NEC-AZ (zo 21 mei, 14.30u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik hoop dat Twente ajax verslaat, want wij winnen van PSV.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6555
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

0-3; ik zei het toch?

:lol:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6579
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Toch nog een leuke afsluiter van de week
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5439
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ferry schreef: 21 mei 2023, 14:31 0-3; ik zei het toch?

:lol:
:bow:
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1361
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Werd Clasie gewisseld omdat hij geblesseerd was na die tackle? Of andere reden?
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1360
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

DonnyDelano schreef: 21 mei 2023, 14:40 Werd Clasie gewisseld omdat hij geblesseerd was na die tackle? Of andere reden?
Meer uit voorzorg, kon wel gewoon verder.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Zuur dat PSV niet wint. Nu gaan ze het dus niet kado krijgen volgende week.

Ik zie ajax nog wel verliezen bij een Twente in vorm.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1826
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 21 mei 2023, 14:50Zuur dat PSV niet wint.
Inderdaad jammer, maar je hoeft helemaal niet bang te zijn voor dit PSV.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1361
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Metalingus schreef: 21 mei 2023, 14:47 Meer uit voorzorg, kon wel gewoon verder.
Thanks. Was een smerige, onbegrijpelijk dat je zoiets doet bij 0-3 als je nergens meer voor speelt
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 21 mei 2023, 14:50 Zuur dat PSV niet wint. Nu gaan ze het dus niet kado krijgen volgende week.

Ik zie ajax nog wel verliezen bij een Twente in vorm.
Hopen dat ajax (ruim) op achterstand staat in de tweede helft, zodat PSV het alsnog kan laten lopen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Forza AZ schreef: 21 mei 2023, 15:12 Hopen dat ajax (ruim) op achterstand staat in de tweede helft, zodat PSV het alsnog kan laten lopen.
Dit AZ moet toch wel op eigen kracht van PSV kunnen winnen die feitelijk veel te hoog staan en ik altijd al de minste vd top 4 heb gevonden.
Wel te hopen natuurlijk dat ajax in Twente punten laat liggen zodat het seizoen nog enigszins een beetje geslaagd is met een derde eind positie.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6555
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 21 mei 2023, 14:50 Ik zie ajax nog wel verliezen bij een Twente in vorm.
Twente is zeker in eigen huis echt een sterke ploeg. Dus ajax is er nog lang niet.
Als de tukkers hun sportieve plicht doen.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 21 mei 2023, 12:05 Omdat toestaan wat jij vraagt heel ingrijpend is en ook elders zal worden gezet. Sommige grenspalen moet he niet willen verzetten. Dat jij het gevaar niet inziet geloof ik graag.

Dat heeft verder niks te maken met of je het wel/niet moet aanpakken. Dat moet zeker gebeuren. Maar dat kan ook anders.
Jij weet ook alleen maar de contouren van de privacy wet (behalve als het je werk is). Iedereen is opgevoed met de joden vervolging en de consequenties van wat er gebeurd als een strakke administratie in de verkeerde handen valt.
Maar de excessen in de maatschappij lopen hier en daar best uit de hand. Alleen van de kosten wat we uitgeven aan de behandeling van angststoornissen (1op de 10) - veroorzaakt door gedrag van anderen- (kost zoveel dat iedereen in NL een week op vakantie zou kunnen) .

Ondertussen weten de Amerikanen via de big tech meer van ons dan onze eigen volksvertegenwoordigers en spelen iedereen tegen elkaar uit met hun algoritmes. We zijn zo rijk en verwend dat iedereen alleen nog maar de lusten eist en de lasten of verantwoordelijkheid naast zich neerlegt. Ik zou graag zien dat er (weer) consequenties voor gedrag is, dat niet meer en niet minder. Dan kan je wel lekker hoogte uit de lucht gaan doen, maar welke maatregelen gaan dan wel werken?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 21 mei 2023, 15:22 Dit AZ moet toch wel op eigen kracht van PSV kunnen winnen die feitelijk veel te hoog staan en ik altijd al de minste vd top 4 heb gevonden.
Wel te hopen natuurlijk dat ajax in Twente punten laat liggen zodat het seizoen nog enigszins een beetje geslaagd is met een derde eind positie.
Ze moeten wel verliezen, want op doelsaldo halen we ze niet meer in.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Ferry schreef: 20 mei 2023, 12:56 Beetje onzinnige redenering van de club (NEC) en politiek in dit geval. Maar voor hen gemakkelijk scoren...
Ik geef ze volledig gelijk. Ik zou ook geen criminelen in mijn stad/stadion willen.
____________
Hoc est nihil
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

The Friar schreef: 21 mei 2023, 13:58 Door die lamme zesjescultuur bij AZ heb je hier geen bliksem aan want het doelsaldo van ajax is beter dan dat van AZ.
Kleine correctie: '...veel beter...'
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2309
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Grifo schreef: 21 mei 2023, 15:45 Ik geef ze volledig gelijk. Ik zou ook geen criminelen in mijn stad/stadion willen.
Ik snap zowel de maatregel als de weerstand ertegen.
Je wilt geen relschoppers in je stadion, en aangezien de daders nog niet geïdentificeerd zijn is die kans groot dat dat wel gebeurt.

Dat de goedwillende supporters daar het slachtoffer van worden en je dat ook niet wilt, dat snap ik ook.
Je schopt linksom of rechtsom altijd iemand tegen de schenen.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12548
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

The Friar schreef: 21 mei 2023, 13:58 Door die lamme zesjescultuur bij AZ heb je hier geen bliksem aan want het doelsaldo van ajax is beter dan dat van AZ.
Kan er ook mee te maken hebben dat ajax doelpunten makkelijk inkoopt door miljoenenaankopen voor de aanval.
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6555
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Grifo schreef: 21 mei 2023, 15:45 Ik geef ze volledig gelijk. Ik zou ook geen criminelen in mijn stad/stadion willen.
Ik doelde meer op het volgende. Het is voor de politiek nu makkelijk scoren. Voetbalsupporters als het tuig van de richel.
Zeker na het incident in de tram/metro met AZ supporters en de antisemitische liederen en de bestorming van de hoofdtribune na de thuiswedstrijd tegen WHU.

Over het eerste incident hoor ik weinig meer. Worden mensen nu vervolgd? En van het tweede incident: ik ben benieuwd of/welke straffen hier gaan worden gegeven.

Tegelijkertijd zie ik drie weekenden lang de ME optreden bij de Turkse verkiezingen in de RAI vanwege vechtpartijen met honderden Turks/Nederlandse mannen. En hoor die politiek!
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1632
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Langedijk schreef: 21 mei 2023, 14:50 Zuur dat PSV niet wint. Nu gaan ze het dus niet kado krijgen volgende week.

Ik zie ajax nog wel verliezen bij een Twente in vorm.
Dat ajax gaat verliezen, daar twijfel ik niet aan.
PSV is kwetsbaar en is te pakken.
Dan worden we derde. Niks mis mee, maar er had meer ingezeten. Al met al teleurstellend.
Plaats reactie