AZ-Quick Boys (di 16 jan, 21.00u, KNVB-beker)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Haha die Quick Boy die werd gevraagd naar een transfer naar Fortuna, die had nog geen midatraining gehad :lol:
we can come an end
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Potje tegen PEC wordt interessant zaterdag. Als ze die verliezen met wederom drama voetbal is het gedaan met Pascal.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

lowietje schreef: 16 jan 2024, 23:35 Potje tegen PEC wordt interessant zaterdag. Als ze die verliezen met wederom drama voetbal is het gedaan met Pascal.
Oh, dit (en alles de afgelopen maanden) was nog niet genoeg?
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

lowietje schreef: 16 jan 2024, 23:35 Potje tegen PEC wordt interessant zaterdag. Als ze die verliezen met wederom drama voetbal is het gedaan met Pascal.
Ik mag toch hopen dat minimaal John van den Brom dan eindverantwoordelijk is.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Vandaag was voor het eerst dat echt duidelijk zichtbaar was dat de sfeer in de groep totaal verrot is. Spelers ondergaan alles gelaten, laten steevast hun mannetje lopen en lachen cynisch. In de 120e minuut lopen de stucadoors en vakkenvullers vers van de werkvloer met kramp harder dan de spelers van AZ. BI-ZAR.

Als dat geen teken meer is voor Huiberts om in te grijpen, moet hij zelf ook per direct ontslagen worden. (welke nobodys zouden dat uberhaupt moeten beslissen?). AZ is dood en dood ziek. En iedereen hier (sommigen wat eerder dan anderen) zien het al jaren aankomen.

Wanbeleid
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeTorenburch schreef: 16 jan 2024, 23:37 Ik mag toch hopen dat minimaal John van den Brom dan eindverantwoordelijk is.
Neeeh, geen John als hoofdtrainer :|
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ah nee, moet ik gaan slapen zonder interview met Pascal?!
Of betekent dat dat hij ontslagen is? (ook de trainer van QB niet)
we can come an end
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

DeTorenburch schreef: 16 jan 2024, 23:15 Dat is ook zijn niveau
Nee, dat is nog te hoog, de Tweede divisie verdient respect! Die jongens zijn misschien geen profs, maar zijn nog steeds aanzienlijk beter dan een bierteam. Misschien kan impulscontrole daar wel een voetbalmarchine van maken.....
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

differentcook schreef: 16 jan 2024, 23:41 Ah nee, moet ik gaan slapen zonder interview met Pascal?!
Of betekent dat dat hij ontslagen is? (ook de trainer van QB niet)
Ik hoop dat ie niet kon verschijnen voor de camera omdat Max en Robert klaar zijn met hem.

Andere post ik bedoelde minimaal (met nadruk op) John als in alles is beter dan Pascal op dit moment.

Goeie nacht en dat we morgen maar blij wakker mogen worden met goed nieuws. PascalOUT.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

DeTorenburch schreef: 16 jan 2024, 23:45 Ik hoop dat ie niet kon verschijnen voor de camera omdat Max en Robert klaar zijn met hem.

Andere post ik bedoelde minimaal (met nadruk op) John als in alles is beter dan Pascal op dit moment.

Goeie nacht en dat we morgen maar blij wakker mogen worden met goed nieuws. PascalOUT.
Denk eerder dat de timing van Lowietje hierboven juist is, als hij stelt:
"Potje tegen PEC wordt interessant zaterdag. Als ze die verliezen met wederom drama voetbal is het gedaan met Pascal."
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

AZA'dam schreef: 16 jan 2024, 23:58 Denk eerder dat de timing van Lowietje hierboven juist is, als hij stelt:
"Potje tegen PEC wordt interessant zaterdag. Als ze die verliezen met wederom drama voetbal is het gedaan met Pascal."
Ik mag aannemen dat de directie de juiste conclusie verbindt aan het vertoonde spel en het opkomst percentage. Dan kan je reppen over succes supporters maar misschien was dit juist wel de boycot van de kaaskijker die vermaakt wilt worden en dat is niet het geval onder Jansen.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Bombaman schreef: 16 jan 2024, 21:47 Oei. Daar zal Owusu-Oduro wel flink op zijn flikker gaan krijgen voor die risicovolle snelle spelhervatting. Scoort geen punten op impulscontrole daar.
Exact mijn gedachte gisteravond in een appgroepje:
Snel hervat van de keeper. Heeft nog geen impulscontrole denk ik. Zal nu wel op het matje moeten komen
AZA'dam schreef: 16 jan 2024, 23:29 Als de kwartfinale begint is iedereen de wanvertoningen tegen HHC en QB allang weer vergeten.
Nou nee hoor.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Wat een schande...
De verklaring van BMI is vervolgens dat je het tegen amateur clubs nooit goed kunt doen en dat het aan de instelling niet heeft gelegen. Het is duidelijk dat ze zelf niet zo door hebben dat het bagger is dus Jansen zal ook tevreden zijn en gewoon blijven aanmodderen.
De totale gelatenheid bij spelers, trainer en directie is echt stuitend.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6546
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Twee wedstrijden op goed geluk winnen van amateurs. En je staat twee potjes van de bekerfinale.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

RoycosoepieAZ schreef: 16 jan 2024, 22:27 Wat een domme overtreding van Pavlidis :roll:
Levert hem ook nog een schorsing op voor de kwartfinales. :(
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 17 jan 2024, 07:10 Twee wedstrijden op goed geluk winnen van amateurs. En je staat twee potjes van de bekerfinale.
Zegt toch alles over de waarde van het toernooi en de prijs?
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6546
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 17 jan 2024, 08:34 Zegt toch alles over de waarde van het toernooi en de prijs?
Ach, dat vonden we ook niet erg toen we in de halve finale van de Conference League stonden...
:)

Maar het kan een direct ticket opleveren voor de Europa League. Met een startpremie van 3,5 miljoen is dat gewoon een fikse prijs.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Dat was nog eens waar voor je geld. Een hele lange avond spanning en sensatie voor slechts een tientje.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11178
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Nog even over die strafschoppen

1. De Wit
2. Clasie
3. Pavlidis
4. Van Brederode
5. Odgaard

Verzin je toch ook niet. Alleen Clasie op 2 is logisch. Pavlidis moet gewoon die 1e nemen, De Wit en Van Brederode hebben geen traptechniek en Odgaard schijnt maar 25% raak te schieten in de Eredivisie.

Rare keuzes
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

lowietje schreef: 16 jan 2024, 23:35 Potje tegen PEC wordt interessant zaterdag. Als ze die verliezen met wederom drama voetbal is het gedaan met Pascal.
Nee hoor.

Deze gifbeker moet helemaal leeg.

Er waren al +/- 9 wedstijden op basis waarvan je hem had moeten ontslaan, maar het gebeurt gewoon niet.

Ik weet niet wat een nederlaag tegen PEC anders zou maken.
Plaats reactie