Voltreffer Vick schreef: ↑08 mar 2023, 05:57 Als je op dit forum na twee maanden nog niet aan pagina 2 zit dan moet je wel een hele goede aankoop zijn.

Voltreffer Vick schreef: ↑08 mar 2023, 05:57 Als je op dit forum na twee maanden nog niet aan pagina 2 zit dan moet je wel een hele goede aankoop zijn.
En liet technisch ook goeie dingen zijn, en een maakt zn meterseenjaarazalkmaar schreef: ↑08 mar 2023, 11:58 In de media ging de aandacht uit naar Kerkez, Karlsson en Reijnders. Maar mij viel op dat Mijnans vrijwel niets fout deed tegen Lazio uit.
Ik ga het gewoon zeggen: comfortabel aan de bal.
Je zag ook vooral in de eerste helft dat hij een beetje onzorgvuldig was met zijn balaannames of dat hij net wat meer tijd nodig was.DeZuivelDuivel schreef: ↑17 mar 2023, 09:56 Gemengd gevoel bij Mijnans tegen Lazio.
Ja hij draait goed mee de laatste wedstrijden, maar gisteren leek hij ook een paar keer vakkundig in de weg te staan.
Zo verprutste hij een voorzet waarna je Odgaard en Pavlidis echt vol ongeloof/irritatie zag opkijken. Dat balletje had voor Pavlidis moeten zijn. Op het middenveld stond hij er ook een keer opeens tussen en werd de bal direct bij Lazio afgegeven.
Anderzijds zie ik op andere plekken dat hij hoge cijfers krijgt en toch weet ik vrij zeker dat ik ook dit soort momenten gezien heb.
Al met al hoop ik dat hij zich blijft ontwikkelen en dat we verder blijven komen, het is misschien ook maar een klein smetje![]()
Beetje flauw van die voorzet. Er komt een bal voor en probeert die te scoren. Er was niet echt tijd even rustig om je heen te kijken. Dan moet Pavlidis hem coachen, al was daar ook niet eens tijd voor denk ik.DeZuivelDuivel schreef: ↑17 mar 2023, 09:56 Gemengd gevoel bij Mijnans tegen Lazio.
Ja hij draait goed mee de laatste wedstrijden, maar gisteren leek hij ook een paar keer vakkundig in de weg te staan.
Zo verprutste hij een voorzet waarna je Odgaard en Pavlidis echt vol ongeloof/irritatie zag opkijken. Dat balletje had voor Pavlidis moeten zijn. Op het middenveld stond hij er ook een keer opeens tussen en werd de bal direct bij Lazio afgegeven.
Anderzijds zie ik op andere plekken dat hij hoge cijfers krijgt en toch weet ik vrij zeker dat ik ook dit soort momenten gezien heb.
Al met al hoop ik dat hij zich blijft ontwikkelen en dat we verder blijven komen, het is misschien ook maar een klein smetje![]()
Ik geniet normaal ook van Mijnans, dit viel gewoon op in deze specifieke wedstrijd.SimonPoulsen schreef: ↑17 mar 2023, 10:35 Beetje flauw van die voorzet. Er komt een bal voor en probeert die te scoren. Er was niet echt tijd even rustig om je heen te kijken. Dan moet Pavlidis hem coachen, al was daar ook niet eens tijd voor denk ik.
Ik geniet wel echt van Mijnans. Combineert de energie en de meters van deWit met voetballend vermogen.
Dat leek Mihailovic te zijn. Maar het kunnen er ook twee zijn, al zal de ander gedemotiveerd raken als die weinig speelt. Mihailovic zou allicht ook Karlsson kunnen vervangen? En Mijnans Reijnders of Odgaard?
Er wordt op dit forum wel eens gespeculeerd of de Wit tegen mindere tegenstanders die zich ingraven wel voldoende rendement behaalt. Dat hij tegen sterkere tegenstanders heel waardevol is wordt minder betwist. Je zou al naar gelang de speelwijze tussen Mijnans en Mihailovic kunnen kiezen als je liever een lopende of een voetballende 10 wilt hebben..differentcook schreef: ↑17 mar 2023, 15:33 Dat leek Mihailovic te zijn. Maar het kunnen er ook twee zijn, al zal de ander gedemotiveerd raken als die weinig speelt. Mihailovic zou allicht ook Karlsson kunnen vervangen? En Mijnans Reijnders of Odgaard?
Op het AZ filmpje na de wedstrijd deed Jansen voorkomen hem te hebben gewisseld omdat de pijp leeg was. Stukje overbelasting en de dynamiek van 2 wedstrijden in de week.
Hij was ook een twijfelgeval voor gisteren. Hij kreeg die doodschop van die gozer van lazio. Blij dat Mijnans en Clasie lekker even rust kunnen nemen. Broodnodig met de flinterdunne selectie van AZ.