Sven Mijnans (2028)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6676
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het is wel ongelofelijk. De draafbeer is eindelijk uit het elftal. En dan raakt zijn vervanger direct geblesseerd binnen 40 minuten.

Ik neem aan dat Djordje speelt tegen Mostar. Hij zal het moeten laten zien.
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

SimonPoulsen schreef: 28 nov 2023, 20:52 Ik neem aan dat Djordje speelt tegen Mostar. Hij zal het moeten laten zien.
Laat Mihaiovic maar een wedstrijd of 5-6 staan en kijk dan verder. Ben benieuwd of hij het kan waarmaken als hij het vertrouwen van de trainer krijgt. Het zal wel beter moeten. Vond ook dat hij tegen Volendam een beetje verstoppertje speelde. Toch zie ik wel potentie in hem.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Drommedaris schreef: 29 nov 2023, 01:33 Laat Mihaiovic maar een wedstrijd of 5-6 staan en kijk dan verder. Ben benieuwd of hij het kan waarmaken als hij het vertrouwen van de trainer krijgt. Het zal wel beter moeten. Vond ook dat hij tegen Volendam een beetje verstoppertje speelde. Toch zie ik wel potentie in hem.
Ik ben benieuwd. Als je tegen Mostar nog niet kan uitblinken, dan moet je echt hopen dat hij z.s.m. weg kan voor een miljoen of twee.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3317
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SchoorlAZ schreef: 29 nov 2023, 03:23 Ik ben benieuwd. Als je tegen Mostar nog niet kan uitblinken, dan moet je echt hopen dat hij z.s.m. weg kan voor een miljoen of twee.
Mijnans, Mihaiovic, de Wit... het is en blijft behelpen op de 10.
We moeten ver terug gaan in de tijd dat AZ daar een echte voetballer had staan die de vleugels en centrumspits van slimme balletjes kon voorzien, techniek en overzicht had, aansloot in de 16, lepe stiftballetjes gaf en ook nog eens over een behoorlijke pegel beschikte. Het zijn de laatste jaren allemaal 'lopers' zoals Henriksen, Til, de Wit, Mijnans en onze Yankee Doodle. Hopelijk dat de jeugd nog eens een echte klassieke 10 zoals een Barry van Galen voortbrengt.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

De Rode Baron schreef: 29 nov 2023, 11:56 Mijnans, Mihaiovic, de Wit... het is en blijft behelpen op de 10.
We moeten ver terug gaan in de tijd dat AZ daar een echte voetballer had staan die de vleugels en centrumspits van slimme balletjes kon voorzien, techniek en overzicht had, aansloot in de 16, lepe stiftballetjes gaf en ook nog eens over een behoorlijke pegel beschikte. Het zijn de laatste jaren allemaal 'lopers' zoals Henriksen, Til, de Wit, Mijnans en onze Yankee Doodle. Hopelijk dat de jeugd nog eens een echte klassieke 10 zoals een Barry van Galen voortbrengt.
Die jongen van de teunmeubelen komt eraan :wink:. Hoop alleen dan samen met jou wel dat Odgaard eerst mag invallen op 10.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6676
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeTorenburch schreef: 29 nov 2023, 12:05 Die jongen van de teunmeubelen komt eraan :wink:. Hoop alleen dan samen met jou wel dat Odgaard eerst mag invallen op 10.
Leuk om een keer te proberen misschien. Maar de beste man heeft daar zo goed als nooit gespeeld tot dusver in zijn carrière, dat zal toch wel een reden hebben. Waarschijnlijk loopvermogen/defensieve arbeid.
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

SchoorlAZ schreef: 29 nov 2023, 03:23 Als je tegen Mostar nog niet kan uitblinken, dan moet je echt hopen dat hij z.s.m. weg kan voor een miljoen of twee.
Ik heb 15 AZ-spelers diep, heel diep, door de ondergrens heen zien zakken tegen Mostar.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Een van de belangrijkste spelers voor de tweede seizoenshelft, onze nummer 10 traint vandaag weer buiten, op weg naar een frisse start in Enschede. =D> =D> =D> Bron: AZAlerts op X.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10280
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeTorenburch schreef: 27 dec 2023, 11:44 Een van de belangrijkste spelers voor de tweede seizoenshelft
:|

Dat belooft wat.

