Legia Warszawa-AZ (do 14 dec, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11178
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

The Friar schreef: 14 dec 2023, 19:44 Ik denk dat men bij AZ zich drukker heeft lopen maken over hoe veilig het stadion uit te komen dan over hoe deze wedstrijd te winnen.
Ik hoop dat ze alsnog afgerost worden. Zou terecht zijn.

Jammer dat Mostar niet wint. Ze verdienen plek 3 niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

differentcook schreef: 14 dec 2023, 19:07 Conference League, wat verwacht je? Ik denk dat de VAR niet bemand is. Dit genre scheidsrechters zijn nog te betalen voor een club als Legia
Die kon het ook niet aanzien en is weggelopen. Vroegertje…
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16254
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 14 dec 2023, 19:45 24 uur rouwen en dan de blik op de volgende wanvertoning

Speeltuin
Dat Europees rouwproces was al ingezet na de 4-3. Dit komt totaal niet als verrassing.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Wildcat schreef: 14 dec 2023, 19:33 Waarom kunnen wij uberhaupt niet scoren? Tegenstanders hebben altijd aan een halve kans genoeg, waarom hebben wij dit nooit???
Omdat je een stel derderangs voetballers bij elkaar hebt weten te verzamelen die nauwelijks in staat is die halve kans bij elkaar te voetballen in 90 minuten tijd.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Sneue vertoning dit, passend bij dit seizoen. Geen een wedstrijd in Europa was overtuigend. Dus zo’n roemloze aftocht past helemaal in het plaatje.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

fcvictorie schreef: 14 dec 2023, 19:54 Sneue vertoning dit, passend bij dit seizoen. Geen een wedstrijd in Europa was overtuigend. Dus zo’n roemloze aftocht past helemaal in het plaatje.
Vorige 2 seizoen ook al niet hoor. Dit is het handelsmerk van Jansen
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 14 dec 2023, 19:40 Svp geen moeilijke vragen voor Jansen na afloop bij AZ TV.
En morgen/overmorgen krijgt een jeugdspeler een eerste profcontract of contractverlenging.
Zodat AZ weer kan oreren over de enorme jeugdopleiding...
Spot on!!!!! :D

AZ supporter zijn is ook niet erg leuk hea, de ene na de andere teleurstelling. Teleurstelling is nog niet zo erg als je inzet terug ziet of dat men er alles uit haalt maar dat idee krijg je al tijden niet bij AZ
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Ik vind het op zich een prima zaak om iemand aan zijn lopende contract te houden.
Alleen bij Jansen is het om compleet de verkeerde redenen.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

SimonPoulsen schreef: 14 dec 2023, 19:56 Vorige 2 seizoen ook al niet hoor. Dit is het handelsmerk van Jansen
Vorig jaar waren de individuele spelers beter. Een linkerflank met Kerkez en Karlsson is niet te vergelijken qua dynamiek en creativiteit vergeleken met de treurigheid wat er nu loopt.

Jansen is geen briljante trainer. Het is een one trick pony die leunt op individuele spelers. Jammer dat AZ geen trainer heeft die de ploeg met lef laat spelen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

En dan zie je ajax weer de eerste de beste corner na 4 minuten binnen koppen… iets wat ons al 3 jaar niet meer gelukt is.

Het is echt bizar hoe weinig scorenvermogen wij hebben

De drive en passie waarmee ajax de wedstrijd begint en het tempo wat er in zit heb ik overigens ook vrijwel nooit onder Jansen gezien.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16254
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 14 dec 2023, 20:08 En dan zie je ajax weer de eerste de beste corner na 4 minuten binnen koppen… iets wat ons al 3 jaar niet meer gelukt is.

Het is echt bizar hoe weinig scorenvermogen wij hebben

De drive en passie waarmee ajax de wedstrijd begint en het tempo wat er in zit heb ik overigens ook vrijwel nooit onder Jansen gezien.
De ex AZ’er Garcia maakt trouwens 1-1 :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2302
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Laten we hopen dat dit voor de directie van AZ de druppel is geweest.
Maar zal wel weer ijdele hoop zijn.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Wildcat schreef: 14 dec 2023, 20:08 En dan zie je ajax weer de eerste de beste corner na 4 minuten binnen koppen… iets wat ons al 3 jaar niet meer gelukt is.

