HŠK Zrinjski Mostar-AZ (do 21 sep, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

vriend schreef: 21 sep 2023, 18:58 En de onwaarschijnlijk slechte Clasie. Antti heeft echt zijn gelijk gehaald.
Tja, heel vervelend.

Als het tempo ook maar één tandje omhoog gaat en hij niet aan de bal is word je overlopen.

Nu bijna letterlijk.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1360
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Wildcat schreef: 21 sep 2023, 18:54 Lekker door blijven gaan met slap tijkie terug voetbal met Dani de Wit en van Bredeode die beide het spel met mach 3 vertragen.
Ja, laten we vooral de doelpuntenmakers de schuld geven. En niet de dramatische Ryan, Penetra en Bazoer.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Antti Opdam schreef: 21 sep 2023, 18:59 Nee.

Ik ben ook in paniek, maar dit is geen alternatief.
Dan zal het voorlopig Ryan zijn op doel. Wellicht in de winter een nieuwe doelman, wellicht Olij terughalen?
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1632
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Het is de eerste Nederlandse ploeg ooit die in een Europese wedstrijd na een voorsprong met drie doelpunten verschil alsnog verliest. Een historische afgang.

Jezus wat erg, maar stiekem best grappig.
Deze kan in de annalen worden opgenomen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DonnyDelano schreef: 21 sep 2023, 19:02 Ja, laten we vooral de doelpuntenmakers de schuld geven. En niet de dramatische Ryan, Penetra en Bazoer.
Er was voor die laatste twee - praktisch - geen houden aan omdat Jordy Clasie weer eens werd overlopen.

Wolfe was trouwens ook niet best.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6577
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

vriend schreef: 21 sep 2023, 18:58 Wat heeft Jansen dan verkeerd gedaan? Welke fouten? Het zíjn toch de spelers die de fouten maken. Ryan bijvoorbeeld. En Penetra. En de onwaarschijnlijk slechte Clasie. Antti heeft echt zijn gelijk gehaald. En waar was Mijnans in de tweede helft? Enzovoorts.
Wat dacht je ervan dat ie zn team weer even neerzet. De man heeft helemaal niets verandert, zoals hij nooit iets verandert. Heb je wel gezien wat een ruimtes er vielen in de 2e helft, AZ verliest met 4-0 in de tweede helft!!!!. Dan wens je een trainer die de wedstrijd leest, en weet wat er gevraagd wordt. Maar dat vermogen heeft Jansen nog nooit laten zien. Begin eens met het middenveld weer neer te zetten. DeWit, Clasie, Mijnans, die roep je tot de orde en anders pluk je ze eraf. Die lieten het gewoon lopen. En dan zon Moller Wolfe, wat een miskoop is dat vooralsnog. Kan me echt nog geen seconde bekoren in zijn tijd bij AZ. Komt 0 gevaar vanaf en totaal niet agressief in het verdedigen.

vanBommel mag ook even terug naar de speeltuin
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1421
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

fcvictorie schreef: 21 sep 2023, 18:57 Het is vooral storend omdat in de voorrondes het ook erg zwak was. Nu zijn er de nodige spelers vertrokken ten opzichte van afgelopen seizoen. Kwalitatief is het een stuk minder. Maar de ploeg laat zich aftroeven op mentaliteit. Zeer kwalijk.

Op zich zijn er wel alternatieven. Voor Ryan kan je Verhulst zo nodig erin zetten bijvoorbeeld. Ik denk dat de softe aanpak van Jansen wel uitgewerkt is. Tijd voor een trainer die meer eist van zichzelf en van zijn ploeg.
VOORAL dat laatste
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Bertje schreef: 21 sep 2023, 19:03 Jezus wat erg, maar stiekem best grappig.
Je weet dat alleen AZ dit kan.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 21 sep 2023, 18:58 Wat heeft Jansen dan verkeerd gedaan?
Clasie laten staan toen hij fysiek werd overlopen. Niet tactisch wisselen bij 1-3 of 2-3. Hij is volledig verantwoordelijk.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1632
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

vriend schreef: 21 sep 2023, 18:58 Wat heeft Jansen dan verkeerd gedaan? Welke fouten? Het zíjn toch de spelers die de fouten maken. Ryan bijvoorbeeld. En Penetra. En de onwaarschijnlijk slechte Clasie. Antti heeft echt zijn gelijk gehaald. En waar was Mijnans in de tweede helft? Enzovoorts.
Hij grijpt niet in. Ook dat is toch de taak van een trainer.
Slappe zak. ( de trainer bedoel ik dan hè :wink:)
Laatst gewijzigd door Bertje op 21 sep 2023, 19:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6553
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

vriend schreef: 21 sep 2023, 18:58 Wat heeft Jansen dan verkeerd gedaan? Welke fouten?
Hij bedenkt het tactisch plan
Hij traint de spelers
Hij bedenkt een wedstrijdplan om Mostar te bestrijden
Hij bepaalt de opstelling
Hij bepaalt de wissels als spelers niet voldoende leveren

Hij is verantwoordelijk voor het resultaat op het veld.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1632
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Antti Opdam schreef: 21 sep 2023, 19:10 Je weet dat alleen AZ dit kan.
Ja dat blijkt maar weer.
Raar clubje blijft het toch. :?
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Antti Opdam schreef: 21 sep 2023, 19:04 Er was voor die laatste twee - praktisch - geen houden aan omdat Jordy Clasie weer eens werd overlopen.

Wolfe was trouwens ook niet best.
En dewit en kleuter Mijnans. We hebben echt een matig middenveld. Bazoer is geen verdediger, voor dit soort potjes misschien niet echt nodig, maar wat een misvatting is dat gebleken.
En wat doet Jansen ? goudmijn erin en een beetje naar lucht happen.
Tekenend misschien wel ,dat ook mijn zoon zei in de rust " ik geloof het wel ik ga gamen" . Voor hem wordt het water en brood rest van de week .
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6553
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

bk wcm schreef: 21 sep 2023, 19:35 Voor hem wordt het water en brood rest van de week .
Ik vermoed dat hij zwaarder gestraft wordt als de AZ selectie en Jansen. :lol:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

bk wcm schreef: 21 sep 2023, 19:35 Tekenend misschien wel ,dat ook mijn zoon zei in de rust " ik geloof het wel ik ga gamen" . Voor hem wordt het water en brood rest van de week .
:lol:
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Dit was wel tenenkrommend. Het deed me denken aan de wedstrijd tegen Sparta met een sputterende Bizot op doel. Pff...

Sadiq zag er nog wel leuk uit. Van Bommel heb ik amper iets positiefs zien doen. De bal op de paal van Pavlidis was misschien wel het kantelpunt. Doodzonde dit. Het kan je zomaar de overwintering kosten.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DonnyDelano schreef: 21 sep 2023, 19:02 Ja, laten we vooral de doelpuntenmakers de schuld geven. En niet de dramatische Ryan, Penetra en Bazoer.
Een balletje intikken is dus een vrijbrief om aanvallend geen ene kut bij te dragen, geen man te kunnen passeren en geen bal vooruit te spelen als voorhoede speler tegen een amateurploeg?

Met een paar echt aanvallend ingestelde spelers met durf had je net 5-0 de rust in gegaan.

Slappe balbezit voetbal
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6577
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DiepeMast schreef: 21 sep 2023, 19:58 Dit was wel tenenkrommend. Het deed me denken aan de wedstrijd tegen Sparta met een sputterende Bizot op doel. Pff...

Sadiq zag er nog wel leuk uit. Van Bommel heb ik amper iets positiefs zien doen. De bal op de paal van Pavlidis was misschien wel het kantelpunt. Doodzonde dit. Het kan je zomaar de overwintering kosten.
Het is al een wonder dat AZ het elke keer tot de groepsfase schopt. Laten we dat maar koesteren.
Het hele succesbeleid hangt echt van meerdere geluksmoment aan elkaar.
"de schwalbe van Druijf"
"het wonder van antwerp"
"tweemaal van achterstand terug in de playoffs"
"Penaltys tegen de kreeftevangers uit brann"
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1421
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

bk wcm schreef: 21 sep 2023, 19:35 En dewit en kleuter Mijnans. We hebben echt een matig middenveld. Bazoer is geen verdediger, voor dit soort potjes misschien niet echt nodig, maar wat een misvatting is dat gebleken.
En wat doet Jansen ? goudmijn erin en een beetje naar lucht happen.
Tekenend misschien wel ,dat ook mijn zoon zei in de rust " ik geloof het wel ik ga gamen" . Voor hem wordt het water en brood rest van de week .
Dat is wel een voordeel van het Jansenvoetbal, je kan tijdens een wedstrijd gewoon iets anders doen,kans is niet groot dat je iets mist.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DonnyDelano schreef: 21 sep 2023, 19:02 Ja, laten we vooral de doelpuntenmakers de schuld geven. En niet de dramatische Ryan, Penetra en Bazoer.
Bazoer en Penetra waren toch niet zó slecht?

Het is gewoon super moeilijk verdedigen als elk duel op het middenveld of bij de linksback verloren wordt.

Dat heeft deze wedstrijd wel echt duidelijk gemaakt. Los van De Wit zijn alle spelers geselecteerd en op hun plek gezet op basis van balbezit. Bij balverlies heeft elke speler enorme kwetsbaarheden en feitelijk geen kwaliteiten meer.

Macaber eigenlijk: dat je over het hele veld voor de beste voetballer (aan de bal!) kiest en dat je op nummer 10 dan een lompe houthakker zet.

- bijzonder -
Plaats reactie