Hoeveel wedstrijden heeft al eigenhandig beslist?
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Antti Opdam schreef: 27 dec 2023, 13:34 :|

Dat belooft wat.

Hoeveel wedstrijden heeft al eigenhandig beslist?
T is geen Karlsson alleen hij was wel de nummer 10 in de meeste van de goede wedstrijden die we hebben gespeeld in 2023.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11227
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeTorenburch schreef: 27 dec 2023, 11:44 Een van de belangrijkste spelers voor de tweede seizoenshelft
:roll:

Grootste miskoop van dit jaar. Op Wolfe na misschien. Hij speelt zoals hij uit zijn ogen kijkt.

Ik zou geen al te hoge verwachtingen hebben als ik jou was
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Langedijk schreef: 28 dec 2023, 15:03 :roll:

Grootste miskoop van dit jaar. Op Wolfe na misschien. Hij speelt zoals hij uit zijn ogen kijkt.

Ik zou geen al te hoge verwachtingen hebben als ik jou was
Het gaat met beiden wel goed komen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11227
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeTorenburch schreef: 28 dec 2023, 15:10 Het gaat met beiden wel goed komen.
Dat denk ik ook. Ze verdienen genoeg voor een onbezorgd leven.

Maar voetballen kunnen ze niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1375
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 28 dec 2023, 17:10 Dat denk ik ook. Ze verdienen genoeg voor een onbezorgd leven.

Maar voetballen kunnen ze niet.
:mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3317
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Langedijk schreef: 28 dec 2023, 17:10 Dat denk ik ook. Ze verdienen genoeg voor een onbezorgd leven.

Maar voetballen kunnen ze niet.
Tja, ik ben er ook niet over kapot. Mag van mij wel in de lappenmand blijven.
Wil allemaal niet opschieten met Maxs aankopen.
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Welkom Sven! Onze eerste versterking voor de tweede seizoenshelft, aldus Huiberts.

On topic; deze jongen is geen geweldenaar. Puur voor de breedte, druk op sterkhouders houden daar is ie goed voor. Verder voegt hij weinig toe..
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Op 10 heeft hij toch wel prima wedstrijden gespeeld? Als we moeten kiezen voor Dani, Djordje en Sven, dan weet ik in ieder geval wel voor wie ik kies. Het is geen hoogvlieger (nog), maar dat kan evt. nog komen. 23 jaar oud, dus hij zal dit seizoen en volgend seizoen wel duidelijk stappen moeten gaan zetten.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Langedijk schreef: 28 dec 2023, 17:10 Dat denk ik ook. Ze verdienen genoeg voor een onbezorgd leven.

Maar voetballen kunnen ze niet.
Oh, de centjeskaart. Ik begrijp dat je nog steeds gefrustreerd bent dat je eigen talent niet is ontdekt en je daarom niet alles uit het leven hebt kunnen halen? :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2340
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ik vraag me af of de timing hiervan invloed heeft op de situatie omtrend de 10 positie. Had Max anders misschien een capabele 10 gekocht? Had de Wit anders gebleven?
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2340
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeTorenburch schreef: 27 dec 2023, 11:44 Een van de belangrijkste spelers voor de tweede seizoenshelft, onze nummer 10 traint vandaag weer buiten, op weg naar een frisse start in Enschede. =D> =D> =D> Bron: AZAlerts op X.
AZ kennende gaat hij half januari de groepstraining hervatten en zal hij ergens begin februari zijn eerste invalbeurtjes krijgen en het langzaam opbouwen.
Plaats reactie