FC Twente-AZ (zo 19 maa, 20.00u)
Twente vocht voor zijn laatste kans om vierde te worden en wij waren verdoofd door het succes tegen Lazio. Zo onverwacht vond ik het allemaal niet. Misschien de manier waarop is teleurstellend.
Ik mis de biertappers en balgehaktverkopers uit den Haag
-
- Ben-Sider
Vooral dat laatste. We werden een uur lang compleet weggespeeld, pas toen de (onterechte) 1-2 viel stopte Twente ineens met voetballen. We hebben geluk gehad dat ze ons niet écht voor lul hebben gezet, 4/5-0 had makkelijk gekund
-
- Georg
Het was natuurlijk typisch, maar je zou onder een wondertrainer toch een omslag verwachten.
Ik weet dat voor een aantal forummers Jansen de oorzaak is van alles wat tegenvalt, maar Slot weet met 010 gewoon de statistieken (veel vaker punten verlies als je 3 dagen eerder ook gespeeld hebt) dit seizoen te verslaan, wat veel meer bijzonder is, dan dat je zoals AZ zo begint als tegen Twente, na een wedstrijd 3 dagen eerder
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
- differentcook
- Technisch directeur
Geen topclub, geen topmentaliteit
we can come an end
- salmonyappi
- Harde Kern
En wiens “schuld” is dat? Ik vind toch meer de coach dan de spelers.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
- differentcook
- Technisch directeur
Beiden, maar als het selectiebreed is, is de coach de eerste om hierover aan te sprekensalmonyappi schreef: ↑21 mar 2023, 22:10 En wiens “schuld” is dat? Ik vind toch meer de coach dan de spelers.
we can come an end
- Antti Opdam
- Technisch directeur
Eens.differentcook schreef: ↑20 mar 2023, 00:45 Ik beschouw dit nu als een verloren seizoen.
Misschien kan winst in de Conference League nog een klein pleistertje plakken.
Weer een abominabel slechte wedstrijd als een examen daar is.
Zie eerder Feyenoord-uit.
Natuurlijk kan je een wedstrijd verliezen, maar niet op deze manier.