Fortuna Sittard-AZ (zo 16 apr, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

salmonyappi schreef: 16 apr 2023, 19:36
Jij ziet alleen het balverlies, ik zie ook het balverlies, maar ik zie óók de dingen die hij wél goed doet, en daar ben jij dan blind voor.
ik heb het inmiddels zo gehad met het gebrekkige niveau van onze nep Beckenbauer dat ik inderdaad niet uitsluit dat ik enigszins blind word voor mogelijke goede acties.
Laatst gewijzigd door lowietje op 16 apr 2023, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Heeft hij eindelijk z'n doelpunt :D
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Mooie aanval, lekker snel en effectief!
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

RoycosoepieAZ schreef: 16 apr 2023, 19:44 Gewoon laten staan, hopen dat ie scoort, goed voor zelfvertrouwen :D
Zei je dat net vóór of net ná zijn doelpunt :wink: ?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Dit is ook nodig tegen Anderlecht
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Gewonnen en de 0 gehouden, Anderlecht 5-2 verloren, nou, ietsje pietsje meer hoop voor donderdag…..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

salmonyappi schreef: 16 apr 2023, 19:46 Zei je dat net vóór of net ná zijn doelpunt :wink: ?
Voor :mrgreen: Hij wordt te vaak gewisseld aan het einde van de wedstrijd. Gewoon laten staan, zoals deze wedstrijd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

En nu in de bus naar huis en iedereen midden in de nacht thuis. Heel erg gunstig voor de rust van AZ.....

Welke idioot bedenkt dat?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 16 apr 2023, 20:00 En nu in de bus naar huis en iedereen midden in de nacht thuis. Heel erg gunstig voor de rust van AZ.....

Welke idioot bedenkt dat?
Midden in de nacht :) Om 1 uur moeten ze wel weer terug zijn
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Volgende week Twente-Sparta dus die kunnen niet allebei winnen. Misschien dat AZ tegen RKC ook weer eens punten kan pakken want dat is alweer een tijdje geleden. Met ajax en PSV nog in de laatste 5 wedstrijden is het van belang een beetje voorsprong te houden.
Maar met een AZ in de huidige vorm kun je van alles verwachten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 16 apr 2023, 20:00 En nu in de bus naar huis en iedereen midden in de nacht thuis. Heel erg gunstig voor de rust van AZ.....

Welke idioot bedenkt dat?
Lekker in de bus slapen, net als vroeger bij papa en mama in de auto :lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 240
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

salmonyappi schreef: 16 apr 2023, 19:29 Nee hoor. Doet heel veel nuttige dingen.
Ben geen fan van Hatzi maar is de laatste weken best wel een stabiele factor, en jaaaaaaaaaa ook ik zie die foutjes die hij elke wedstrijd wel maakt! Maar t lijkt wel alsof hij onder een vergrootglas legt bij iedereen.
Vakkie P
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Sanctify schreef: 16 apr 2023, 20:24 Ben geen fan van Hatzi maar is de laatste weken best wel een stabiele factor, en jaaaaaaaaaa ook ik zie die foutjes die hij elke wedstrijd wel maakt! Maar t lijkt wel alsof hij onder een vergrootglas legt bij iedereen.
:shock:

Stabiel slecht ja. En die ‘foutjes’ zijn positionele blunders die de club miljoenen kunnen kosten. Zoals tegen Anderlecht

Zelfs vandaag tegen een lamlendig Fortuna weer bijna aan de basis van de 1-2. Het is dat die gozer slecht inschiet.

Dat vergrootglas creëert hij zelf door na een sporadische goede wedstrijd meteen weer een wanprestatie te leveren. En ondertussen maar vragen om krediet en boos zijn op de supporters.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 16 apr 2023, 20:44 :shock:

Stabiel slecht ja. En die ‘foutjes’ zijn positionele blunders die de club miljoenen kunnen kosten. Zoals tegen Anderlecht

Zelfs vandaag tegen een lamlendig Fortuna weer bijna aan de basis van de 1-2. Het is dat die gozer slecht inschiet.

Dat vergrootglas creëert hij zelf door na een sporadische goede wedstrijd meteen weer een wanprestatie te leveren. En ondertussen maar vragen om krediet en boos zijn op de supporters.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 16 apr 2023, 20:52
:lol:

“Donderdag moeten jullie ervoor zorgen dat mijn fout niet fataal wordt”
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 16 apr 2023, 20:52
Mannetje heeft er wel zin in. Mooi.

Leuke warming-up was dit.

Het was nogal allemaal te traag en bij vlagen weer lamlendig, maar gelukkig speelden we zonder tegenstander.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Langedijk schreef: 16 apr 2023, 21:08 :lol:

“Donderdag moeten jullie ervoor zorgen dat mijn fout niet fataal wordt”
- eigen jeugd
- 200 wedstrijden in het 1e
- geeft zich volledig elke wedstrijd
- ondanks eerdere fluitconcerten is hij degene die dit nu (wel) doet

Je kan hem niets verwijten. Hij is nou eenmaal niet de nieuwe Sergio Ramos. Het is de trainer die hem wekelijks opstelt.

Ik vind het mooi dat hij dit nog even doet voor het uitvak. Ze zullen alle steun nodig hebben donderdag en dit draagt daar aan bij.
kohen
Herry en/of Berry
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 jan 2008, 20:55

AZ fanatic 4-life schreef: 17 apr 2023, 07:48 - eigen jeugd
- 200 wedstrijden in het 1e
- geeft zich volledig elke wedstrijd
- ondanks eerdere fluitconcerten is hij degene die dit nu (wel) doet

Je kan hem niets verwijten. Hij is nou eenmaal niet de nieuwe Sergio Ramos. Het is de trainer die hem wekelijks opstelt.

Ik vind het mooi dat hij dit nog even doet voor het uitvak. Ze zullen alle steun nodig hebben donderdag en dit draagt daar aan bij.
100% eens. Iets meer waardering vanaf de tribune voor deze man uit eigen jeugd en altijd volledige inzet zou mooi zijn. Hij is Grieks international, dat is echt niet omdat hij altijd alles fout doet.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

AZ fanatic 4-life schreef: 17 apr 2023, 07:48 - eigen jeugd
- 200 wedstrijden in het 1e
- geeft zich volledig elke wedstrijd
- ondanks eerdere fluitconcerten is hij degene die dit nu (wel) doet

Je kan hem niets verwijten. Hij is nou eenmaal niet de nieuwe Sergio Ramos. Het is de trainer die hem wekelijks opstelt.

Ik vind het mooi dat hij dit nog even doet voor het uitvak. Ze zullen alle steun nodig hebben donderdag en dit draagt daar aan bij.
Ik ben geen enorme fan van zijn spel, maar hier kan je niet op haten toch?
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ fanatic 4-life schreef: 17 apr 2023, 07:48 - eigen jeugd
- 200 wedstrijden in het 1e
- geeft zich volledig elke wedstrijd
- ondanks eerdere fluitconcerten is hij degene die dit nu (wel) doet
Punt 1 is niet relevant. Daardoor heeft al meer krediet gehad dan anderen. Punt 2 is lachwekkend, dat hadden er nooit meer dan 50 mogen zijn. Punt 3 slaat nergens op, dat voor elke voetballer/werknemer moeten gelden. En wat heb je aan 100% inzet als je geen inzicht, passing en concentratie hebt. Punt 4 is prima, maar past een beetje bij zijn zelfbenoemde imago van 'grote leider'. Schreeuwen en wijzen naar een jongen Goes die veel beter kan verdedigen.

Dat het de schuld van onze assistent-trainer is ben ik met je eens.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie