Sven Mijnans (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Slechtste wedstrijd van Mijnans dit seizoen (of in totaal?), ballen schoven van zijn voet, passing was ondermaats en won nauwelijks duels.
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

SchoorlAZ schreef: 09 okt 2023, 09:35 Slechtste wedstrijd van Mijnans dit seizoen (of in totaal?), ballen schoven van zijn voet, passing was ondermaats en won nauwelijks duels.
Ik vond hem ook niet best gisteren, maar eigenlijk ook zijn hele seizoen wat minder dan hoe hij vorig jaar begon.
En hij kijkt trouwens altijd alsof hij voetbal echt niet leuk vind, maar goed, dat doet er natuurlijk totaal niet toe.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

GlennHoddle schreef: 09 okt 2023, 19:15 Ik vond hem ook niet best gisteren, maar eigenlijk ook zijn hele seizoen wat minder dan hoe hij vorig jaar begon.
En hij kijkt trouwens altijd alsof hij voetbal echt niet leuk vind, maar goed, dat doet er natuurlijk totaal niet toe.
Hij ziet er inderdaad uit alsof hij enkele dagen niet geslapen heeft. Geen gezonde look voor een jongen van 23 haha.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11178
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hoe kun je deze lamlul nog op blijven stellen. Kan er echt helemaal niets van.

Grootste miskoop van dit kalenderjaar
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11178
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Een bizarre miskoop in de categorie Witry
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Als Mijnans niet snel zijn vorm hervindt zou hij door Jansen wel eens buiten de basis gehouden kunnen gaan worden (over een maand of vijf)
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

AZA'dam schreef: 12 nov 2023, 18:55 Als Mijnans niet snel zijn vorm hervindt zou hij door Jansen wel eens buiten de basis gehouden kunnen gaan worden (over een maand of vijf)
Haha ja, het gaat inderdaad niet gebeuren, maar zou wel terecht zijn. Echt heel irritant en vervelend om naar deze speler te moeten kijken op 8, komt in vrijwel alles te kort. Is een 10 en zou moet concurreren met de Wit.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZA'dam schreef: 12 nov 2023, 18:55 Als Mijnans niet snel zijn vorm hervindt zou hij door Jansen wel eens buiten de basis gehouden kunnen gaan worden (over een maand of vijf)
Hahahahaha.

Mooi einde.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

AZA'dam schreef: 12 nov 2023, 18:55 Als Mijnans niet snel zijn vorm hervindt zou hij door Jansen wel eens buiten de basis gehouden kunnen gaan worden (over een maand of vijf)
Haha ja, het gaat inderdaad niet gebeuren, maar zou wel terecht zijn. Echt heel irritant en vervelend om naar deze speler te moeten kijken op 8, komt in vrijwel alles te kort. Is een 10 en zou moet concurreren met de Wit.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Edit: dubbel
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Sir Robbert schreef: 13 nov 2023, 01:07 Haha ja, het gaat inderdaad niet gebeuren, maar zou wel terecht zijn. Echt heel irritant en vervelend om naar deze speler te moeten kijken op 8, komt in vrijwel alles te kort. Is een 10 en zou moet concurreren met de Wit.
Helemaal mee eens: Mijnans en de Wit zijn de dubbele bezetting die we hebben voor één en dezelfde plek op het middenveld. Helaas zijn ze nu allebei tegelijkertijd niet bepaald in vorm. Het zou me niet verbazen als Til die plaats weer in gaat vullen nadat de Wit komend seizoen vertrokken is. Of zou die te duur zijn voor AZ? Til's carrière zit nu wel enigszins in het slop. Waarschijnlijk denkt onze technische leiding nog steeds dat Mijnans de ideale opvolger van de Wit is.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

