidis dus dat lijkt me sterk.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 20 feb 2024, 10:18 Je kunt speuren naar niet enthousiaste reacties vanaf hier:
viewtopic.php?p=802866#p802866
Als je zoekt op 'Volendam' stuit je ook op veel cynici in het Max Huiberts Topic.

Daar zijn veel 'usual suspects' die het hebben over een jeugd/wisselspeler en liever Odgaard of Boadu zien.

Ons Lekkie zal deze geluiden snel doen verstommen. Als deze niet al verstomd zijn.

8)

(On a side note: Lekkie gaat natuurlijk ook iets makkelijker op de bank zitten dan Odgaard of Boadu.)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 20 feb 2024, 11:37 Als je zoekt op 'Volendam' stuit je ook op veel cynici in het Max Huiberts Topic.

Daar zijn veel 'usual suspects' die het hebben over een jeugd/wisselspeler en liever Odgaard of Boadu zien.

Ons Lekkie zal deze geluiden snel doen verstommen. Als deze niet al verstomd zijn.

8)

(On a side note: Lekkie gaat natuurlijk ook iets makkelijker op de bank zitten dan Odgaard of Boadu.)
Oh! Goed te weten dat de zoekfunctie het weer doet.
Inderdaad een bijkomend (tijdelijk) voordeeltje, van verwachtingen/ego
Ik vraag me af hoe hij zich op korte termijn fysiek gaat ontwikkelen en of hij sowieso blessuregevoelig zal zijn of niet.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 20 feb 2024, 11:37 Als je zoekt op 'Volendam' stuit je ook op veel cynici in het Max Huiberts Topic.

Daar zijn veel 'usual suspects' die het hebben over een jeugd/wisselspeler en liever Odgaard of Boadu zien.

Ons Lekkie zal deze geluiden snel doen verstommen. Als deze niet al verstomd zijn.

8)

(On a side note: Lekkie gaat natuurlijk ook iets makkelijker op de bank zitten dan Odgaard of Boadu.)
Ook hier is context weer belangrijk. Volgens mij hebben de meeste mensen wel vertrouwen in Zeefuik voor de lange termijn, dat heb ik tenminste wel, alleen in de winterstop vond ik de transfer een onverantwoorde gok. Je wisselde namelijk Odgaard en Meerdink in voor een wissel van Volendam. Als je daar ook nog bij optelt dat er op de vleugels niemand is bijgekomen, dan is dat een gigantisch risico als Champions League voetbal op het spel staat.

Ik had het veel logischer gevonden om Zeefuik dit half jaar nog in Volendam te laten, dan had hij daar nog 17 wedstrijden in de basis kunnen staan op eredivisieniveau. Dat was voor zijn ontwikkeling veel beter geweest en je had daarna ook beter kunnen inschatten wat zijn niveau is. Tegelijkertijd hadden wij nog een bewezen back-up kunnen halen voor het restant van dit seizoen. Met Odgaard had je die al in huis, terwijl je met Boadu ook weet wat je in huis haalt. Laatstgenoemde had eventueel ook nog vals vanaf de vleugels kunnen spelen.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

AZ 4 Life schreef: 20 feb 2024, 14:13 Ook hier is context weer belangrijk. Volgens mij hebben de meeste mensen wel vertrouwen in Zeefuik voor de lange termijn, dat heb ik tenminste wel, alleen in de winterstop vond ik de transfer een onverantwoorde gok. Je wisselde namelijk Odgaard en Meerdink in voor een wissel van Volendam. Als je daar ook nog bij optelt dat er op de vleugels niemand is bijgekomen, dan is dat een gigantisch risico als Champions League voetbal op het spel staat.

