AZ-FC Vaduz (do 15 sep, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10275
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ferry schreef: 16 sep 2022, 10:05 We moeten niet gaan doen alsof Vaduz een wereldploeg is.
Nee, maar we moeten ook niet doen alsof ze er helemaal niets van kunnen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10275
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DonnyDelano schreef: 16 sep 2022, 10:38 Ik kan maar 1 ding bedenken: onderschatting. Ik heb die wedstrijden allemaal niet gezien, dus iets zinnigers kan ik er niet van maken
Zelfs al onderschat je een team: als ze helemaal niet kunnen voetballen verlies je niet (thuis met 2-4) van ze.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Antti Opdam schreef: 16 sep 2022, 11:29 Nee, maar we moeten ook niet doen alsof ze er helemaal niets van kunnen.
Ze staan nagenoeg onderaan in de tweede divisie in Zwitserland. AZ wil een topclub zijn.
Kom op hoor. Gewoon een hele magere prestatie.

Lijkt hier de PR afdeling van AZ wel.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12746
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 16 sep 2022, 11:39 Lijkt hier de PR afdeling van AZ wel.
Wat mij betreft gewoon een pavlov-achtige reactie zodra ik zaken onjuist vind (ongeacht de ingenomen positie)
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10275
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ferry schreef: 16 sep 2022, 11:39 Ze staan nagenoeg onderaan in de tweede divisie in Zwitserland. AZ wil een topclub zijn.
Kom op hoor. Gewoon een hele magere prestatie.

Lijkt hier de PR afdeling van AZ wel.
Het is maar net waar je naar wilt kijken.

Jij wenst de Europese prestaties van Vaduz dit seizoen te negeren. Ik niet.

Overigens is AZ geen topclub, speelt het met wat jeugdspelers en wint het alsnog met 4-1.

Een uitslag die uiteindelijk gewoon staat.

Onder de streep kan ik net zo goed verdedigen dat het een uitstekende prestatie was.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 16 sep 2022, 11:57 Wat mij betreft gewoon een pavlov-achtige reactie zodra ik zaken onjuist vind (ongeacht de ingenomen positie)
Er zijn wel bepaalde forumleden die moeite hebben om in te zien dat het allemaal niet zo best was tegen Vaduz. Vul zelf maar in.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12746
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 16 sep 2022, 12:01 Er zijn wel bepaalde forumleden die moeite hebben om in te zien dat het allemaal niet zo best was tegen Vaduz. Vul zelf maar in.
Als je mijn posts in dit topic hebt gelezen, dan weet je precies in welke categorie je mij moet indelen hierbij.
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Antti Opdam schreef: 16 sep 2022, 12:00 Onder de streep kan ik net zo goed verdedigen dat het een uitstekende prestatie was.
Precies. En ik vind het erg mager tegen 10 spelers van Vaduz.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10275
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ferry schreef: 16 sep 2022, 12:02 Precies. En ik vind het erg mager tegen 10 spelers van Vaduz.
Ze speelden een half uur tegen 10 man van Vaduz. En scoorden drie nette goals.

Het is maar wat je mager vindt.

Hoe meer ik erover nadenk hoe beter ik het vind. Sterker: deze wedstrijd was topclub waardig.

Let wel: je staat met een half b-elftal, je bent niet in vorm, speelt tegen een Europees sterke tegenstander en ondanks al deze factoren trek je een 4-1 over de streep zonder gele kaarten en blessures.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12746
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 16 sep 2022, 12:22 Hoe meer ik erover nadenk hoe beter ik het vind. Sterker: deze wedstrijd was topclub waardig.

Let wel: je staat met een half b-elftal, je bent niet in vorm, speelt tegen een Europees sterke tegenstander en ondanks al deze factoren trek je een 4-1 over de streep zonder gele kaarten en blessures.
:mrgreen:
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2274
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

salmonyappi schreef: 15 sep 2022, 22:52 Ik begin zowaar begrip op te brengen voor de moderatoren die een aantal jaar geleden het wedstrijdtopic wilden sluiten………
Haha, daar kan ik me wat bij voorstellen
Wat ik me ook voor kan stellen is dat men tijdens wedstrijden uit emotie reageert. De wedstrijd van gister leende zich er bij uitstek voor een hele lading negativiteit te spuwen op het wedstrijdtopic.
Zelf verbaas ik me er vaak over dat mensen tijdens wedstrijden berichten gaan posten. Zal wel te maken hebben met een behoefte aan ontlading. Maar blijkbaar vinden ze het belangrijker om met hun telefoon in de weer te zijn dan het spel te volgen.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

