Kristijan Belić (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47


Dit zijn toch wel hoopvolle cijfers. Ja het is de servische competities, maar het gaat me meer over het profiel.
Zowel op dribbels als het creëren van kansen scoort hij erg goed.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Hij geeft desgevraagd zelf aan dat één van zijn sterke punten agressiviteit is. Kan zo snel geen andere AZ-speler bedenken waarbij dat ook van toepassing is (sinds het vertrek van Kerkez).
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZA'dam schreef: 17 jan 2024, 13:45 Hij geeft desgevraagd zelf aan dat één van zijn sterke punten agressiviteit is. Kan zo snel geen andere AZ-speler bedenken waarbij dat ook van toepassing is (sinds het vertrek van Kerkez).
Dani en Kasius
we can come an end
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Heb wat meer zitten lezen op Partizan websites. En...... hij wordt voornamelijk omschreven als een soort Dani de Wit... heel hard werken, strijden, vechten.. en "oke" aan de bal #-o :mrgreen:
"One swallow does not make a summer"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Shota-Arveladze schreef: 17 jan 2024, 15:28 Heb wat meer zitten lezen op Partizan websites. En...... hij wordt voornamelijk omschreven als een soort Dani de Wit... heel hard werken, strijden, vechten.. en "oke" aan de bal #-o :mrgreen:
Toch is zijn data wel echt veel beter dan die van Dani. Vooral dergelijke keypas en dribble data zou dani echt never nooit halen. Dan heeft Belic in ieder geval de intenties om dergelijke dingen te doen, of hij het ook kan in de eredivisie is afwachten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 17 jan 2024, 16:06 Toch is zijn data wel echt veel beter dan die van Dani. Vooral dergelijke keypas en dribble data zou dani echt never nooit halen. Dan heeft Belic in ieder geval de intenties om dergelijke dingen te doen, of hij het ook kan in de eredivisie is afwachten.
Belangrijker, Belic speelt op een plek waar je deze speelstijl graag hebt.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Als ie nou meer kaarten pakt dan Dani dan heeft Dani zelfs dat niet meer :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik vraag me af hoe Belic deze dagen beleeft. Op dinsdag moet je nieuwe club via penalties uitschakeling in de beker tegen amateurs afwenden in een behoorlijk leeg en koud stadion, op woensdag de trainer waarmee je voorafgaande aan de transfer sprak weg ...
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

differentcook schreef: 17 jan 2024, 17:26 Ik vraag me af hoe Belic deze dagen beleeft. Op dinsdag moet je nieuwe club via penalties uitschakeling in de beker tegen amateurs afwenden in een behoorlijk leeg en koud stadion, op woensdag de trainer waarmee je voorafgaande aan de transfer sprak weg ...
Volgende maand zal zijn salarisstrookje het dubbele zijn en na 1-2 jaar (bij goede prestaties) is die toch gevlogen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 17 jan 2024, 17:26 Ik vraag me af hoe Belic deze dagen beleeft. Op dinsdag moet je nieuwe club via penalties uitschakeling in de beker tegen amateurs afwenden in een behoorlijk leeg en koud stadion, op woensdag de trainer waarmee je voorafgaande aan de transfer sprak weg ...
Beter instapmoment is er anderzijds ook niet eigenlijk. Je komt niet in een ingespeeld team waar op jou positie al een bewezen speler staat, maar je mag direct de nieuwe trainer overtuigen dat je moet spelen. Met Jansen kan hij overigens onmogelijk diepgaande gesprekken over voetbal hebben gehad :roll: .
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 17 jan 2024, 17:32 Beter instapmoment is er anderzijds ook niet eigenlijk. Je komt niet in een ingespeeld team waar op jou positie al een bewezen speler staat, maar je mag direct de nieuwe trainer overtuigen dat je moet spelen. Met Jansen kan hij overigens onmogelijk diepgaande gesprekken over voetbal hebben gehad :roll: .
Ik weet ook niet of Belic een persoon van diepgaande gesprekken is :)
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 17 jan 2024, 17:36 Ik weet ook niet of Belic een persoon van diepgaande gesprekken is :)
Alleen al die spijkerbroek met overhemd vind ik mooi.
Geen rare merkkleding of dure ketting.

Het kan echt zon speler zijn die kleur geeft aan je elftal. Maargoed dan moet hij wel kunnen voetballen :lol:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 17 jan 2024, 17:32 Beter instapmoment is er anderzijds ook niet eigenlijk. Je komt niet in een ingespeeld team waar op jou positie al een bewezen speler staat, maar je mag direct de nieuwe trainer overtuigen dat je moet spelen. Met Jansen kan hij overigens onmogelijk diepgaande gesprekken over voetbal hebben gehad :roll: .
Helemaal mee eens.

En feitelijk heb je ook geen serieuze concurrentie voor jouw positie.

Heerlijk binnenkomen zo.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

differentcook schreef: 17 jan 2024, 17:26 Ik vraag me af hoe Belic deze dagen beleeft. Op dinsdag moet je nieuwe club via penalties uitschakeling in de beker tegen amateurs afwenden in een behoorlijk leeg en koud stadion, op woensdag de trainer waarmee je voorafgaande aan de transfer sprak weg ...
Ik denk dat die gevoeligheden zich meer afspelen in jouw hoofd dan in dat van onze Servische aanwinst die notabene o.a. op mentale hardheid gescout is. In ieder geval hoop ik dat ;-)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZA'dam schreef: 18 jan 2024, 17:07 Ik denk dat die gevoeligheden zich meer afspelen in jouw hoofd dan in dat van onze Servische aanwinst die notabene o.a. op mentale hardheid gescout is. In ieder geval hoop ik dat ;-)
Bij Belic hoop ik zeker op een andere 'mentale make-up' dan die ik heb :D
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Goed debuut in zijn rol, maar waarom is een Kwakman/Goudmijn niet zo opgeleid dat ze ook strijd leveren?
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Was niet slecht voor een debuut. Aan de bal ook gewoon goede dingen laten zien en qua agressie en pit kan het denk nog wel wat meer.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Na 10 minuten was het al duidelijk waarom hij met Wernbloom vergeleken wordt. Jammer van die kaart meteen. Hij zou er wel eens veel kunnen gaan pakken.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

AZA'dam schreef: 21 jan 2024, 03:58 Na 10 minuten was het al duidelijk waarom hij met Wernbloom vergeleken wordt. Jammer van die kaart meteen. Hij zou er wel eens veel kunnen gaan pakken.
Is soms in wedstrijden gewoon nodig, mouwen opstropen en gaan i.p.v. 10 ideale schoonzonen in het veld :mrgreen:
MB80
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AZA'dam schreef: 21 jan 2024, 03:58 Na 10 minuten was het al duidelijk waarom hij met Wernbloom vergeleken wordt. Jammer van die kaart meteen. Hij zou er wel eens veel kunnen gaan pakken.
Gaat nog wel rood pakken dit jaar. Fanatieke en overtuigende manier van tackelen waarmee hij de bal won en het geen overtreding was want de bal werd ergens nog geraakt.

Wel een speler met gif en passie, iets wat onze lieverdjes allemaal niet hebben.
Plaats reactie