Ik had het veel logischer gevonden om Zeefuik dit half jaar nog in Volendam te laten, dan had hij daar nog 17 wedstrijden in de basis kunnen staan op eredivisieniveau. Dat was voor zijn ontwikkeling veel beter geweest en je had daarna ook beter kunnen inschatten wat zijn niveau is. Tegelijkertijd hadden wij nog een bewezen back-up kunnen halen voor het restant van dit seizoen. Met Odgaard had je die al in huis, terwijl je met Boadu ook weet wat je in huis haalt. Laatstgenoemde had eventueel ook nog vals vanaf de vleugels kunnen spelen.
Er is toch ook uitvraag gedaan naar Lind? Stel dat zowel Zeefuik als Lind als binnen waren had je van Lind mogen verwachten dat hij Pavlidis kon vervangen (bij blessure). Zeefuik laten wennen aan de manier van trainen bij AZ vind ik juist een goede move (zo deden we het ook in de 'goede tijd'' een halfjaar wennen) helemaal om dat je hem 1 op 1 wisselt met Meerdink die nu minuten gaat maken bij Vitesse.

In het geval van Boadu was er mogelijk voor AZ geen goede optie tot koop wat hem geen optie maakte. Een zelfde strategische keuze moet in de zomer gemaakt worden bij het eventueel verlengen van Ryan of het aantrekken van een nieuwe keeper in relatie tot de vlieguren van Rome-Jayden.

Wat ik niet snap in deze discussie is dat er voorbij wordt gegaan aan de situatie dat Odgaard gewoonweg niet leverde bij AZ. Wel had Max een goede linksbuiten moeten halen in de winter om CL-voetbal ''veilig te stellen''.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeTorenburch schreef: 20 feb 2024, 14:38 Wat ik niet snap in deze discussie is dat er voorbij wordt gegaan aan de situatie dat Odgaard gewoonweg niet leverde bij AZ.
*niet als rechterflankspeler
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeTorenburch schreef: 20 feb 2024, 14:38 Er is toch ook uitvraag gedaan naar Lind? Stel dat zowel Zeefuik als Lind als binnen waren had je van Lind mogen verwachten dat hij Pavlidis kon vervangen (bij blessure). Zeefuik laten wennen aan de manier van trainen bij AZ vind ik juist een goede move (zo deden we het ook in de 'goede tijd'' een halfjaar wennen) helemaal om dat je hem 1 op 1 wisselt met Meerdink die nu minuten gaat maken bij Vitesse.
Dat was ook een optie geweest. Je had in ieder geval een zekerheidje extra moeten halen voorin. Het liefst met een bewezen tweede spits en buitenspeler, maar in ieder geval één van beide.
In het geval van Boadu was er mogelijk voor AZ geen goede optie tot koop wat hem geen optie maakte. Een zelfde strategische keuze moet in de zomer gemaakt worden bij het eventueel verlengen van Ryan of het aantrekken van een nieuwe keeper in relatie tot de vlieguren van Rome-Jayden.
Optie tot koop was voor mij ook niet per se nodig geweest voor Boadu. Je had hem een half jaar kunnen gebruiken als tweede spits en extra vleugelspeler, waarbij je er qua kwaliteit sowieso op vooruit was gegaan, terwijl hij ook aan voldoende minuten was gekomen. Een optie tot koop was dan fijn geweest met het oog op het vertrek van Pavlidis deze zomer, maar geen must wat mij betreft.
Wat ik niet snap in deze discussie is dat er voorbij wordt gegaan aan de situatie dat Odgaard gewoonweg niet leverde bij AZ. Wel had Max een goede linksbuiten moeten halen in de winter om CL-voetbal ''veilig te stellen''.
Ik ben een van de grootste criticasters van Odgaard denk ik, maar als vervanger van Pavlidis heeft hij altijd wel geleverd.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 20 feb 2024, 14:13 Ook hier is context weer belangrijk. Volgens mij hebben de meeste mensen wel vertrouwen in Zeefuik voor de lange termijn, dat heb ik tenminste wel, alleen in de winterstop vond ik de transfer een onverantwoorde gok. Je wisselde namelijk Odgaard en Meerdink in voor een wissel van Volendam. Als je daar ook nog bij optelt dat er op de vleugels niemand is bijgekomen, dan is dat een gigantisch risico als Champions League voetbal op het spel staat.

