Vitesse-AZ (zo 3 sep, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Jammer een doelpoging van vitesse.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

salmonyappi schreef: 03 sep 2023, 16:26 Dat had 0-3 moeten zijn Suga. Even opzij leggen!
Als Bommel 2 stappen terug doet krijgt 'ie m. Yuki kon nu niet veel anders
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Jammer Jens
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Jawel hoor. Banken en voorlopig niets meer mee doen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Mensen zeiken hier standaard op Sugawara, maar je zou die Arcus maar op de back hebben staan.. #-o
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Wat doet die van Bommel allemaal, constant gekke passjes
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Doelsaldo van 10-2 is net iets beter dan de 9-1 van PSV. Dus: WIJ staan bovenaan.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1650
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 03 sep 2023, 15:20 Nee hoor. Ik wil alleen geen De Wit en Van Brederode zien.
Ik maakte me toch een beetje zorgen om je nu Hatzidiakos weg is. Niemand zou willen dat je alleen nog Dani de Wit hebt om je af te reageren…..Maar gelukkig
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6547
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Goede overwinning. Belangrijk om nu gewoon die punten volop te pakken. Op naar het kampioenschap!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Uitstekende teamprestatie van AZ. Solide organisatie, en goed veldspel. Niet perse 1 uitblinker. Gewoon overall prima. En dan komen Lahdo en Sadiq er nog bij.


Penetra =D>
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeTorenburch schreef: 03 sep 2023, 16:28 Ik moet je teleurstellen dit deed de Wit toch echt bewust.
Zeker niet, waarom zou hij de bal geven aan iemand die vanuit een veel ongunstigere positie (hoek) moet afronden? Je ziet het ook aan zijn lichaamstaal, daarnaast dachten alle analisten er ook het zelfde over.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1650
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

[quote=SimonPoulsen post_id=790034 time=1693759309 user_id=14851

Penetra =D>

[/quote]

Ben nu al bang dat hij heel snel wordt weggekocht. Wordt de volgende voor > 20 mln
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DeTorenburch schreef: 03 sep 2023, 15:55 Myron, de Dani onder de buitenspelers
Doe normaal. Hij geeft een assist en een key pass. Hij speelde verrassend goed vandaag. Dit is zijn 1e wedstrijd na een blessure, wat het des te knapper maakt.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Toegegeven, de weerstand was matig, maar bij vlagen heb ik echt genoten van het veldspel. De terugkeer van Clasie, de vervanging van Panta door Penetra die gelijk liet zien over veel kwaliteit te beschikken, Bazoer die steeds beter in vorm komt, Pavlidis die weer scherp is en ook Yuki die een goede wedstrijd speelde droegen er allemaal aan bij dat er ineens een team staat waar je vertrouwen in kan hebben. Jammer dat de flow onderbroken wordt door een weekje met interlandvoetbal.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 03 sep 2023, 14:18 Ja vind je dat bizar? Grote mond joh. Ik heb dat namelijk niet gehoord, en kon ook hij 60 en van Brederode 30 of 45/45.

Dit is mijn inziens gewoon een voorbode voor een van Brederode die weer onvoorwaardelijk basisspeler gaat worden.
Jij begint met de grote mond richting mijn club met je bizar, ja dan krijg je het terug, alleen maar negatief geleuter hier. Stelletje debielen hier, met iedereen van AZ afkraken, mag er gvd gewoon niemand is de tijd krijgen om te groeien!!!!

Myron 1 van de betere van deze wedstrijd, zonde dat hij die bal mist, aanname was subliem vervolg heel slecht of goed gekeept.
Hij gaat gewoon door waar hij vorig jaar gebleven was, het is duidelijk je hoeft geen Karlsson voetbal te spelen om belangrijk te zijn, dat hebben zijn cijfers vorig jaar wel laten zien. I rest my case!!!
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

FugAZi schreef: 03 sep 2023, 18:02
Jij begint met de grote mond richting mijn club met je bizar, ja dan krijg je het terug, alleen maar negatief geleuter hier. Stelletje debielen hier, met iedereen van AZ afkraken, mag er gvd gewoon niemand is de tijd krijgen om te groeien!!!!

Myron 1 van de betere van deze wedstrijd, zonde dat hij die bal mist, aanname was subliem vervolg heel slecht of goed gekeept.
Hij gaat gewoon door waar hij vorig jaar gebleven was, het is duidelijk je hoeft geen Karlsson voetbal te spelen om belangrijk te zijn, dat hebben zijn cijfers vorig jaar wel laten zien. I rest my case!!!
Doe ff een beetje rustig man, met je ‘mijn club’. Op een voetbalforum heeft iedereen een mening, dat maakt het toch leuk? Je mag toch kritisch zijn? Vandaag was een prima pot, en Penetra een verademing na al die jaren Hatzi, die er nu eenmaal weinig van kan. Voorlopig staan we bovenaan 🥳
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 03 sep 2023, 18:02 Jij begint met de grote mond richting mijn club met je bizar, ja dan krijg je het terug, alleen maar negatief geleuter hier. Stelletje debielen hier, met iedereen van AZ afkraken, mag er gvd gewoon niemand is de tijd krijgen om te groeien!!!! Myron 1 van de betere van deze wedstrijd, zonde dat hij die bal mist, aanname was subliem vervolg heel slecht of goed gekeept. Hij gaat gewoon door waar hij vorig jaar gebleven was, het is duidelijk je hoeft geen Karlsson voetbal te spelen om belangrijk te zijn, dat hebben zijn cijfers vorig jaar wel laten zien. I rest my case!!!

Ik ben het met je eens hoor FugAZi. Als je sommige commentaren leest denk je echt of die figuren wel supporter (willen) zijn…….

We hebben slecht en te weinig ingekocht, te veel lichtgewichten, een Dani die niet kan voetballen, een Van Brederode die niets met een bal kan, een kuttrainer die niet aanvallend durft te voetballen……..en: gek he? We staan toch bovenaan met het beste doelsaldo, zijn nog ongeslagen dit jaar (zowel in de oefencampagne, in Europa en in de Eredivisie) en hebben de topscorer tot nu toe in huis. Het is echt ongelooflijk.
The Usual Suspects zullen ongetwijfeld het argument dat we nog geen serieuze tegenstanders hebben gehad weer uit de kast halen, en dat is wellicht zo, maar so what?! We hadden deze potjes ook allemaal zomaar kunnen verliezen. Dus er zal toch wel iets goed gaan toch? Dan lees ik ook weer “we mogen toch kritisch zijn?, het is een forum!” Kritisch is prima, maar spelers en trainer constant afzeiken (en dan vooral in de voorliggende bewoordingen) is wat anders.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voltreffer Vick schreef: 03 sep 2023, 16:41 Ik maakte me toch een beetje zorgen om je nu Hatzidiakos weg is. Niemand zou willen dat je alleen nog Dani de Wit hebt om je af te reageren…..Maar gelukkig
Ik ben gewoon geen fan van dit type buitenspeler. Past niet bij de filosofie van AZ. Matige traptechniek, geen snelheid, geen acties. Hij deed het vandaag naar behoren, maar ik zie liever Van Bommel op links.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 03 sep 2023, 18:24 Ik ben het met je eens hoor FugAZi. Als je sommige commentaren leest denk je echt of die figuren wel supporter (willen) zijn…….

We hebben slecht en te weinig ingekocht, te veel lichtgewichten, een Dani die niet kan voetballen, een Van Brederode die niets met een bal kan, een kuttrainer die niet aanvallend durft te voetballen……..en: gek he? We staan toch bovenaan met het beste doelsaldo, zijn nog ongeslagen dit jaar (zowel in de oefencampagne, in Europa en in de Eredivisie) en hebben de topscorer tot nu toe in huis. Het is echt ongelooflijk.
The Usual Suspects zullen ongetwijfeld het argument dat we nog geen serieuze tegenstanders hebben gehad weer uit de kast halen, en dat is wellicht zo, maar so what?! We hadden deze potjes ook allemaal zomaar kunnen verliezen. Dus er zal toch wel iets goed gaan toch? Dan lees ik ook weer “we mogen toch kritisch zijn?, het is een forum!” Kritisch is prima, maar spelers en trainer constant afzeiken (en dan vooral in de voorliggende bewoordingen) is wat anders.
Volkomen eens hoor Yappie. Als je wedstrijdtopics terugleest zie je dat de negativiteit en domheid al na een paar minuten losbarst. Meestal worden die wedstrijden vervolgens simpel gewonnen.
Ik verbaas me er ook steeds over dat "supporters" tijdens een wedstrijd op het forum zitten. En vervolgens niet weten waarom Lahdo niet speelt.

Prima pot van AZ overigens. Nauwelijks zwakke plekken. Vitesse was slecht, maar was dat niet de verdienste van AZ?
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

FugAZi schreef: 03 sep 2023, 18:02 Jij begint met de grote mond richting mijn club met je bizar, ja dan krijg je het terug, alleen maar negatief geleuter hier. Stelletje debielen hier, met iedereen van AZ afkraken, mag er gvd gewoon niemand is de tijd krijgen om te groeien!!!!

Myron 1 van de betere van deze wedstrijd, zonde dat hij die bal mist, aanname was subliem vervolg heel slecht of goed gekeept.
Hij gaat gewoon door waar hij vorig jaar gebleven was, het is duidelijk je hoeft geen Karlsson voetbal te spelen om belangrijk te zijn, dat hebben zijn cijfers vorig jaar wel laten zien. I rest my case!!!
Uitgehuild? Weet je wel wat bizar betekent? Je doet net alsof er met een lelijke ziekte gescholden wordt joh.

Ik mag hier een mening hebben net zoals jij, als je geen andere meningen wil lezen dan heb je geen ene moet op een forum te zoeken.


Ik vind van Brederode tof nu toe in 95% van zijn optredens brandhout en op basis daar van vind ik het inderdaad bizar dat hij maar kansen blijft krijgen terwijl andere aankopen na twee a drie kansen zich moeten beperkte tot zo nu en dan nog een minuutje mogen invallen. Ja van Brederode was vandaag goed, beter dan hij tot nu toe is geweest dus laten we hopen dat hij dit doortrekt, daar worden we allemaal gelukkig van maar hij had inmiddels al geen basisplaats meer horen te krijgen.
Plaats reactie