Sven Mijnans (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 06 apr 2024, 19:38 De zoveelste "creatieve speler" die jarenlang in de as speelt, die we dan gaan zitten verkutten op de flank. Evjen, Gudmundsson, Odgaard, Mijnans. Het houdt nooit op.
Komt ook omdat hij een vrije rol heeft op de flank. Dit komt weer omdat we geen goede buitenspelers hebben.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11227
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 07 apr 2024, 03:14 Komt ook omdat hij een vrije rol heeft op de flank. Dit komt weer omdat we geen goede buitenspelers hebben.
Had Odgaard lekker die vrije rol gegeven. Die is 3 keer beter dan Mijnans.

Addai en Lahdo kunnen (bij gebrek aan beter) ook op rechts.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 07 apr 2024, 08:00 Had Odgaard lekker die vrije rol gegeven. Die is 3 keer beter dan Mijnans.

Addai en Lahdo kunnen (bij gebrek aan beter) ook op rechts.
Daar heeft hij genoeg de tijd voor gehad, zónder resultaat. Mijnans zijn G/A zijn veel hoger dan Odgaard op de flank, die er ook héél bedroevend bij liep dit seizoen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6676
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

SchoorlAZ schreef: 07 apr 2024, 09:40 Daar heeft hij genoeg de tijd voor gehad, zónder resultaat. Mijnans zijn G/A zijn veel hoger dan Odgaard op de flank, die er ook héél bedroevend bij liep dit seizoen.
Mijnans zn rendement is ook bedroevend slecht anders. Leuk dat AZ 2x over n armoedig Excelsior en Volendam heen loopt, en dat Mijnans daar dan van profiteert. Dat vind ik geen graadmeter om te zeggen dat hij daar goed rendeert. Toen kreeg hij alle ruimte om als een soort 10 te fungeren terwijl yuki als rechtsbuiten speelde.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 07 apr 2024, 10:16 Mijnans zn rendement is ook bedroevend slecht anders. Leuk dat AZ 2x over n armoedig Excelsior en Volendam heen loopt, en dat Mijnans daar dan van profiteert. Dat vind ik geen graadmeter om te zeggen dat hij daar goed rendeert. Toen kreeg hij alle ruimte om als een soort 10 te fungeren terwijl yuki als rechtsbuiten speelde.
Odgaard kreeg die kansen ook, maar zonder resultaat.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11227
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 07 apr 2024, 09:40 Daar heeft hij genoeg de tijd voor gehad, zónder resultaat. Mijnans zijn G/A zijn veel hoger dan Odgaard op de flank, die er ook héél bedroevend bij liep dit seizoen.
Odgaard had dit seizoen 1 g/a per 174 minuten bij AZ. Mijnans 1 per 264 minuten. Afschuwelijke cijfers voor iemand die zogenaamd creatief is. Odgaard heeft bovendien nooit in de rol mogen spelen die Mijnans nu heeft.

Mijnans is niveau Sparta. Lekker verhuren.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 09 apr 2024, 07:22 Odgaard had dit seizoen 1 g/a per 174 minuten bij AZ. Mijnans 1 per 264 minuten. Afschuwelijke cijfers voor iemand die zogenaamd creatief is. Odgaard heeft bovendien nooit in de rol mogen spelen die Mijnans nu heeft.

Mijnans is niveau Sparta. Lekker verhuren.
Hoe kan dat? Hij heeft 17 wedstrijden en 1 goal?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11227
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 09 apr 2024, 11:16 Hoe kan dat? Hij heeft 17 wedstrijden en 1 goal?
Je hebt het over goals en assists. En je moet niet naar het aantal wedstrijden kijken maar naar het aantal speelminuten.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3317
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Langedijk schreef: 09 apr 2024, 07:22 Mijnans is niveau Sparta. Lekker verhuren.
Ik geef je helemaal gelijk, alleen stel ik me tegenwoordig hardop af wat nog het niveau AZ is?
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/93 ... -knvb.html
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12747
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 09 apr 2024, 14:07 Ik geef je helemaal gelijk, alleen stel ik me tegenwoordig hardop af wat nog het niveau AZ is?
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/93 ... -knvb.html
Ja, fijn te denken aan de hoogtepunten en dat te zien als norm.
Helaas werkt niet iedereen binnen AZ consistent volgens die norm (daarbij denk ik nu aan Huiberts)
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3317
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 09 apr 2024, 14:20 Ja, fijn te denken aan de hoogtepunten en dat te zien als norm.
Helaas werkt niet iedereen binnen AZ consistent volgens die norm (daarbij denk ik nu aan Huiberts)
Jij dacht toch steeds dat hij op termijn gaat uitpakken en hebt Overmars als lichtend voorbeeld.
Gaat echt niet gebeuren hoor, die kluis gaat niet open om een andere koers te gaan varen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12747
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 09 apr 2024, 14:40 Jij dacht toch steeds dat hij op termijn gaat uitpakken en hebt Overmars als lichtend voorbeeld.
Gaat echt niet gebeuren hoor, die kluis gaat niet open om een andere koers te gaan varen.
Oh, dat zou inderdaad nog steeds kunnen gebeuren, ja. Een buffer heeft AZ al lange tijd, dus daarvoor hoeft het vermogen niet meer te groeien. Onder Overmars werd aanvankelijk ook erg zuinig gedaan om vervolgens het salarisplafond op te hogen en de gok te wagen naar meer uitgaven en meer sportief succes.

