Alexandre Penetra (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16347
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 06 okt 2023, 08:16 Ik vind het ook een goede speler.

Maar bij de goals in Mostar en tegen Heracles ging hij zeker niet vrijuit.

(Understatement.)

Er is echt nog wel ruimte voor verbetering.

Gisteren inderdaad wel weer ijzersterk.
Bestaat ie wel? De perfecte speler die foutloos speelt?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10264
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 06 okt 2023, 08:22 Bestaat ie wel? De perfecte speler die foutloos speelt?
Mwah. Het zijn allemaal grijstinten, maar we moeten dan ook niet doen alsof Penetra alles maar goed doet.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Het was belangrijk dat er centraal weer een speler kwam met een over-mijn-lijk mentaliteit, waardoor cruciale duels wel gewonnen worden.
we can come an end
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

Hij viel me vandaag wat tegen. Zat er een paar keer naast en had het onnodig lastig met Brobbey.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2300
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

GlennHoddle schreef: 08 okt 2023, 21:02 Hij viel me vandaag wat tegen. Zat er een paar keer naast en had het onnodig lastig met Brobbey.
Viel me zeker niet tegen. Wel wat slordig in de passing, maar wat een baken van rust. Verdedigend ook weer flink in orde.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Penetra in plaats van Hatzidiakos heeft mij nog elke wedstrijd het gevoel alsof het Sinterklaas is. Veel beter voor mijn hart en mijn humeur.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10264
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

MO7 schreef: 10 okt 2023, 20:35 Penetra in plaats van Hatzidiakos heeft mij nog elke wedstrijd het gevoel alsof het Sinterklaas is. Veel beter voor mijn hart en mijn humeur.
Behalve tegen Mostar ...

Verder overigens wel eens.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6663
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Toch geen blessure hoop ik?

Is de enige valide reden voor die belachelijke wissel.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11219
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 26 okt 2023, 22:41 Toch geen blessure hoop ik?

Is de enige valide reden voor die belachelijke wissel.
Natuurlijk niet, topfit. De assistent-trainer wisselde alleen defensief omdat hij liever met 0-2 verliest dan met 0-4. Dat staat beter op zijn CV.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 26 okt 2023, 22:41 Toch geen blessure hoop ik?

Is de enige valide reden voor die belachelijke wissel.
Ja, dit was raar. Misschien om Penetra te prikkelen? Maar bij 0-2 heb je nog iets om voor te spelen
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6663
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 26 okt 2023, 22:49 Ja, dit was raar. Misschien om Penetra te prikkelen? Maar bij 0-2 heb je nog iets om voor te spelen
Prikkelen? Bazoer en Penetra waren de enige die nog enigzins overeind bleven. Zag je onze vriend Bruno zwemmen bij beiden tegengoals? Gaat allemaal veel te snel voor hem. Echt weer zon vriendendienst van de persoonlijke bankrekening, als er geen sprake was van een blessure. Terwijl Kasius 90min mag brommen op de bank.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 26 okt 2023, 22:54 Prikkelen? Bazoer en Penetra waren de enige die nog enigzins overeind bleven. Zag je onze vriend Bruno zwemmen bij beiden tegengoals? Gaat allemaal veel te snel voor hem. Echt weer zon vriendendienst van de persoonlijke bankrekening, als er geen sprake was van een blessure. Terwijl Kasius 90min mag brommen op de bank.
Prikkelen om scherp te houden in het vervolg.
Ja, Bruno zwom inderdaad. Bazoer-Penetra is in korte trijd een fundament geworden. Bruno is aanvoerder gemaakt, dus zal niet-voetballende credits hebben, maar voetballend is het ondermaats
we can come an end
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1520
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

SimonPoulsen schreef: 26 okt 2023, 22:41 Toch geen blessure hoop ik?

Is de enige valide reden voor die belachelijke wissel.
Neem aan blessure ja. Anders direct ontslaan.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2300
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

differentcook schreef: 26 okt 2023, 22:49 Ja, dit was raar. Misschien om Penetra te prikkelen? Maar bij 0-2 heb je nog iets om voor te spelen
Ik heb Penetra nog nooit zien verzaken, dus dat lijkt me niet. Bovendien lijkt een cruciale wedstrijd in Europa waarin we 2-0 achter staan niet echt het juiste moment om iemand te prikkelen. Martins Indi brengen is helaas echt wel een brevet van tactisch onvermogen van Jansen. Als we een voorsprong moeten verdedigen, dan zou ik de wissel meer begrijpen. Maar niet als je de aansluiting moet zoeken (dus hoger druk zetten).
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10264
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 26 okt 2023, 22:54 Prikkelen? Bazoer en Penetra waren de enige die nog enigzins overeind bleven.
Onzin. Ook Penetra zag er bij beide tegengoals niet best uit. (Werd er op tv ook nog uitgelicht.) En dit is een understatement.

Hetzelfde zag je trouwens ook bij Mostar - uit.

Als hij terug moet lopen - met lopende mensen om hem heen - maakt hij vrij vaak de verkeerde keuzes en stapt/hapt hij én verkeerd (met de rug draaiend) én op het verkeerde moment.

Terechte wissel.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De goede dingen waren goed, maar wat slecht was, was dan ook écht slecht.

Een mindere dag kan, hij is er ook pas net.

Wel interessant dat Jansen na hoe hij vast heeft geklampt aan Hatzidiakos wel opeens een Penetra resoluut kan wisselen.

Weet niet of dat een verbetering in het gedrag van Jansen is of dat Penetra de sociale bankrekening van de trainer nog niet volgestort heeft.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 27 okt 2023, 09:11 De goede dingen waren goed, maar wat slecht was, was dan ook écht slecht.

Een mindere dag kan, hij is er ook pas net.

Wel interessant dat Jansen na hoe hij vast heeft geklampt aan Hatzidiakos wel opeens een Penetra resoluut kan wisselen.

Weet niet of dat een verbetering in het gedrag van Jansen is of dat Penetra de sociale bankrekening van de trainer nog niet volgestort heeft.
Wel grappig dat die bankrekeningmetafoor, hier bijvoeglijke naamwoorden als 'emotionele' en 'sociale' krijgt
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6663
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 27 okt 2023, 09:16 Wel grappig dat die bankrekeningmetafoor, hier bijvoegelijke naamwoorden als 'emotionele' en 'sociale' krijgt
De "emotionele bankrekening" is een directe quote van Jansen. Dus dat komt niet van "hier" [-X
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10264
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 27 okt 2023, 09:11 De goede dingen waren goed, maar wat slecht was, was dan ook écht slecht.

Een mindere dag kan, hij is er ook pas net.
Mee eens.

Al wil ik er - voor een derde keer - op wijzen dat hij dezelfde fouten maakte tegen Mostar. Hij is kwetsbaar over de grond, in de draai en met lopende mensen vanuit het middenveld.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 27 okt 2023, 09:17 De "emotionele bankrekening" is een directe quote van Jansen. Dus dat komt niet van "hier" [-X
Klopt, zie ik nu. Dan vind ik het een aparte toevoeging in de eerste plaats.
Schijnt een concept van ene Stephen Covey te zijn
we can come an end
Plaats reactie