Oefenwedstrijden 2023/24

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 05 aug 2023, 15:53 Bedankt man! Ik zit op een camping in Frankrijk met waardeloze wifi, maar deze stream werkt wonderwel!
Als je maar wel genoeg WC-papier mee hebt.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
J.Krekel
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 27 feb 2008, 17:23
Locatie: Amsterdam

Langedijk schreef: 05 aug 2023, 19:46 Vergelijk je mij nu met een kadootje?

Dank je!
Je krijgt een gratis oefenpartij voorgeschoteld, de laatste in een reeks. (Als ik mij goed herinner ga je normaliter niet naar het stadion). Vervolgens klaag je dat je te weinig goede momenten hebt gezien en blijkbaar was het slaapverwekkend. Wat verwacht je bij een oefenpotje? Ga lekker naar een MMA gevecht met je dochters als het je (nog steeds) niet bevalt / allemaal te saai is / te min is.
Zachte heelmeesters (Jansen) maken stinkende wonden!
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Langedijk schreef: 05 aug 2023, 17:44 Oefenwedstrijden tel ik normaal gesproken niet mee. Maar je moet kinderen (nieuwe klanten) niet meteen straffen met Hatzidiakos, Sugawara, De Wit en Van Brederode in 1 team.

Too much
Wat hebben die kinderen van jou dan gedaan Azijnzeiker, dat je jouw dochters er dan wel mee straft, zoals je zegt, en ze naar zo’n waardeloos team laat kijken die door hun vader elke wedstrijd, nagenoeg, tot de grond toe wordt afgebrand en maar heel weinig aan deugd. Slechte opvoeding dan.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

J.Krekel schreef: 05 aug 2023, 22:06 Je krijgt een gratis oefenpartij voorgeschoteld, de laatste in een reeks. (Als ik mij goed herinner ga je normaliter niet naar het stadion). Vervolgens klaag je dat je te weinig goede momenten hebt gezien en blijkbaar was het slaapverwekkend. Wat verwacht je bij een oefenpotje? Ga lekker naar een MMA gevecht met je dochters als het je (nog steeds) niet bevalt / allemaal te saai is / te min is.
Ten eerste ga ik 60-80% van de wedstrijden heen. Ten tweede wil ik graag vermaakt worden in een stadion, gratis of niet. En met de spelopvatting van Jansen gebeurt dat zelden in de afgelopen jaren. Ten derde heb je blijkbaar nog steeds niet door dat je een verkeerd spreekwoord gebruikte :P
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Roadman schreef: 06 aug 2023, 08:09 Slechte opvoeding dan.
Ze vonden de gratis kadootjes heel leuk. Maar ik denk niet dat ze snel mee zullen gaan naar een wedstrijd. En dat is toch een beetje de bedoeling van een fandag, kinderen enthousiast maken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Tijdens het rijden naar Praag, AZ-radio op Juke geluisterd, een mooi alternatief als je niet kan kijken.
De radioverslaggevers zijn ook te horen op blindetribune, ik had nog niet eerder gebruik gemaakt van dit AZ kanaal maar vond het best leuk.

Ik merk wel dat ik alleen maar flarden onthouden heb van wat de verslaggevers verteld hebben :lol: (reis was totaal 13 uur en ik was aardig brak) ik ben duidelijk een beelddenker en moet het voetbal echt zien om het goed te onthouden en durf niks over het voetbal te zeggen.

De volgende wedstrijden zijn gelukkig weer op tv, dat kan ik overal goed ontvangen op mijn mobiel (vorig jaar zelfs een berg beklommen voor een goed signaal).

Fijne vakantie mensen, tot de volgende.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 06 aug 2023, 09:55 Tijdens het rijden naar Praag, AZ-radio op Juke geluisterd, een mooi alternatief als je niet kan kijken.
De radioverslaggevers zijn ook te horen op blindetribune, ik had nog niet eerder gebruik gemaakt van dit AZ kanaal maar vond het best leuk.

Ik merk wel dat ik alleen maar flarden onthouden heb van wat de verslaggevers verteld hebben :lol: (reis was totaal 13 uur en ik was aardig brak) ik ben duidelijk een beelddenker en moet het voetbal echt zien om het goed te onthouden en durf niks over het voetbal te zeggen.