AZA'dam schreef: 16 sep 2022, 12:25 Haha, daar kan ik me wat bij voorstellen
Wat ik me ook voor kan stellen is dat men tijdens wedstrijden uit emotie reageert. De wedstrijd van gister leende zich er bij uitstek voor een hele lading negativiteit te spuwen op het wedstrijdtopic.
Zelf verbaas ik me er vaak over dat mensen tijdens wedstrijden berichten gaan posten. Zal wel te maken hebben met een behoefte aan ontlading. Maar blijkbaar vinden ze het belangrijker om met hun telefoon in de weer te zijn dan het spel te volgen.
Wat zijn dode spelmomenten
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11226
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZA'dam schreef: 16 sep 2022, 12:25 Maar blijkbaar vinden ze het belangrijker om met hun telefoon in de weer te zijn dan het spel te volgen.
Het tempo ligt zo ontzettend laag dat je tegelijkertijd rustig kunt kijken, typen, eten en een lampje vervangen in de woonkamer
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2274
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Langedijk schreef: 16 sep 2022, 12:59 Het tempo ligt zo ontzettend laag dat je tegelijkertijd rustig kunt kijken, typen, eten en een lampje vervangen in de woonkamer
:lol:

Dat klopte gister wel, ja. Omschakeling in wandeltempo.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Ik keek de wedstrijd met 45 minuten vertraging. Als je dan af en toe een beetje door kan spoelen (omdat er bijv. een keeper gewisseld moet worden) is het best te doen :lol:.

Al met al:
- nee het was niet best, maar teams die kampioen worden winnen ook hun slechte wedstrijden. Niet dat wij kampioen gaan worden, maar we gaan wel gewoon eerste eindigen in de poule.
- Mees de Wit kan prima verdedigen, maar aanvallend gezien zit er wel een heel groot gat i.v.t. Kerkez
- Opbouwend waren héél veel spelers van AZ alleen maar aan het kijken naar de speler met de bal en aan het afwachten. Ik zag weinig beweging en/of lopende spelers. Op een gegeven moment stonden er maar liefst 4 spelers op de lijn van de verdediging te wachten op een bal 'achter de verdediging'.
- Bazoer had eerder mogen komen. Eén gigantische ziekenhuisbal achteruit, maar ook enkele mooie passes vooruit.
- Dani is geen topvoetballer, maar blijft wel altijd gaan. Als je hem er ook nog afhaalt, wordt het wel heel stil op het veld.
- Van Brederode... sorry, komt gewoon nog te kort. Hoewel Odgaard en Lahdo nog wel eens balverlies lijden, komt er in ieder geval wel veel dreiging uit deze spelers. Wat mij betreft krijgen zij dan ook voorlopig aanvallend de voorkeur van Pascal.
- Sugawara was onmachtig. Wellicht dat ook de afstemming met een andere rechtsbuiten daar mee speelt (en hij komt sowieso pas net terug). Echter wel een goal als rechtsback en dus mag hij gewoon terecht blijven staan :D.

Uiteindelijk gewoon 3 punten en geen blessures (zover ik heb mee gekregen). Op naar ajax.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16348
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ze staan nagenoeg onderaan in de tweede divisie in Zwitserland.
Dat is nu al tig keer als argument gebruikt en beantwoord. En bovendien ranglijst-journalistiek.
AZ wil een topclub zijn.
We zijn onderweg. Echter stond er voor de helft noodgedwongen een jong onervaren elftal.
Lijkt hier de PR afdeling van AZ wel.
En soms de Telegraaf………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 16 sep 2022, 16:42 We zijn onderweg. Echter stond er voor de helft noodgedwongen een jong onervaren elftal.
Ah, daar zijn de excuses weer.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12746
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 16 sep 2022, 18:10 Ah, daar zijn de excuses weer.
De feiten, itt de wensen van Ferry.
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 16 sep 2022, 18:13 De feiten, itt de wensen van Ferry.
Heb je de leeftijden bij Vaduz ook gezien?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12746
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 16 sep 2022, 18:15 Heb je de leeftijden bij Vaduz ook gezien?
Nee, maar ook dat zijn feiten
we can come an end
Plaats reactie