Sven Mijnans (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

differentcook schreef: 09 apr 2024, 17:06 Nee
Het zegt voornamelijk wat over jezelf
Dat mag je vinden. Ik zie voornamelijk angst en onzekerheid in de ogen van deze knul en zijn spel is er ook naar.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12733
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Sander73 schreef: 09 apr 2024, 17:09 Dat mag je vinden. Ik zie voornamelijk angst en onzekerheid in de ogen van deze knul en zijn spel is er ook naar.
Dan is jammer voor Sven dat jij dat ziet. Ik zou hem er vooral niet lastig mee vallen.
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5465
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 09 apr 2024, 17:06 Nee
Het zegt voornamelijk wat over jezelf
Het zegt iets over zowel de speler als de waarnemer.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12733
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef: 09 apr 2024, 17:37 Het zegt iets over zowel de speler als de waarnemer.
Dat is correct, maar ik denk dus voornamelijk wat over de waarnemer (of ik wil tenminste het punt maken dat men hier blind voor is en de hele samenleving beter af zou zijn als mensen niet blindelings shortcuts maken, bewuster bezig zouden zijn)

Bij dit waarnemen (in brede zin: prikkels opvangen en verwerken tot gedachten en gevoelens) worden hier objectief waar te nemen kenmerken op subjectieve manier gekoppeld aan eigenschappen.
Daarbij worden bij Sander73 de kenmerken van Sven in bakjes gestopt, die zijn gelabeld door een filter van alles wat Sander73 eerder in zijn leven heeft meegemaakt, gehoord, gezien, gelezen, gedacht.
Probleem is dat Sander73 (en met hem heel veel mensen) dit blindelings nemen voor objectieve waarheid en vergeten dat het waarnemen voor een belangrijk deel hun door hun eigen geschiedenis gekleurde filters weergeeft.

Op deze manier worden mensen niet gezien voor wie ze werkelijk zijn en leeft iedereen in zijn/haar eigen werelijkheid wat zorgt voor een kutwereld.
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5465
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Maar jij doet toch precies hetzelfde met Wilders en zijn partij?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12733
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef: 09 apr 2024, 18:22 Maar jij doet toch precies hetzelfde met Wilders en zijn partij?
Waar en hoe bedoel je?

(het is wel zo dat ik het minder goed kan opbrengen zelf het werk te doen als anderen dat ook niet doen)
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11219
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 09 apr 2024, 17:48 Daarbij worden bij Sander73 de kenmerken van Sven in bakjes gestopt, die zijn gelabeld door een filter van alles wat Sander73 eerder in zijn leven heeft meegemaakt, gehoord, gezien, gelezen, gedacht.
Probleem is dat Sander73 (en met hem heel veel mensen) dit blindelings nemen voor objectieve waarheid en vergeten dat het waarnemen voor een belangrijk deel hun door hun eigen geschiedenis gekleurde filters weergeeft.
Stop toch eens met dat domme gelul joh. Nu heeft Sander opeens een probleem met zichzelf, omdat hij een mening geeft op een voetbalforum. Profileer je niet steeds als een pseudo-psycholoog.

Trainers met de uitstraling van Martens (en Jansen) hebben nog nooit iets gewonnen. Kijk alle competities er maar op na. En spelers als Mijnans (en Wolfe), met hun hockeyhoofden, boezemen bij geen enkele tegenstander angst in.

En een vrouw zonder uitstraling is vrijwel altijd een lelijk wijf. Maar dat terzijde.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12733
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 09 apr 2024, 18:26 Stop toch eens met dat domme gelul joh. Nu heeft Sander opeens een probleem met zichzelf, omdat hij een mening geeft op een voetbalforum. Profileer je niet steeds als een pseudo-psycholoog.

Trainers met de uitstraling van Martens (en Jansen) hebben nog nooit iets gewonnen. Kijk alle competities er maar op na. En spelers als Mijnans (en Wolfe), met hun hockeyhoofden, boezemen bij geen enkele tegenstander angst in.

En een vrouw zonder uitstraling is vrijwel altijd een lelijk wijf. Maar dat terzijde.
Jij vormt een groter probleem vrees ik :|
Ik stip alleen een maatschappelijk probleem aan (door lame gedrag van iedereen, ja ik sta daar niet buiten)
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5465
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 09 apr 2024, 18:23 Waar en hoe bedoel je?

(het is wel zo dat ik het minder goed kan opbrengen zelf het werk te doen als anderen dat ook niet doen)
Oh, ik denk dat ik het dan verkeerd onthouden heb.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Sven is teleurgesteld in dit topic.
sven.png
sven.png (292.11 KiB) 1147 keer bekeken
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12733
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SjaakTrekhaak schreef: 09 apr 2024, 19:31 Sven is teleurgesteld in dit topic.

sven.png
ja, hij heeft een trieste uitstraling 8)
we can come an end
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2294
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 09 apr 2024, 18:26 Stop toch eens met dat domme gelul joh. Nu heeft Sander opeens een probleem met zichzelf, omdat hij een mening geeft op een voetbalforum. Profileer je niet steeds als een pseudo-psycholoog.

Trainers met de uitstraling van Martens (en Jansen) hebben nog nooit iets gewonnen. Kijk alle competities er maar op na. En spelers als Mijnans (en Wolfe), met hun hockeyhoofden, boezemen bij geen enkele tegenstander angst in.