Ik had het veel logischer gevonden om Zeefuik dit half jaar nog in Volendam te laten, dan had hij daar nog 17 wedstrijden in de basis kunnen staan op eredivisieniveau. Dat was voor zijn ontwikkeling veel beter geweest en je had daarna ook beter kunnen inschatten wat zijn niveau is. Tegelijkertijd hadden wij nog een bewezen back-up kunnen halen voor het restant van dit seizoen. Met Odgaard had je die al in huis, terwijl je met Boadu ook weet wat je in huis haalt. Laatstgenoemde had eventueel ook nog vals vanaf de vleugels kunnen spelen.
Zoals je weet haal ik graag dingen uit de context, maar als we dan tóch context gaan schetsen laten we het dan wel volledig doen. Het is dan wel belangrijk te melden dat - nogmaals - Odgaard en Boadu waarschijnlijk minder makkelijk (nog) een half jaar op de bank gaan zitten, Zeefuik een half jaar inwerken misloopt én Zeefuik hele andere wapens dan Boadu brengt.

In principe zou een Poku een rol van spits die achterste linie opduikt ook kunnen vervullen.

Maar wie zou de rol van Ons Lekkie kunnen opvullen?
MB80
Invaller
Berichten: 2249
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

SjaakTrekhaak schreef: 20 feb 2024, 11:18 Hij is volgens mij nog geen enkele keer gewisseld voor Pavlidis dus dat lijkt me sterk.
Ja Martens wisselt Pavlidis niet als wij gelijk of achter staan….of zijn jullie gewend aan de Jansen logica? :wink:

Tegen Feyenoord (thuis) en Fortuna (uit) breng je Zeefuik voor erbij, niet als wissel om Pavlidis te rusten.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 20 feb 2024, 15:21 Zoals je weet haal ik graag dingen uit de context, maar als we dan tóch context gaan schetsen laten we het dan wel volledig doen. Het is dan wel belangrijk te melden dat - nogmaals - Odgaard en Boadu waarschijnlijk minder makkelijk (nog) een half jaar op de bank gaan zitten, Zeefuik een half jaar inwerken misloopt én Zeefuik hele andere wapens dan Boadu brengt.

In principe zou een Poku een rol van spits die achterste linie opduikt ook kunnen vervullen.

Maar wie zou de rol van Ons Lekkie kunnen opvullen?
Ik geef hierboven al aan dat Boadu aan voldoende minuten was gekomen, desnoods als valse linksbuiten. Hij is namelijk beter dan Van Brederode, Van Bommel of Poku op dit moment. Had je een van die drie kunnen verhuren aan Excelsior.

Zeefuik brengt inderdaad een extra wapen, maar dat doet Boadu ook weer. Beide voegen iets extra's toe aan de aanval van AZ. Zeefuik met zijn fysiek, Boadu met de diepte in zijn spel, waarin hij een paar stappen verder is dan Poku. Verder lijkt Boadu ook in de kleine ruimte beter te zijn geworden.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

AZ 4 Life schreef: 21 feb 2024, 08:56 Ik geef hierboven al aan dat Boadu aan voldoende minuten was gekomen, desnoods als valse linksbuiten. Hij is namelijk beter dan Van Brederode, Van Bommel of Poku op dit moment. Had je een van die drie kunnen verhuren aan Excelsior.

Zeefuik brengt inderdaad een extra wapen, maar dat doet Boadu ook weer. Beide voegen iets extra's toe aan de aanval van AZ. Zeefuik met zijn fysiek, Boadu met de diepte in zijn spel, waarin hij een paar stappen verder is dan Poku. Verder lijkt Boadu ook in de kleine ruimte beter te zijn geworden.
Boadu was gewoonweg geen optie, niet fit genoeg voor hele wedstrijden in de spits (dus zeker op de flank had het lastig geworden hem dan in te passen). Op linksbuiten pleeg je dan kapitaalvernietiging en voor de spitspositie heb je Pavli. Dat had een hele dure huur geweest, zeker zonder optie tot koop (iets wat AZ strategisch liever niet doet).

