Feyenoord-AZ (zo 12 nov, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Sanctify schreef: 12 nov 2023, 21:21 Er zit 0,0 gif in, niet de drang om tot t gaatje te gaan, speel gvd eens alles of niks ipv dat heen en weer geschuif! Het spel is zoals Pascal is...............lief leuk en aardig! Al ben ik dat leuke al een poosje kwijt!
Geen passie. Geen heilig vuur. Tamme, makke schapen laten zich eenvoudig, en zonder al te veel weerstand, naar de slachtbank leiden.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 12 nov 2023, 19:09 :lol:

Adblocker gebruiken

De app 1Blocker is prima
Zo kan deze wedstrijd toch nog nuttig worden ...

Hebben we hier ook een variant voor, voor op de laptop?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 13 nov 2023, 09:28 Zo kan deze wedstrijd toch nog nuttig worden ...

Hebben we hier ook een variant voor, voor op de laptop?
Ik gebruik ABP - Adblock Plus

Nadeel is dat je op sommige websites geen of beperkte toegang krijgt
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Gisteren zo een 3 uur onderweg geweest voor een van de genantste ervaringen die ik tot heden heb gezien. Heb nog nooit zo een onmachtig AZ gezien in mijn leven, en onmachtig zijn is nog niet eens het ergste maar de intentie was helemaal niet om te voetballen ook.

Het hele strijdplan bestond uit zo lang mogelijk de bal achterin rond tikken tussen de 4 verdedigers en Ryan zodat Feyenoord minder tijd had om naar een grote uitslag uit te lopen, en dan hopen als het lang genoeg 0-0 blijft dat we met een wereldwonder zelf misschien een doelpunt zouden maken.

Het was aan alle kanten genant,

- Feyenoorders die regelmatig twee slappe AZ spelertjes in hun eentje het bos in stuurde.
- AZ spelers die uitgleden op momenten dat we er uit kwamen waarna de Kuip in lachen uitbrak.
- Voorzetten die niet binnen 10 meter van een man kwamen.

Hele eerste helft geen schot op doel gehad, tweede helft 1 schot die er bij ons toch nooit in gaat.

Uiteraard scoort Feyenoord weer uit een afstandschot tegen ons van zo een 25 meter waarvan je al wist dat het ging gebeuren.

Met nog 5 min te gaan wilde niemand bij ons uberhaupt die bal naar voren spelen om nog iets te proberen.

Ik heb me zo zitten opvreten tussen het Feyenoord publiek voor wie het ook meer een avondje komedie was dan dat ze de spanning voelde. Kan nog wel 5 a4'tjes vol typen met al mijn bevindingen, maar het is treurig dat we op dit punt zijn gekomen.


Grootste dissonanten;

- ALLE buitenspelers, sorry maar ze kunnen er allemaal geen hol van
- Ryan zoveelste schot van veel te ver waar hij geen antwoord op heeft, het is net prijs schieten
- Mijnans. Dit lichte jochie liep weer als Bambi op ijs en werd de hele tijd onder de voeten gelopen.
- Jansen. Fucking oelewapper zou toch moeten weten dat je iets aan je systeem moet doen als je met dit team naar de Kuip gaat??????? Je gaat het op kwaliteit nooit winnen en je standaard 4-3-3 tegen Slot ga je echt helemaal niks mee klaarspelen.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5439
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Antti Opdam schreef: 13 nov 2023, 09:28 Zo kan deze wedstrijd toch nog nuttig worden ...

Hebben we hier ook een variant voor, voor op de laptop?
Brave browser en dan instellen op agressief advertenties blokkeren. Idem op telefoons trouwens, alleen dan doet bij mij om de 1 of andere reden de koppeling met de bank-app het niet. Dus steeds als ik iets wil bestellen, moet ik even chrome gebruiken of de laptop pakken.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12546
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 13 nov 2023, 09:28 Zo kan deze wedstrijd toch nog nuttig worden ...

Hebben we hier ook een variant voor, voor op de laptop?
Ik gebruik uBlock Origin (in Chrome).
Sinds kort sputtert Youtube tegen (maar de blocker kan per site worden gede-activeerd). Vraag me af of er wel adblockers bestaan die blijven werken voor YT
we can come an end
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik zit een beetje in een de Wit-bash modus, maar hier weer een leuke statistiek over deze wedstrijd:

Onze nummer 10 heeft in totaal 26,5 meter overbrugd met de bal aan zijn voet, waarvan maar liefst 8 meter richting het doel van de tegenstander :lol: :oops: :lol:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5439
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 13 nov 2023, 14:18 Ik gebruik uBlock Origin (in Chrome).
Sinds kort sputtert Youtube tegen (maar de blocker kan per site worden gede-activeerd). Vraag me af of er wel adblockers bestaan die blijven werken voor YT
Ja. Zie mijn post boven die van jou over Brave browser.
En voor op je telefoon heb je de Newpipe app ter vervanging van youtube.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12546
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef: 13 nov 2023, 15:04 Ja. Zie mijn post boven die van jou over Brave browser.
En voor op je telefoon heb je de Newpipe app ter vervanging van youtube.
Dank je voor de tips!
Ik ben verder wel erg blij met Chrome en YT (en alles dat daaraan hangt), dus moet nog kijken of ik ivm advertenties helemaal van app ga switchen
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 13 nov 2023, 09:28 Zo kan deze wedstrijd toch nog nuttig worden ...

