SS Lazio-AZ (di 7 maa, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6547
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik heb het helaas niet kunnen zien door een werkgever die mij nodig had. Onverwacht, maar een heel mooi resultaat. Hulde.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DonnyDelano schreef: 07 mar 2023, 20:01 Grappig, Reijnders wordt compleet opgehemeld door Marciano Vink, die vindt het zelfs belachelijk dat Reijnders niet bij voorselectie oranje zit. Speelde volgens mij ook een prima wedstrijd, op het foutje bij de 1-0 na
Ja dat viel me ook al op (maar ik had beloofd niet te gaan zeiken :D ).

Ik vond Mijnans echt een stuk beter dan Reijnders, die toch meermaals als klein kind werd uitgespeeld. Net als Clasie Overigens. Tweede helft was wat beter.

Goes gaan we hopelijk nog een hoop plezier aan beleven, die inspeelpasses zijn echt van een hoog niveau.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SimonPoulsen schreef: 07 mar 2023, 20:18 Ja dat viel me ook al op (maar ik had beloofd niet te gaan zeiken :D ).

Ik vond Mijnans echt een stuk beter dan Reijnders, die toch meermaals als klein kind werd uitgespeeld. Net als Clasie Overigens. Tweede helft was wat beter.

Goes gaan we hopelijk nog een hoop plezier aan beleven, die inspeelpasses zijn echt van een hoog niveau.
Nee, zeiken mag vandaag echt niet [-X . Goes vond ik ook mooi om te zien, die durft gewoon te ballen alsof ie er al 10 jaar staat

En inderdaad, Mijnans is echt een hele goede aankoop, die past zich ook heel snel aan aan het niveau
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DonnyDelano schreef: 07 mar 2023, 19:43 Geen jonkie, maar Panta speelde echt als een koning de 2e helft
Zeker. Hele sterke beurt van hem. Maar Goes ook weer uitstekend.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Langedijk schreef: 07 mar 2023, 20:01 Ik vond die scheidsrechter trouwens ook uitstekend. Dat maak je in Nederland niet meer mee, iemand die neutraal is en de grote club niet opzichtig bevoordeelt.
Juist. Wat mij betreft meteen naturaliseren deze man. Of een ruil met Joey Kooij....oké en een gratis Pol van Boekel erbij.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

AZuid-Scharwoude schreef: 07 mar 2023, 20:24 Zeker. Hele sterke beurt van hem. Maar Goes ook weer uitstekend.
En dat te bedenken dat Goes... vijfde keus is? Vraag me echt af of zo'n jongen ooit was doorgebroken bij AZ wanneer we niet zoveel blessures hadden gehad.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Wat een heerlijk resultaat! En volwassen de wedstrijd uitgespeeld.
Lekker hoor.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

lAZio en AZ staan qua UEFA club coefficient zowat gelijk in de (5y) ranking: 40e vs 42e, respectievelijk
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Rjansen17 schreef: 07 mar 2023, 19:24 Erger mij rot aan odgaard
Hou toch op man, gast heeft toch gestreden en gesleurd, werd behoorlijk aangepakt en was heel actief aan het mee verdedigen en niet onverdienstelijk ook.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

differentcook schreef: 07 mar 2023, 19:38 Wat speelt Mijnans toch een goede wedstrijd, werd steeds beter, leuk om te zien.
Barasi moet flink balen dat niet hij maar Meerdink erin komt.
Nou inderdaad, maar je ziet ook dat het een ander type is die wat meer fysiek en sleurwerk brengt. Zag er goed uit
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Wildcat schreef: 07 mar 2023, 21:09 Hou toch op man, gast heeft toch gestreden en gesleurd, werd behoorlijk aangepakt en was heel actief aan het mee verdedigen en niet onverdienstelijk ook.
Hij ergert zich elke wedstrijd aan Odgaard. Laat gaan.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 07 mar 2023, 19:45 Ik zit echt te genieten van Mijnans. Technisch zo goed en gaat ook de duels aan. Klasse beter dan Reijnders (die defensief zo slecht was vandaag). Maar we gaan lekker niet zeiken.


Meerdink debuut en een mooie winst voor AZ.

Nu thuis afmaken, ik neem aan gratis Pizzaaa volgende week.
Gast je bent echt een enorme blinde als je Reijnders vandaag slecht vond hoor. Sorry maar dan ben je echt niet goed!

Dingen die hij doet dat kan een Mijnans niet en gaat hij nooit kunnen, net als dat Mijnans verdedigend beter zn mannetje staat.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 07 mar 2023, 21:14 net als dat Mijnans verdedigend beter zn mannetje staat.
Reijnders is bij AZ de verdedigende middenvelder en Mijnans de aanvallende
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wildcat schreef: 07 mar 2023, 21:14 Gast je bent echt een enorme blinde als je Reijnders vandaag slecht vond hoor. Sorry maar dan ben je echt niet goed!

Dingen die hij doet dat kan een Mijnans niet en gaat hij nooit kunnen, net als dat Mijnans verdedigend beter zn mannetje staat.
Reijnders staat er toch echt ook om te verdedigen. Dat kan hij gewoon niet zo goed, blijkt vandaag. Middeveld werdt bij vlagen overspoelt. Wat jij daar verder van vind zal mij een zorg zijn. Aan de bal is Reijnders zeker erg sterk. Puike bal op karlsson.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Het is een schitterend park, Parco Villa Doria Pamphili, waar ze vanmiddag hebben gewandeld!!

https://assets.bettyblocks.com/88143155 ... dP-031.JPG
https://assets.bettyblocks.com/88143155 ... dP-017.JPG
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

differentcook schreef: 07 mar 2023, 21:18 Reijnders is bij AZ de verdedigende middenvelder en Mijnans de aanvallende
Dit is ook de fout die AZ al jaren maakt zeg ik, beide zijn beter in de anders rol
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 07 mar 2023, 21:24 Reijnders staat er toch echt ook om te verdedigen. Dat kan hij gewoon niet zo goed, blijkt vandaag. Middeveld werdt bij vlagen overspoelt. Wat jij daar verder van vind zal mij een zorg zijn. Aan de bal is Reijnders zeker erg sterk. Puike bal op karlsson.
Is ook werkelijk in zijn hele carriere nooit een verdediger geweest maar altijd aanvaller of aanvallende middenvelder. Ik reken dit onder meer Jansen toe, hij en Mijnans zouden elkanders positie moeten hebben.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Misschien heb ik wat gemist, want ik volg niet altijd alles, maar waarom speelden ze vanavond niet met Kansino op het wedstrijdshirt zoals alle voorgaande Europese wedstrijden dit seizoen?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Heb helaas niet kunnen kijken vanwege werk, maar wat glunderde ik toen ik de score en doelpuntenmakers zag.

Hopelijk weten ze het volgende wedstrijd af te maken, zou mooi zijn.

Leuk ook om te horen dat Meerdink mocht komen. Zijn interviews zie ik echter graag ondertiteld :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie