Almere City FC-AZ (za 10 feb, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

MB80 schreef: 10 feb 2024, 20:16 Dat is nog positief gedacht ja. Dat Addai, Poku, goes, Zeefuik, Penetra, Wolfe, Belic etc nu hun “eerste jaar” meepakken…. Dat zijn er ook veel te veel eigenlijk om in te passen dit jaar….. om er (zoek naar hoop) om volgend jaar met 2-3 gerichte versterkingen beter te worden als team.

Ik vind Goes en Addai wel een andere categorie qua talent. Poku ben ik niet zo gecharmeerd van, buiten dat hij snel
Is.

Van de aankopen ben ik sowieso niet zo van onder de indruk. Wolfe en Penetra maken nog geen indruk en Belic maakt ook geen beste eerste indruk. Zeefuik is tenminste een type speler die we nog niet hadden.

Ik hoop vooral dat Goes en Addai volop hun kansen gaan krijgen. Dat vind ik spelers die qua talent in de voetsporen van jongens als Koopmeiners, Stengs en Boadu kunnen treden. Hopelijk weet Smit ook snel aansluiten bij het eerste. Owusu-Oduro wellicht ook. Het zou mooi zijn als er weer een paar jongens uit de jeugd kan doorbreken waardoor je een kern hebt aan spelers die gewend zijn aan het AZ voetbal.

Deze verzameling spelers bakt in ieder geval er weinig van. Miljoenen gespendeerd maar amper kansen kunnen creëeren tegen Almere.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Die Addai kan het niveau ook nog totaal niet aan, snap niet dat men het constant over hem heeft. Heeft voorlopig nog nodig om aan te tonen dat hij van Eredivisie niveau is uberhaupt
MB80
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Van Brederode in, alle Jezus zeg. Gooi er dan meteen een verdediger in om duidelijk te maken dat je niet wilt winnen….
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

fcvictorie schreef: 10 feb 2024, 20:25 Ik vind Goes en Addai wel een andere categorie qua talent. Poku ben ik niet zo gecharmeerd van, buiten dat hij snel
Is.

Van de aankopen ben ik sowieso niet zo van onder de indruk. Wolfe en Penetra maken nog geen indruk en Belic maakt ook geen beste eerste indruk. Zeefuik is tenminste een type speler die we nog niet hadden.

Ik hoop vooral dat Goes en Addai volop hun kansen gaan krijgen. Dat vind ik spelers die qua talent in de voetsporen van jongens als Koopmeiners, Stengs en Boadu kunnen treden. Hopelijk weet Smit ook snel aansluiten bij het eerste. Owusu-Oduro wellicht ook. Het zou mooi zijn als er weer een paar jongens uit de jeugd kan doorbreken waardoor je een kern hebt aan spelers die gewend zijn aan het AZ voetbal.

Deze verzameling spelers bakt in ieder geval er weinig van. Miljoenen gespendeerd maar amper kansen kunnen creëeren tegen Almere.
Addai mocht willen dat hij dezelfde potentie toonde die Stengs toonde in het begin. Echt lang niet. Laat eigenlijk nog minder zien dan Poku de laatste drie wedstrijden
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wat wij doen heeft niets met voetbal te maken. Iedere week prutswinger x voor prutswinger y wissel in minuut 60 is zo kansloos. Zet dan lekker zeefuik erbij en hoop dat de bal goedvalt.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Wildcat schreef: 10 feb 2024, 20:27 Addai mocht willen dat hij dezelfde potentie toonde die Stengs toonde in het begin. Echt lang niet. Laat eigenlijk nog minder zien dan Poku de laatste drie wedstrijden
Poku heeft met zijn snelheid een specifiek wapen. Maar die vind ik technisch erg beperkt.

Bij Addai zie je veel meer dat het een voetballer is. Veel vaardiger aan de bal, een completere. Moet zeker nog veel leren, maar is ook slechts achttien. Daarom hoop in dat hij en andere jeugdspelers volop gesteund worden. De enige manier om weer vooruit te komen is de jeugd de kans geven. Dat Addai nog veel dingen fout doet, dat vind ik nog te verdedigen. Maar zo’n Belic levert de ene na de ander bal in en kost vier miljoen. Daar maak ik me veel meer zorgen om.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Tis de wedstrijd van de domme en de blinde
MB80
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Hoe slecht het ook is, Bommel (1ste helft) en pavlidis in de tweede moeten gewoon scoren, dan word het spel ook makkelijker. Almere dolblij met een punt is ook beschamend tegen dit zwakke AZ
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

We staan voor lul. Publiekelijk ook.
Het ontslag van Jansen leidt nergens toe.
Wat een kut elftal. Snel vergeten dit seizoen.
Trusten.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Waarom mag die Bazoer nu ineens elke standaardsituatie verneuken?
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Mijn hemel wat een drama #-o
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Niemand die ook een fatsoenlijke corner of vrije trap kan nemen. Wat een idiote kneuzen zijn het ook.

10 corners en 4 vrije trappen hebben ons bijna 10 minuten aan speeltijd gekost zonder ook maar enig gevaar.

Helemaal klaar mee
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

0,0 haast of urgentie ook :@:@
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Proberen ze nu op een punt te spelen in Almere. Jezus man ros die bal naar voren en probeer een doelpunt te maken. Al dat gebrei achterin, man man man
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

270 minuten niet gescoord ole oleeeee
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Op deze manier gaat het nog een hele klus worden om Europees voetbal te gaan halen. Wat een armoedige vertoning. Er staat ook geen een speler op, allemaal lulletjes rozenwater.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

De misère duurt voort. Weer een (wan)vertoning om je diep voor te schamen als AZ.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Mijnans non talent. Schiet hem even het stadion uit.
Wat een stelletje matige flutspelers hebben wij zeg.

Maar ik blijf erbij. Wie in dergelijke lelijke kutshirts denkt te moeten spelen. Heeft helemaal nergens recht op. Over de hele linie totale mismanagement.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Elke pass van Clasie is te hard, Mijnans is een kluns die een bal over 10 meter ook niet zuiver bij een medespeler kan krijgen en er is een chronisch gebrek aan voetbalgogme. Belic en Sugawara zoveel balverlies. Kansloos team.

De zin om straks de seizoenskaart te verlengen wordt minder en minder.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 10 feb 2024, 20:58 Mijnans non talent. Schiet hem even het stadion uit.
Wat een stelletje matige flutspelers hebben wij zeg.

Maar ik blijf erbij. Wie in dergelijke lelijke kutshirts denkt te moeten spelen. Heeft helemaal nergens recht op. Over de hele linie totale mismanagement.
Dat hij de bal het stadion uit peert is nog daar aan toe, daarna is hij aan het lachen. Bazoer en sugi lachen ook als ze een bal verliezen. Van Bommel denkt dat hij een wereldspeler is met zijn verongelijkte gezicht. Van Brederode sjokt ook over het veld en vertraagt constant het spel.

Het zit gewoon niet goed. Ik heb al eerder gezegd dat AZ een trainer nodig heeft met een harde hand, die dit soort gedrag niet tolereert
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Plaats reactie