Al begrijp ik het sentiment rond Boadu wel, maar dan had Weghorst bij wijze van spreke qua leeftijd logischer geweest.

Het verhuren aan Excelsior was ook geen optie omdat je PSV dan hielp aan de transfer van Driouech ook iets wat AZ strategisch liever niet doet.

De strategische keuze voor Lekkie eerder halen en Meerdink verhuren is met het oog op volgend jaar de beste geweest. Alleen had men van Brederode deze winter moeten doorselecteren en voor lief nemen dat van Bommel boos op de bank gaat zitten.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeTorenburch schreef: 21 feb 2024, 09:14 Boadu was gewoonweg geen optie, niet fit genoeg voor hele wedstrijden in de spits (dus zeker op de flank had het lastig geworden hem dan in te passen). Op linksbuiten pleeg je dan kapitaalvernietiging en voor de spitspositie heb je Pavli. Dat had een hele dure huur geweest, zeker zonder optie tot koop (iets wat AZ strategisch liever niet doet).
Welke kapitaalvernietiging? Je had sowieso een sterke linksbuiten moeten halen voor de korte termijn. Ik heb daarin eerder de naam van Danjuma al laten vallen of iemand in die categorie. Als je ambitie hebt om tweede te worden dan had je gewoon een versterking voor de vleugels moeten halen. We hebben allemaal kunnen zien dat die zes buitenspelers die we nu hebben nog stappen te zetten hebben en nog niet goed genoeg zijn voor het niveau dat wij nastreven. Je had zo'n speler voor een half jaar kunnen huren en dan een of twee van de huidige buitenspelers kunnen verhuren.

Boadu huren had prima gekund want die is gewoon fit. Nog niet helemaal wedstrijdfit, maar dat was hij zo geweest. Je ziet het nu ook al bij Twente. Je zit nu ook met een Zeefuik die nog geen negentig minuten kan spelen.

Strategisch gezien had huren zonder koopoptie ook gewoon logisch kunnen zijn, ik heb eerder een scenario geschetst voor Danjuma, waarbij dat logisch zou zijn geweest voor alle partijen.
Al begrijp ik het sentiment rond Boadu wel, maar dan had Weghorst bij wijze van spreke qua leeftijd logischer geweest.
Nee, dat was niet logisch geweest omdat Weghorst huren voor een half jaar geen optie was. Daarnaast had je bij Boadu nog een clausule in kunnen bouwen mbt een koopoptie. Dan had je die jongen nu weer volledig wedstrijdfit kunnen maken, om hem aan het einde van het seizoen definitief over te nemen als vervanger van Pavlidis.
Het verhuren aan Excelsior was ook geen optie omdat je PSV dan hielp aan de transfer van Driouech ook iets wat AZ strategisch liever niet doet.
Wat een onzin, alsof PSV een concurrent van ons is. Die zijn al zover uit zicht. Ik durf de weddenschap wel aan dat die ook zonder Driouech kampioen worden en dik boven ons eindigen. Wij moeten kijken naar hoe wij plek drie veilig kunnen stellen. Alles daarboven is niet relevant dit half jaar.
De strategische keuze voor Lekkie eerder halen en Meerdink verhuren is met het oog op volgend jaar de beste geweest. Alleen had men van Brederode deze winter moeten doorselecteren en voor lief nemen dat van Bommel boos op de bank gaat zitten.
Zullen we hem gewoon even Zeefuik gaan noemen. En Zeefuik voor Meerdink is prima, alleen ben je daarbij ook nog eens Odgaard kwijtgeraakt, waardoor Zeefuik ineens tweede spits is. Dat is een gigantisch risico.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 21 feb 2024, 09:26 Zullen we hem gewoon even Zeefuik gaan noemen.
Met veel van je betoog eens, maar ik heb met bovenstaande zinsnede wat moeite.

Bij sommige spelers bekt een voor- of bijnaam zo lekker dat je die liever gebruikt.

Merkte je bijvoorbeeld ook bij Panta, Bruno (hier ook: BMI), Jordy (soms), Dani etc.