AZA'dam schreef: 17 nov 2023, 17:55 Helemaal mee eens: Mijnans en de Wit zijn de dubbele bezetting die we hebben voor één en dezelfde plek op het middenveld. Helaas zijn ze nu allebei tegelijkertijd niet bepaald in vorm. Het zou me niet verbazen als Til die plaats weer in gaat vullen nadat de Wit komend seizoen vertrokken is. Of zou die te duur zijn voor AZ? Til's carrière zit nu wel enigszins in het slop. Waarschijnlijk denkt onze technische leiding nog steeds dat Mijnans de ideale opvolger van de Wit is.
Til z’n carrière in het slop? Volgens mij is hij met de week belangrijker voor PSV. Spelers als Til hebben zo veel waarde. Levert vrijwel altijd als je hem later in de wedstrijd inbrengt en scoort gewoon 12 goals per jaar. Naar mijn mening zijn dit soort ‘stille’ krachten de spelers die PSV dicht bij de titel gaan brengen.

M.b.t. Mijnans. Dat is naar mijn mening geen kwestie van in of uit vorm zijn. Die komt gewoon structureel te kort voor AZ. Verwacht ook weinig rek daar meer in qua ontwikkeling. Niet perse negatief bedoeld want hij werkt op z’n tijd best redelijk hard maar zijn motoriek lijkt een iets hoger tempo (voor zover we dat dit seizoen gezien hebben bij AZ) niet aan te kunnen. Te veel ballen springen van z’n voet.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Weet je wat het mooie is? Dat als je De Wit en Mijnans met elkaar wisselt van positie dat het ineens 100 x logischer staat dan dat het nu staat.

Ik ben 100% overtuigd dat dit beter zou werken:

De Wit als breker op het middenveld met de nodige body en kracht die box to box kan en verder weinig heel spannends met een bal hoeft te doen.

Mijnans als 10 die aanvallend nog iets kan doen met een bal op zijn beste positie.


De Wit is met zijn eigenschappen letterlijk geschikter als; rechtsback, mid-mid, verdedigende middenvelder of als centrale verdediger dan op de positie waar hij nu staat.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 17 nov 2023, 22:11 Weet je wat het mooie is? Dat als je De Wit en Mijnans met elkaar wisselt van positie dat het ineens 100 x logischer staat dan dat het nu staat.

Ik ben 100% overtuigd dat dit beter zou werken:

De Wit als breker op het middenveld met de nodige body en kracht die box to box kan en verder weinig heel spannends met een bal hoeft te doen.

Mijnans als 10 die aanvallend nog iets kan doen met een bal op zijn beste positie.


De Wit is met zijn eigenschappen letterlijk geschikter als; rechtsback, mid-mid, verdedigende middenvelder of als centrale verdediger dan op de positie waar hij nu staat.
De Wit is al veelvuldig getest op het middenveld in het verleden en iedere keer gezet. Op papier heb je gelijk, maar de praktijk heeft geleerd dat dit om de een of andere reden toch niet werkt met de Wit.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Sander73 schreef: 17 nov 2023, 22:04 Til z’n carrière in het slop? Volgens mij is hij met de week belangrijker voor PSV. Spelers als Til hebben zo veel waarde. Levert vrijwel altijd als je hem later in de wedstrijd inbrengt en scoort gewoon 12 goals per jaar. Naar mijn mening zijn dit soort ‘stille’ krachten de spelers die PSV dicht bij de titel gaan brengen.

M.b.t. Mijnans. Dat is naar mijn mening geen kwestie van in of uit vorm zijn. Die komt gewoon structureel te kort voor AZ. Verwacht ook weinig rek daar meer in qua ontwikkeling. Niet perse negatief bedoeld want hij werkt op z’n tijd best redelijk hard maar zijn motoriek lijkt een iets hoger tempo (voor zover we dat dit seizoen gezien hebben bij AZ) niet aan te kunnen. Te veel ballen springen van z’n voet.
Je hebt gelijk. Heb de de laatste tijd niet zo op hem gelet maar hij stond in de afgelopen periode inderdaad weer regelmatig in de basis (na lang geen basisplaats gehad te hebben bij PSV). Heb hem ook hoog zitten. Hoger dan de Wit en/of Mijnans. Alleen liet hij het bij AZ in de topwedstrijden vaak afweten.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wildcat schreef: 17 nov 2023, 22:11 Weet je wat het mooie is? Dat als je De Wit en Mijnans met elkaar wisselt van positie dat het ineens 100 x logischer staat dan dat het nu staat.