En een vrouw zonder uitstraling is vrijwel altijd een lelijk wijf. Maar dat terzijde.
Potverdorie. Wilde bijna zeggen "dit is de eerste keer dat ik het met je eens ben", na je eerste alinea. Tot je weer over uitstraling begon, met als kers op de taart de opmerking over "een lelijk wijf."
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Langedijk schreef: 09 apr 2024, 18:26 Stop toch eens met dat domme gelul joh. Nu heeft Sander opeens een probleem met zichzelf, omdat hij een mening geeft op een voetbalforum. Profileer je niet steeds als een pseudo-psycholoog.

Trainers met de uitstraling van Martens (en Jansen) hebben nog nooit iets gewonnen. Kijk alle competities er maar op na. En spelers als Mijnans (en Wolfe), met hun hockeyhoofden, boezemen bij geen enkele tegenstander angst in.
Je vliegt nogal uit de bocht met je tweede alinea.. Ik keek gisteren naar Ancelotti. De beste man trekt hoogstens een wenkbrauw op af en toe, doet geen rare dingen, blijft de rust zelve. Zo’n beetje de meest succesvolle trainer ooit.

Voetballers hoeven toch ook geen angst in te boezemen met uitstraling? Ze moeten gewoon goed zijn. Voorbeelden: Xavi, Frenkie de Jong, Haaland.. Volgens deze denkwijze zouden bij Wout Weghorst en Dani de Wit dan tegenstanders het in hun broek moeten doen..Uitstraling wordt eigenlijk altijd pas een ding bij verlies of tegenslag, niet echt een betrouwbare parameter.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Langedijk schreef: 09 apr 2024, 18:26 En spelers als Mijnans (en Wolfe), met hun hockeyhoofden, boezemen bij geen enkele tegenstander angst in.
Wat een holbewoner ben jij toch :lol:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11219
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Leeuwenhart schreef: 11 apr 2024, 07:05 Je vliegt nogal uit de bocht met je tweede alinea.. Ik keek gisteren naar Ancelotti. De beste man trekt hoogstens een wenkbrauw op af en toe, doet geen rare dingen, blijft de rust zelve. Zo’n beetje de meest succesvolle trainer ooit.

Voetballers hoeven toch ook geen angst in te boezemen met uitstraling? Ze moeten gewoon goed zijn. Voorbeelden: Xavi, Frenkie de Jong, Haaland.. Volgens deze denkwijze zouden bij Wout Weghorst en Dani de Wit dan tegenstanders het in hun broek moeten doen..Uitstraling wordt eigenlijk altijd pas een ding bij verlies of tegenslag, niet echt een betrouwbare parameter.
Ancelotti is inderdaad vrij rustig, maar hij zit niet als een zoutzak op de bank met een dommige blik. Ancelotti coacht actief, staat regelmatig langs de lijn en heeft een natuurlijk overwicht. Kijk trouwens eens op YouTube, dan kom je genoeg rare uitspattingen tegen van deze man.

De spelers die je noemt acteren in de wereldtop, die laten hun voeten spreken. Haaland heeft overigens best een imposant postuur.

"Ze moeten gewoon goed zijn"

Dat zijn ze bij AZ dus niet, en dan gaan randzaken inderdaad een rol spelen. En zeg nou zelf, die Wolfe is toch gewoon weggelopen uit een B-film. Dat is helemaal geen voetballer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
vriend
Basisspeler
Berichten: 2632
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Bovenstaande discussie werkt op mijn lachspieren.

In het schermloze tijdperk had niemand uitstraling. Bleven alle trainers als zoutzakken op de bank zitten. Ze hadden sowieso niets te vertellen want daar had je de keuzecommissie voor.
Juist nu alles te zien is gaan trainers en voetballers gek doen onder het mom van uitstraling.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12733
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

vriend schreef: 11 apr 2024, 14:17 Bovenstaande discussie werkt op mijn lachspieren.

In het schermloze tijdperk had niemand uitstraling. Bleven alle trainers als zoutzakken op de bank zitten. Ze hadden sowieso niets te vertellen want daar had je de keuzecommissie voor.
Juist nu alles te zien is gaan trainers en voetballers gek doen onder het mom van uitstraling.
Ik weet niet of het klopt, maar ik vind het een toffe post
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11219
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 11 apr 2024, 14:17
Juist nu alles te zien is gaan trainers en voetballers gek doen onder het mom van uitstraling.
Onnodig gek doen vind ik geen uitstraling hoor. Maar ik kijk gewoon liever naar een Goes of Kerkez dan naar Wolfe of Mijnans.

En ik luister liever naar een Bosz of Van Bommel dan naar Jansen of Van de Looi.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
vriend
Basisspeler
Berichten: 2632
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 11 apr 2024, 15:08 Ik weet niet of het klopt, maar ik vind het een toffe post
Dank! We kunnen best wel vriendjes zijn.

Mijn post is wel in de categorie "opa vertelt uit de oude doos".

Tot na de invoering van het betaalde voetbal had elke club (en ook het Nederlands elftal) een keuzecommissie die het elftal samen stelde. De trainer was er voor de bezigheidstherapie 2x in de week. Rondjes lopen, wat afwerken op het doel en niet te vergeten de kopgalg. Dat kon ook niet anders want van de 36-urige werkweek en een vrije zaterdag had nog nooit iemand gehoord.

Toen was geluk nog heel gewoon. Naar Gerard Cox.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6662
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Valt me al weken tegen.

Het voelt alsof hij al flink aan zn plafond zit bij AZ. Op zn tenen kan hij meekomen. Maar echt een bepalende speler is het niet.
Plaats reactie