Terecht punt, zeker ook gezien wat de trainer afgelopen weekeinde zei:
Als het nu weer fout gaat in het stadion zou die straf volledig terecht zijn.salmonyappi schreef: ↑24 okt 2023, 16:01 AZ mag wel op gaan passen dat er niet weer rellen komen bij een Europese wedstrijd (nu tegen Villa). Ik snap die debiele hooligans van ons niet dat ze notabene met Cambuur hooligans samen rotzooi willen schoppen. Waarom? Met welk doel?
Straks worden we nog gestraft met een wedstrijd zonder publiek door die klootzakken.
Stel, het gaat morgen buiten het stadion fout. Zou de Uefa dat dan helemaal kunnen negeren als ze moeten beoordelen wat er na AZ-Legia is gebeurd? Ook al gebeurt het uren voor de wedstrijd, in de stad ofzo. Ik ben bang dat er weinig meer voor nodig is om AZ stevig te straffen. Hopelijk gedraagt men zich morgen enigszins
Hopelijk gedraagt men zich morgen, punt.DonnyDelano schreef: ↑24 okt 2023, 18:32 Stel, het gaat morgen buiten het stadion fout. Zou de Uefa dat dan helemaal kunnen negeren als ze moeten beoordelen wat er na AZ-Legia is gebeurd? Ook al gebeurt het uren voor de wedstrijd, in de stad ofzo. Ik ben bang dat er weinig meer voor nodig is om AZ stevig te straffen. Hopelijk gedraagt men zich morgen enigszins
Er is morgen helemaal geen AZ wedstrijd toch? (ja, over een paar minuten)
Bijdehandje……differentcook schreef: ↑24 okt 2023, 21:56 Er is morgen helemaal geen AZ wedstrijd toch? (ja, over een paar minuten)
Zeker wel. AZ O19 speelt vanmiddag in Litouwen.differentcook schreef: ↑24 okt 2023, 21:56 Er is morgen helemaal geen AZ wedstrijd toch? (ja, over een paar minuten)
Dit is te algemeen , zoals in wat ze altijd doen of met europese wedstrijden, wat de dominee zegt of jij.
Helaas zorgt juist dat “bier erin” vaak voor gedrag dat je net niet wilt zien.