Mexx Meerdink (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Als Meerdink inderdaad wordt verhuurt, zal Pavlidis sowieso blijven. Alleen krankzinnige bedragen van 50+M zijn dan nog enigszins te verantwoorden.

Odgaard is verder gewoon de back-up van Pavlidis. Daar gaan ze niet ineens een andere spits voor aantrekken, aangezien je Meerdink dan volgend seizoen weer in de weg zit.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DeTorenburch schreef: 06 jan 2024, 17:22 Vitesse is een van die clubs.
Vitesse heeft gebrek aan scorende spitsen, maar wel een overvloed aan (gehuurde) getalenteerde spitsen die al aanspraak maken op die positie. Bij een Roda JC of Heracles is er toch wel een duidelijkere behoefte aan een spits als Meerdink denk ik.
Maar goed als hij van de 6 spitsen in de selectie van Vitesse kan winnen dan heeft hij natuurlijk groei doorgemaakt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

DeZuivelDuivel schreef: 07 jan 2024, 14:52 Vitesse heeft gebrek aan scorende spitsen, maar wel een overvloed aan (gehuurde) getalenteerde spitsen die al aanspraak maken op die positie. Bij een Roda JC of Heracles is er toch wel een duidelijkere behoefte aan een spits als Meerdink denk ik.
Maar goed als hij van de 6 spitsen in de selectie van Vitesse kan winnen dan heeft hij natuurlijk groei doorgemaakt.
Zeker, maar voor zover ik weet waren veel van die spitsen geblesseerd of blijkbaar niet goed genoeg want de laatste pot voor de winter speelde van Ginkel in de spits.

Als Meerdink naar Heracles kan dan moet hij dat altijd doen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DeTorenburch schreef: 07 jan 2024, 15:14 Zeker, maar voor zover ik weet waren veel van die spitsen geblesseerd of blijkbaar niet goed genoeg want de laatste pot voor de winter speelde van Ginkel in de spits.

Als Meerdink naar Heracles kan dan moet hij dat altijd doen.
Fofana ligt er langdurig uit, Buitink heeft zijn kruisband gescheurd, maar van Duivenbooden (eigen spits uit de jeugd), Boutrah (gekocht), Persson (gehuurd) en Hamulic (gehuurd) zijn nog fit.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 13 jan 2024, 21:51 Meerdink wellicht naar Tilburg.
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... 2YoUojKo8Q
Dit was een van mijn duidelijke opties :lol:
Waar kun je beter je ontwikkelen tot de opvolger van Pavlidis dan bij de club waar Pavlidis vandaan komt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

DeZuivelDuivel schreef: 13 jan 2024, 21:56 Dit was een van mijn duidelijke opties :lol:
Waar kun je beter je ontwikkelen tot de opvolger van Pavlidis dan bij de club waar Pavlidis vandaan komt.
Jij bent mijn schaduw TD :wink:
MB80
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Verhuur maar. Haal met Douvikas maar een echte topper terug 8)
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Eigen jeugd ben ik echt altijd wat meer enthousiast over maar in alle eerlijkheid heb ik van deze jongen afgezien van de penalty tegen Anderlecht nog niets gezien waardoor ik dacht, die komt er aan. Verhuur lijkt me het beste maar kan zomaar zijn dat dat het laatste is wat we bij AZ van hem zien.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Sander73 schreef: 14 jan 2024, 21:44 Eigen jeugd ben ik echt altijd wat meer enthousiast over maar in alle eerlijkheid heb ik van deze jongen afgezien van de penalty tegen Anderlecht nog niets gezien waardoor ik dacht, die komt er aan. Verhuur lijkt me het beste maar kan zomaar zijn dat dat het laatste is wat we bij AZ van hem zien.
Hij heeft 3 goals gemaakt in de KKD dit seizoen..
Begrijp ook niet waar alle hosanna op gebaseerd is.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

SchoorlAZ schreef: 15 jan 2024, 03:38 Hij heeft 3 goals gemaakt in de KKD dit seizoen..
Begrijp ook niet waar alle hosanna op gebaseerd is.
Op de Youth League. Dat geldt voor een groot deel van die lichting. Zoals ook bijvoorbeeld Owusu-Oduro: ik geloof dat het een groot talent is, maar de hosanna is veroorzaakt door de Youth League. In de KKD heeft hij ook nog weinig indruk gemaakt.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Sander73 schreef: 14 jan 2024, 21:44 Eigen jeugd ben ik echt altijd wat meer enthousiast over maar in alle eerlijkheid heb ik van deze jongen afgezien van de penalty tegen Anderlecht nog niets gezien waardoor ik dacht, die komt er aan. Verhuur lijkt me het beste maar kan zomaar zijn dat dat het laatste is wat we bij AZ van hem zien.
Dat laatste is wel erg negatief.

Ik zou die jongen nog rustig 3 jaar de tijd willen geven (middels verhuurperiodes).

Rond 21/22 wordt het doorgaans pas voor het eerst wat met spelers. (De supergrote talenten uitgezonderd natuurlijk.)
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De interesse van Vitesse lijkt serieus, maar AZ eist een speelgarantie heb ik begrepen.
Zouden ze bij Vitesse daar uberhaupt aan durven in hun situatie?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Mocht Odgaard zo als het nu lijkt de voorkeur hebben verhuur Meerdink maar die extra bagage kan je alleen maar voordeel uithalen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Veel minuten maken Mexx!
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Had Meerdink liever naar Willem 2 zien gaan. Bij Vitesse speel je vooral op eigen helft en moet je het van een counter hebben. Totaal anders dan hoe AZ speelt.
MB80
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Joostess schreef: 31 jan 2024, 16:42 Had Meerdink liever naar Willem 2 zien gaan. Bij Vitesse speel je vooral op eigen helft en moet je het van een counter hebben. Totaal anders dan hoe AZ speelt.
Eens. Bij Vitesse kan je het eigenlijk nooit goed doen. Iedere goal die hij nu maakt is al een complete bonus in dat zwakke Vitesse team. Bij Willem 2 had hij zich kunnen ontwikkelen bij een team dat zowaar dominant wilt spelen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Joostess schreef: 31 jan 2024, 16:42 Had Meerdink liever naar Willem 2 zien gaan. Bij Vitesse speel je vooral op eigen helft en moet je het van een counter hebben. Totaal anders dan hoe AZ speelt.
Eens, ook gezien de trackrecord van spelers die voor zowel Willem 2 als AZ zijn uitgekomen.
Ergens werkt die overstap vaker wel dan niet.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Meteen in de basis bij Vitesse 8) 8)
Plaats reactie