David Møller Wolfe (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 10 nov 2023, 11:16 "jullie". Geen idee wat je daarmee bedoelt. Ik ben niet zo anti-yuki zoals sommigen hier hoor. Al vind ik wel dat hij meer moet brengen, overlapt veel te weinig dit jaar. Zal wel moe zijn van die overtochten naar de cornervlag. Enfin.

Wolfe brengt op beiden vlakken niks, dus dan is de keuze snel gemaakt. Ik zag gewoon dat Mees de Wit stappen had gemaakt in de voorbereiding. Zag er beter uit dan eerst. Dan heb ik dus de hoop dat hij beter is dan paniekvogel Wolfe. Die elke vorm van motoriek en spelinzicht mist. Waar scout Huiberts toch telkens die lui?
Meen me wel te herinneren dat hij debet was aan twee goals in de voorbereiding. Vind Mees ook geen topper, beetje Utrecht-achtige aankoop eigenlijk. Wolfe mist gewoon veel voetbalinzicht. Mees heeft dat wel iets meer. Verdedigend ben ik niet stuk van beide.

Wél vind ik dat we de snelheid van Moller Wolfe beter moeten gebruiken. Hij krijgt te weinig de bal t.o.v. Wijndal en Kerkez (die kreeg in het laatste half jaar ook de weinig de bal overigens). Zeker voor iemand met zijn snelheid.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Voorlopig is het een aankoop in de categorie Witry. Het houdt nog niet over. Vanmiddag gaat een zware middag niddag worden voor hen vrees ik.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Inzet geen gebrek in ieder geval. Jammer dat hij zo'n matige voetballer is.
"One swallow does not make a summer"
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Shota-Arveladze schreef: 12 nov 2023, 12:47 Inzet geen gebrek in ieder geval. Jammer dat hij zo'n matige voetballer is.
Eens. Betekent niet dat het nog niet kan komen. Hij is nog jong (21 lentes) en heeft zijn fysiek mee. Kracht nog niet zo, maar lengte en snelheid wel. Balbehandeling is ook oké. Nu nog leren verdedigen (heb ik helaas weinig vertrouwen in als ik zie hoe dat bij onze andere backs is gegaan), en slimmer worden.

Wat me het meeste zorgen baart, is dat hij gewoon weinig voetbalkennis lijkt te hebben. Geen slimmigheidjes, niet de situatie kunnen inschatten, niet vooruit kunnen denken. Hij is heel erg gefocust (zo lijkt het) op een goede prestatie, waardoor hij het overzicht verliest (als hij dat überhaupt al heeft, wat ik me ook sterk afvraag).
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1361
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Een van de minst slechte vandaag
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DonnyDelano schreef: 12 nov 2023, 17:21 Een van de minst slechte vandaag
Viel inderdaad niet tegen. Beter dan ik vooraf verwacht had.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6579
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hij trof het dat hij tegen Alireza mocht spelen. Maar vooruit, niet door het ijs gezakt.

Blijft een wilde paniekvogel natuurlijk
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Dat er 8 slechter waren betekent natuurlijk niet dat hij goed was. Een kip zonder kop met een stuitend gebrek aan gogme.

Wordt natuurlijk niet geholpen door die verzameling minkukels links voorin. Had hem graag eens willen beoordelen met Karlsson, maar verdedigen kan hij sowieso niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Vandaag is mij vooral bijgebleven dat hij probeerde te combineren met Dani de Wit. Maar daar was Dani de Wit zo overstuur van dat ie over ging op de van Brederode methode.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 12 nov 2023, 19:28 Hij trof het dat hij tegen Alireza mocht spelen.
Dat helpt inderdaad wel.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Best een goede pot van MW vandaag.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

salmonyappi schreef: 26 nov 2023, 22:57 Best een goede pot van MW vandaag.
Nu kan je je afvragen of dat meer zegt over Wolfe of over de tegenstander.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1214
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

SchoorlAZ schreef: 27 nov 2023, 03:38 Nu kan je je afvragen of dat meer zegt over Wolfe of over de tegenstander.
zie Dani de Wit topic.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SchoorlAZ schreef: 27 nov 2023, 03:38 Nu kan je je afvragen of dat meer zegt over Wolfe of over de tegenstander.
Ik vind het flauw om elke keer als iemand (of heel AZ) een keer goed speelt dit altijd maar aan de tegenstand te wijten. Ik blijf bij mijn mening.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

salmonyappi schreef: 27 nov 2023, 22:39 Ik vind het flauw om elke keer als iemand (of heel AZ) een keer goed speelt dit altijd maar aan de tegenstand te wijten. Ik blijf bij mijn mening.
Als het nou tegen Heerenveen of Twente was ofzo, maar we hebben het wel over Volendam hé.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SchoorlAZ schreef: 28 nov 2023, 02:32 Als het nou tegen Heerenveen of Twente was ofzo, maar we hebben het wel over Volendam hé.
Nogmaals: ook tegen KKD-clubjes kan je slecht spelen. Zondag was ie gewoon goed.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

salmonyappi schreef: 28 nov 2023, 08:54 Nogmaals: ook tegen KKD-clubjes kan je slecht spelen. Zondag was ie gewoon goed.
We praten een beetje langs elkaar heen. Als iemand zelfs slechts is tegen een KKD-club, dan zegt dat toch óók wat over het niveau?
Dat is toch juist een graadmeter?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12546
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SchoorlAZ schreef: 28 nov 2023, 13:41 We praten een beetje langs elkaar heen. Als iemand zelfs slechts is tegen een KKD-club, dan zegt dat toch óók wat over het niveau?
Dat is toch juist een graadmeter?
KKD clubs vergen andere kwaliteiten dan topclubs, aangezien defensies vaak dichter zijn en aanvallen via snelle counters gaan.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SchoorlAZ schreef: 28 nov 2023, 13:41 We praten een beetje langs elkaar heen. Als iemand zelfs slechts is tegen een KKD-club, dan zegt dat toch óók wat over het niveau?
Dat is toch juist een graadmeter?
Met je eens, maar hij was toch juist goed nu?! :lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

differentcook schreef: 28 nov 2023, 13:45 KKD clubs vergen andere kwaliteiten dan topclubs, aangezien defensies vaak dichter zijn en aanvallen via snelle counters gaan.
Ja, maar hij is een linksback. Dus dat betekent dat hij zeeën van ruimte krijgt aangezien ze helemaal terugzakken en weinig druk op hem zetten.
Plaats reactie