De volgende wedstrijden zijn gelukkig weer op tv, dat kan ik overal goed ontvangen op mijn mobiel (vorig jaar zelfs een berg beklommen voor een goed signaal).

Fijne vakantie mensen, tot de volgende.
Geniet van het lekkere bier van U Fleku en groeten aan Vindahl
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 06 aug 2023, 10:07 Geniet van het lekkere bier van U Fleku en groeten aan Vindahl
:D
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 06 aug 2023, 08:45 Ze vonden de gratis kadootjes heel leuk. Maar ik denk niet dat ze snel mee zullen gaan naar een wedstrijd. En dat is toch een beetje de bedoeling van een fandag, kinderen enthousiast maken.
Misschien dat jij dan je bijdrage daar aan kan leveren? Als je de gebruikelijke commentaren thuis ook bezigt snap ik wel dat ze niet mee zullen gaan.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Terug van midden Frankrijk in Zuid Limburg (tussenstop) aangeland. Wat een pokkeweer hier zeg !
De oefenwedstrijden achter de rug; ik verheug me op donderdag en zondag. Het gaat los!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Langedijk schreef: 06 aug 2023, 08:45 Ze vonden de gratis kadootjes heel leuk. Maar ik denk niet dat ze snel mee zullen gaan naar een wedstrijd. En dat is toch een beetje de bedoeling van een fandag, kinderen enthousiast maken.
Mijn dochters, die ook voor het eerst mee waren, hebben geen kado gezien (behalve de rijen voor een pen van hotel Egmond) maar ze hadden een topdag. Ze vonden het belangrijker om een keer op de plek van papa te zitten met een slap patatje :D

Tweede helft heb ik gemist. In de eerste helft was ik vooral wel te spreken over Moller Wolfe. Goeie drive naar voren en nog een paar keer gevaarlijk met zijn voorzetten. Ongeslagen de voorbereiding uit zegt misschien niet alles maar met de tegenstanders die AZ heeft gehad staan ze er goed voor
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 06 aug 2023, 17:08 Misschien dat jij dan je bijdrage daar aan kan leveren? Als je de gebruikelijke commentaren thuis ook bezigt snap ik wel dat ze niet mee zullen gaan.
Ik praat niet over voetbal met vrouwen

Nooit
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Joostess schreef: 06 aug 2023, 18:14 Mijn dochters, die ook voor het eerst mee waren, hebben geen kado gezien (behalve de rijen voor een pen van hotel Egmond) maar ze hadden een topdag. Ze vonden het belangrijker om een keer op de plek van papa te zitten met een slap patatje :D
Ik was vroeg. Mijn kids kregen meteen een gratis AZ-sjaal van VI en bij dat rad van Zuiderduin 2 uurtjes gratis bowlen. En op de foto met Kees Kist natuurlijk :P

Daarna werd het te druk. Achteraf had het makkelijk buiten gekund, maar ik begrijp de beslissing om het binnen te doen. De ruimte was alleen te klein.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Om 11:30 oefent AZ tegen Go Ahead Eagles
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

DonnyDelano schreef: 07 sep 2023, 08:36 Om 11:30 oefent AZ tegen Go Ahead Eagles
6-2 Voor AZ. Goals van oa Odgaard (jaja) en Sadiq. En 2x Kewal. Zie verder AZ.nl.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

vriend schreef: 07 sep 2023, 13:14 6-2 Voor AZ. Goals van oa Odgaard (jaja) en Sadiq. En 2x Kewal. Zie verder AZ.nl.
Champagne!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

We hebben geoefend tegen een Belgische tweedeklasser

https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/d ... um=organic
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Goes en Penetra zagen er verdedigend niet goed uit. Opbouwend wel trouwens.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

pAZcal schreef: 16 nov 2023, 18:57 Goes en Penetra zagen er verdedigend niet goed uit. Opbouwend wel trouwens.
Dat kan niet echt een verrassing zijn toch? Dat hebben we bij beiden al eerder kunnen zien.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De beelden die ik zag gingen nergens over. Beiden partijen totaal geen intensiteit en druk op de bal. Wel fraaie goal van Meerdink.
Plaats reactie