Het is echt bizar hoe weinig scorenvermogen wij hebben

De drive en passie waarmee ajax de wedstrijd begint en het tempo wat er in zit heb ik overigens ook vrijwel nooit onder Jansen gezien.
Dat komt omdat daar wel een topsport klimaat is. Personen die daar niet in mee kunnen serveren ze vroeg genoeg af. Dat doen wij niet. Komt mede door Max die überhaupt niet weet wat topsport inhoudt.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Wildcat schreef: 14 dec 2023, 20:08 En dan zie je ajax weer de eerste de beste corner na 4 minuten binnen koppen… iets wat ons al 3 jaar niet meer gelukt is.

Het is echt bizar hoe weinig scorenvermogen wij hebben

De drive en passie waarmee ajax de wedstrijd begint en het tempo wat er in zit heb ik overigens ook vrijwel nooit onder Jansen gezien.
Sneue constatering, maar helemaal juist.
Kan me niet voorstellen dat Jansen zijn contract uitdient.
Niet te bidden overigens.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 14 dec 2023, 20:08 En dan zie je ajax weer de eerste de beste corner na 4 minuten binnen koppen… iets wat ons al 3 jaar niet meer gelukt is.

Het is echt bizar hoe weinig scorenvermogen wij hebben

De drive en passie waarmee ajax de wedstrijd begint en het tempo wat er in zit heb ik overigens ook vrijwel nooit onder Jansen gezien.
Je hebt koorts neem ik aan? je bent ajax aan het kijken? :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

DeZuivelDuivel schreef: 14 dec 2023, 20:29 je bent ajax aan het kijken? :lol:
Ik ook hoor.
Genieten.
Je moet wat. 😉
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11178
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Oef, ik had net een nachtmerrie. AZ startte in deze cruciale pot met maar 1 aanvaller, en schoot in de hele wedstrijd maar 1 keer op het doel van de tegenstander. Sugawara maakte zijn 200e blunder, amateur Van Brederode deed weer alles fout en De Wit voegde weer niets toe. Wat kan een mens raar dromen hè. Gelukkig schrok ik wakker :-D

Hoe laat begint de wedstrijd?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Wildcat schreef: 14 dec 2023, 17:05 Wat een goede zet van Jansen dit.

Kasius heeft veel meer aanvallende dreiging dan onze gebruikelijke rechtsbuitens en knalt flink in de duels.. heel slim dit en had hier zelf totaal niet aan gedacht maar heel heel logisch dit =D> =D>
Kasius moet van achteruit komen. Nu staat ie ver voorin. Bovendien kan ie wel rennen, maar heeft ie geen overzicht en geen voorzet. Oftewel rendement NUL. En weer een speler voorin die niet kan scoren. Oftewel alles komt op Pavlidis aan. Dat weten die Polen ook.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 14 dec 2023, 20:54 Oef, ik had net een nachtmerrie. AZ startte in deze cruciale pot met maar 1 aanvaller, en schoot in de hele wedstrijd maar 1 keer op het doel van de tegenstander. Sugawara maakte zijn 200e blunder, amateur Van Brederode deed weer alles fout en De Wit voegde weer niets toe. Wat kan een mens raar dromen hè. Gelukkig schrok ik wakker :-D

Hoe laat begint de wedstrijd?
:lol: =D>
we can come an end
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Wildcat schreef: 14 dec 2023, 20:08 En dan zie je ajax weer de eerste de beste corner na 4 minuten binnen koppen… iets wat ons al 3 jaar niet meer gelukt is.

Het is echt bizar hoe weinig scorenvermogen wij hebben

De drive en passie waarmee ajax de wedstrijd begint en het tempo wat er in zit heb ik overigens ook vrijwel nooit onder Jansen gezien.
Een trainerswissel kan soms helpen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Plaats reactie