Ik heb het hierboven alleen over een reeks mindere transferwindows (al is afgelopen winter niet eens zo slecht met Belic en Zeefuik). AZ is sinds de nieuwe sponsordeals meer gaan uitgeven, maar zeker niet beter. Het is zelfs zo dat ik me afvraag of Huiberts ook last heeft van metaalmoeheid. Benieuwd wat de komst een (hopelijk ambitieuze, energieke, strenge en bikkelende) nieuwe AD gaat doen.
we can come an end
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 372
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Mbt Mijnans, ik ben gewoon ook niet weg van deze knul. Van zijn uitstraling tot aan die ongecontroleerde balvaardigheid, het is het allemaal vaak net niet. Ontwikkelt zich ook totaal niet door wat eigenlijk wel zou moeten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12747
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Mensen, kunnen we aub stoppen met het noemen van 'uitstraling' als een argument? Iedereen die dat nu nog gebruikt neem ik niet serieus.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11227
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 09 apr 2024, 15:26 Mensen, kunnen we aub stoppen met het noemen van 'uitstraling' als een argument? Iedereen die dat nu nog gebruikt neem ik niet serieus.
Gelukkig nemen de meesten jou ook niet serieus

Uitstraling is wel degelijk belangrijk, zeker als er niet gepresteerd wordt. Dat jankhoofd van Mijnans past perfect bij zijn optredens.

Ik wil verbeten koppen zien
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3317
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 09 apr 2024, 15:26 Mensen, kunnen we aub stoppen met het noemen van 'uitstraling' als een argument? Iedereen die dat nu nog gebruikt neem ik niet serieus.
Daar is toch veel opgebouwd. Een mooi meid met enig lichamelijke uitstraling lokt makkelijker het mannetje (andersom natuurlijk ook).
Een leger leiden met een dwerg aan het roer, zet ook niet veel zoden aan de dijk. (Napoleon was de uitzondering)
Een Martens die als een Basset hound uit zijn ogen kijkt nadat zijn ploeg wederom het antwoord na laat, laat ze ook bepaald niet harder rennen.
Je moet wel iets hebben en tja, 'persoonlijkheid', 'uitstraling' zijn behoorlijke pluspunten om iets te kunnen bewerkstelligen, niet altijd, maar je hebt al wel een streepje voor om de boel op gang te zetten, zelfs nog voordat ze het mondje hebben opgedaan. Dat was al bij de Homo sapiens neanderthalensis en dat zal altijd zo blijven.
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 09 apr 2024, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12747
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 09 apr 2024, 15:59 Daar is toch veel opgebouwd. Een mooi meid met enig lichamelijke uitstraling lokt makkelijker het mannetje (andersom natuurlijk ook).
Een leger leiden met een dwerg aan het roer, zet ook niet veel zoden aan de dijk. (Napoleon was de uitzondering)
Een Martens die als een Basset hound uit zijn ogen kijkt nadat zijn ploeg wederom het antwoord na laat, laat ze ook bepaald niet harder rennen.
Je moet wel iets hebben en tja, 'persoonlijkheid', 'uitstraling' zijn behoorlijke pluspunten om iets te kunnen bewerkstelligen, niet altijd, maar je hebt al wel een streepje voor om de boel op gang te zetten, zelfs nog voordat ze het mondje hebben opgedaan.
Je mag deze primaire zaken gebruiken op je werk.
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3317
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Langedijk schreef: 09 apr 2024, 15:54 Dat jankhoofd van Mijnans past perfect bij zijn optredens.

Ik wil verbeten koppen zien
Hij zou bij Bloemendaal of Kampong prima passen.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 372
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

differentcook schreef: 09 apr 2024, 15:26 Mensen, kunnen we aub stoppen met het noemen van 'uitstraling' als een argument? Iedereen die dat nu nog gebruikt neem ik niet serieus.
Uitstraling zegt toch juist heel veel over hoe iemand in een wedstrijd zit en hoe de vlag er mentaal bij hangt. Van Coach tot speler. Zet Slot of Bosz eens langs de lijn ipv Martens en kijk dan eens of uitstraling inderdaad niet belangrijk is.
Laatst gewijzigd door Sander73 op 09 apr 2024, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12747
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Sander73 schreef: 09 apr 2024, 17:03 Uitstraling zegt toch juist heel veel over hoe iemand in een wedstrijd zit en hoe de vlag er mentaal bij hangt.
Nee
Het zegt voornamelijk wat over jezelf
we can come an end
Plaats reactie