Ik ben 100% overtuigd dat dit beter zou werken:

De Wit als breker op het middenveld met de nodige body en kracht die box to box kan en verder weinig heel spannends met een bal hoeft te doen.

Mijnans als 10 die aanvallend nog iets kan doen met een bal op zijn beste positie.


De Wit is met zijn eigenschappen letterlijk geschikter als; rechtsback, mid-mid, verdedigende middenvelder of als centrale verdediger dan op de positie waar hij nu staat.
Het lijkt onmogelijk, maar deWit is als 6/8 nog slechter dan als 10. Hij kan namelijk helemaal niet verdedigen. Je kunt namelijk daar niet als een dolle stier elk duel in kleunen. 1-2 en je bent weg. De keren dat hij daar speelde werd AZ compleet overlopen. Vitesse, Sociedad, Utrecht (ja ik weet dat uit m'n hoofd, zo erg was het). Meneer kreeg ook een paar keer direct geel na een omzetting in de rust. Want dan wordt hij uitgespeeld en bij een overtreding op die positie is het direct geel. De beste man moet gewoon bij Tranmere rovers ofzo gaan spelen.

Mijnans is speler nummer tig die vanwege de aanwezigheid van Dani niet op zijn eigen positie komt te spelen. Wanneer stopt die gekte toch eens.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 17 nov 2023, 23:41 Het lijkt onmogelijk, maar deWit is als 6/8 nog slechter dan als 10. Hij kan namelijk helemaal niet verdedigen. Je kunt namelijk daar niet als een dolle stier elk duel in kleunen. 1-2 en je bent weg. De keren dat hij daar speelde werd AZ compleet overlopen. Vitesse, Sociedad, Utrecht (ja ik weet dat uit m'n hoofd, zo erg was het). Meneer kreeg ook een paar keer direct geel na een omzetting in de rust. Want dan wordt hij uitgespeeld en bij een overtreding op die positie is het direct geel. De beste man moet gewoon bij Tranmere rovers ofzo gaan spelen.

Mijnans is speler nummer tig die vanwege de aanwezigheid van Dani niet op zijn eigen positie komt te spelen. Wanneer stopt die gekte toch eens.
Ik kan mij juist herinneren dat hij daar wel redelijk speelde, in ieder geval beter dan op 10
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wildcat schreef: 18 nov 2023, 11:44 Ik kan mij juist herinneren dat hij daar wel redelijk speelde, in ieder geval beter dan op 10
Ik mij echt compleet het tegenovergestelde. Sociedad uit was het een wonder dat AZ niet met 7-0 verloor. Het middenveld werdt toen totaal overlopen. Bizot speelde een wereldpot.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 18 nov 2023, 14:13 Ik mij echt compleet het tegenovergestelde. Sociedad uit was het een wonder dat AZ niet met 7-0 verloor. Het middenveld werdt toen totaal overlopen. Bizot speelde een wereldpot.
Van Sociedad uit weet ik vooral dat heel AZ zo enorm werd weggespeeld, zelden zo erg gezien. Iedereen was wanhopig slecht en kan De Wit zijn prestaties op 8 hier niet op basis van beoordelen.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Volgens AZAlerts een ingescheurde binnenband. Balen, hopelijk blijft Pascal kiezen voor creativiteit op 10.

Mijnans moet deze tijd gebruiken om in de gym meer een man te worden. Zonder in te leveren op wendbaarheid.
Plaats reactie