Is er een speciale reden waarom we Zeefuik in dit geval geen Lekkie zouden moeten willen noemen.

PS. Boadu als linkende linksbuiten lijkt me ook niet meteen een feest.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 21 feb 2024, 10:09 Met veel van je betoog eens, maar ik heb met bovenstaande zinsnede wat moeite.

Bij sommige spelers bekt een voor- of bijnaam zo lekker dat je die liever gebruikt.

Merkte je bijvoorbeeld ook bij Panta, Bruno (hier ook: BMI), Jordy (soms), Dani etc.

Is er een speciale reden waarom we Zeefuik in dit geval geen Lekkie zouden moeten willen noemen.

PS. Boadu als linkende linksbuiten lijkt me ook niet meteen een feest.
Eens, Lekkie klinkt lekkerder dan Zeefuik en Boadu niet als linksbuiten
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

AZ 4 Life schreef: 21 feb 2024, 09:26 Welke kapitaalvernietiging? Je had sowieso een sterke linksbuiten moeten halen voor de korte termijn. Ik heb daarin eerder de naam van Danjuma al laten vallen of iemand in die categorie. Als je ambitie hebt om tweede te worden dan had je gewoon een versterking voor de vleugels moeten halen. We hebben allemaal kunnen zien dat die zes buitenspelers die we nu hebben nog stappen te zetten hebben en nog niet goed genoeg zijn voor het niveau dat wij nastreven. Je had zo'n speler voor een half jaar kunnen huren en dan een of twee van de huidige buitenspelers kunnen verhuren.

Boadu huren had prima gekund want die is gewoon fit. Nog niet helemaal wedstrijdfit, maar dat was hij zo geweest. Je ziet het nu ook al bij Twente. Je zit nu ook met een Zeefuik die nog geen negentig minuten kan spelen.

Strategisch gezien had huren zonder koopoptie ook gewoon logisch kunnen zijn, ik heb eerder een scenario geschetst voor Danjuma, waarbij dat logisch zou zijn geweest voor alle partijen.


Nee, dat was niet logisch geweest omdat Weghorst huren voor een half jaar geen optie was. Daarnaast had je bij Boadu nog een clausule in kunnen bouwen mbt een koopoptie. Dan had je die jongen nu weer volledig wedstrijdfit kunnen maken, om hem aan het einde van het seizoen definitief over te nemen als vervanger van Pavlidis.


Wat een onzin, alsof PSV een concurrent van ons is. Die zijn al zover uit zicht. Ik durf de weddenschap wel aan dat die ook zonder Driouech kampioen worden en dik boven ons eindigen. Wij moeten kijken naar hoe wij plek drie veilig kunnen stellen. Alles daarboven is niet relevant dit half jaar.


Zullen we hem gewoon even Zeefuik gaan noemen. En Zeefuik voor Meerdink is prima, alleen ben je daarbij ook nog eens Odgaard kwijtgeraakt, waardoor Zeefuik ineens tweede spits is. Dat is een gigantisch risico.
Ik zie het als een verschil van inzicht, ik opteer dat we een nieuwe linksbuiten hadden moeten kopen in de winter. Van brederode afschrijven en van Bommel als invaller behouden in dat geval. Danjuma qua huur had logischer geweest dan Boadu (omdat ik Boadu echt niet als een optie op linksbuiten zie).

Het stukje betreffende PSV. Ik probeer alleen een beetje in de gedachtegang van Max te kruipen. In zijn wereld is PSV nog steeds een concurrent.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 21 feb 2024, 10:09 PS. Boadu als linkende linksbuiten lijkt me ook niet meteen een feest.
Ook niet als het alternatief Van Brederode of Poku is? Laatstgenoemde voldoet namelijk aan bijna exact dezelfe eigenschappen, alleen is nog een stuk minder ver in zijn ontwikkeling.

Begrijp me niet verkeerd, idealiter zou ik gewoon voor een echte buitenspeler zijn gegaan zoals Danjuma, of een andere speler die er direct zou staan. Er zijn vast nog wel wat jongens die naar het EK willen oid.
Plaats reactie