Hebben we hier ook een variant voor, voor op de laptop?
Voor jou was het toch klein pils?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 13 nov 2023, 12:46 Gisteren zo een 3 uur onderweg geweest voor een van de genantste ervaringen die ik tot heden heb gezien. Heb nog nooit zo een onmachtig AZ gezien in mijn leven, en onmachtig zijn is nog niet eens het ergste maar de intentie was helemaal niet om te voetballen ook.

Het hele strijdplan bestond uit zo lang mogelijk de bal achterin rond tikken tussen de 4 verdedigers en Ryan zodat Feyenoord minder tijd had om naar een grote uitslag uit te lopen, en dan hopen als het lang genoeg 0-0 blijft dat we met een wereldwonder zelf misschien een doelpunt zouden maken.

Het was aan alle kanten genant,

- Feyenoorders die regelmatig twee slappe AZ spelertjes in hun eentje het bos in stuurde.
- AZ spelers die uitgleden op momenten dat we er uit kwamen waarna de Kuip in lachen uitbrak.
- Voorzetten die niet binnen 10 meter van een man kwamen.

Hele eerste helft geen schot op doel gehad, tweede helft 1 schot die er bij ons toch nooit in gaat.

Uiteraard scoort Feyenoord weer uit een afstandschot tegen ons van zo een 25 meter waarvan je al wist dat het ging gebeuren.

Met nog 5 min te gaan wilde niemand bij ons uberhaupt die bal naar voren spelen om nog iets te proberen.

Ik heb me zo zitten opvreten tussen het Feyenoord publiek voor wie het ook meer een avondje komedie was dan dat ze de spanning voelde. Kan nog wel 5 a4'tjes vol typen met al mijn bevindingen, maar het is treurig dat we op dit punt zijn gekomen.


Grootste dissonanten;

- ALLE buitenspelers, sorry maar ze kunnen er allemaal geen hol van
- Ryan zoveelste schot van veel te ver waar hij geen antwoord op heeft, het is net prijs schieten
- Mijnans. Dit lichte jochie liep weer als Bambi op ijs en werd de hele tijd onder de voeten gelopen.
- Jansen. Fucking oelewapper zou toch moeten weten dat je iets aan je systeem moet doen als je met dit team naar de Kuip gaat??????? Je gaat het op kwaliteit nooit winnen en je standaard 4-3-3 tegen Slot ga je echt helemaal niks mee klaarspelen.
Mooie post.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 13 nov 2023, 17:43 Voor jou was het toch klein pils?
Wat exact?

Wel bedankt voor alle tips.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 13 nov 2023, 17:58 Wat exact?

Wel bedankt voor alle tips.
Ik zei laatst dat ik me ergerde aan de toename van reclames op de fanpage, toen zei jij “O, dat is klein pils voor me”.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 14 nov 2023, 08:51 Ik zei laatst dat ik me ergerde aan de toename van reclames op de fanpage, toen zei jij “O, dat is klein pils voor me”.
Aha, bij mij is het nog meer toegenomen.

Lijkt het.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 14 nov 2023, 08:57 Aha, bij mij is het nog meer toegenomen.

Lijkt het.
Het lijkt niet alleen hoor……
Man, op elke vierkante decimeter en elke ooghoek, beweegt er wel een reclame, om het maar niet te hebben over de popups die je bij elk bezoek eerst moet wegklikken. Adblocks werken niet goed omdat dat weer andere sites in de weg zit.
Ik heb het al eens eerder geopperd: ik ben best bereid een financiële bijdrage te leveren (samen met de andere fanpagers) om daar van af te zijn.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12546
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 14 nov 2023, 10:12 Het lijkt niet alleen hoor……
Man, op elke vierkante decimeter en elke ooghoek, beweegt er wel een reclame, om het maar niet te hebben over de popups die je bij elk bezoek eerst moet wegklikken. Adblocks werken niet goed omdat dat weer andere sites in de weg zit.
Ik heb het al eens eerder geopperd: ik ben best bereid een financiële bijdrage te leveren (samen met de andere fanpagers) om daar van af te zijn.
uBlock Origin werkt perfect voor deze site voor mij, geen reclametroep te bekennen.
Ik zoek alleen nog een blocker tegen vervelende nonsens en gezeur :?
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 14 nov 2023, 10:46 uBlock Origin werkt perfect voor deze site voor mij, geen reclametroep te bekennen.
Ik zoek alleen nog een blocker tegen vervelende nonsens en gezeur :?
We hebben allemaal het recht om te zeuren, ook jij.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 14 nov 2023, 10:12
Ik heb het al eens eerder geopperd: ik ben best bereid een financiële bijdrage te leveren (samen met de andere fanpagers) om daar van af te zijn.
Betalen om dat kritiekloze gezwam van differentcook te lezen?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

differentcook schreef: 14 nov 2023, 10:46 uBlock Origin werkt perfect voor deze site voor mij, geen reclametroep te bekennen.
Ik zoek alleen nog een blocker tegen vervelende nonsens en gezeur :?
Rechtsboven op je gebruikersnaam klikken en dan op afmelden klikken. Je zou je nonsens dan niet meer moeten kunnen posten. Graag gedaan!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5439
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Gatalin schreef: 14 nov 2023, 16:18 Rechtsboven op je gebruikersnaam klikken en dan op afmelden klikken. Je zou je nonsens dan niet meer moeten kunnen posten. Graag gedaan!
:lol:
Plaats reactie