FC Vaduz-AZ (do 27 okt, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 27 okt 2022, 18:33 Wat hebben Odgaard DeWit en Sugawara dan gedaan?! Karlsson met afstand de beste van deze 4
:lol: hij werd niet voor niets gewisseld :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wildcat schreef: 27 okt 2022, 18:36 Odgaard heeft 3/4 keer op doel geschoten. En Karlsson?

Sugawara paar teruggetrokken voorzetten.

Welke succesvolle dribbel wat tot een kans leidde heeft Karlsson precies gemaakt dan?
Dus kansen missen ben je gevaarlijk? Zijn er 2 trouwens. Zn beste schot was een vrije trap. Dat andere schot op doel kan ik me niet heugen, was niet noemenswaardig.

Ik moet mn mening bijstellen trouwens, Brederode was de beste aanvaller bij AZ.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 27 okt 2022, 18:42 Dus kansen missen ben je gevaarlijk? Zijn er 2 trouwens. Zn beste schot was een vrije trap. Dat andere schot op doel kan ik me niet heugen, was niet noemenswaardig.

Ik moet mn mening bijstellen trouwens, Brederode was de beste aanvaller bij AZ.
Met doelpogingen ben je gevaarlijk ja, lijkt me toch duidelijk en de essentie van een aanvaller. Karlsson heeft niks ondernomen wat dat betreft.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wildcat schreef: 27 okt 2022, 18:44 Met doelpogingen ben je gevaarlijk ja, lijkt me toch duidelijk.
Als je een goed schot aflevert wel ja.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 27 okt 2022, 18:39 Iedereen moppert erover dat Karlsson niet klapte en juichte, maar ook de fanpage juichte niet bij de goal van Van Brederode……….
Ik vond het een prachtgoal!
Was een meer dan aardig moment!
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

salmonyappi schreef: 27 okt 2022, 18:39 Iedereen moppert erover dat Karlsson niet klapte en juichte, maar ook de fanpage juichte niet bij de goal van Van Brederode……….
Ik vond het een prachtgoal!
Karlsson klapte wel, maar los daarvan zie je dat Karlsson weer terug komt, de enige met iets extra's. Zelfs vandaag.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Rjansen17 schreef: 27 okt 2022, 18:47 Karlsson klapte wel, maar los daarvan zie je dat Karlsson weer terug komt, de enige met iets extra's. Zelfs vandaag.
Kijk eens aan, een medestander.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

salmonyappi schreef: 27 okt 2022, 18:35 Toch wel ook drie góéde acties van ‘m.
Klopt, maar dat moet hij wekelijks doen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bertje schreef: 27 okt 2022, 18:57 Klopt, maar dat moet hij wekelijks doen.
Klopt, maar het was wel even fijn !
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Rjansen17 schreef: 27 okt 2022, 18:47 Karlsson klapte wel, maar los daarvan zie je dat Karlsson weer terug komt, de enige met iets extra's. Zelfs vandaag.
Wat een onzin. Er zijn meerdere spelers met iets extra’s.

Odgaard heeft die momenten ook en je kan een zaak maken dat Reijnders soms ook echt dingen doet die je een ander niet ziet doen. Daarnaast is Pavlidis vaak genoeg bepalend met een actie op eigen houtje compleet vanuit het niks.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 27 okt 2022, 17:19 Ik hoop dat AZ snel weer in de flow komt van een paar weken eerder, want dit soort posts kan ik missen als kiespijn, ze ontwikkelen ook voor geen meter. :|
Vervelend he? een kritische noot.
Maar jij vindt ze dus prima ontwikkelen? Als team? Spelers individueel?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 27 okt 2022, 19:03 Wat een onzin. Er zijn meerdere spelers met iets extra’s.

Odgaard heeft die momenten ook en je kan een zaak maken dat Reijnders soms ook echt dingen doet die je een ander niet ziet doen. Daarnaast is Pavlidis vaak genoeg bepalend met een actie op eigen houtje compleet vanuit het niks.
Kerkez bijvoorbeeld?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 27 okt 2022, 19:47 Vervelend he? een kritische noot.
Maar jij vindt ze dus prima ontwikkelen? Als team? Spelers individueel?
Dat is het punt, ik vind het niet kritisch, maar standaard hetzelfde, ongeacht wat er gebeurt.
Ik vond er een goede ontwikkeling in zitten tot een paar weken geleden. Sinds ongeveer de terugkomst van Karlsson is het constant een heel stuk slechter geworden.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 27 okt 2022, 21:08 Dat is het punt, ik vind het niet kritisch, maar standaard hetzelfde, ongeacht wat er gebeurt.
Ik vond er een goede ontwikkeling in zitten tot een paar weken geleden. Sinds ongeveer de terugkomst van Karlsson is het constant een heel stuk slechter geworden.
Maar dat ligt niet aan Karlsson! Die is geweldig. De enige speler met een dribbel over de breedte!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 27 okt 2022, 21:12 Maar dat ligt niet aan Karlsson! Die is geweldig. De enige speler met een dribbel over de breedte!
Het viel ongeveer samen, maar weet niet of het door hem komt. Elders heb ik wel al verschillende mogelijkheden aangegeven waarop het wel zo zou kunnen zijn.

Maar, dat is harstikke fijn, een dribbel in de breedte om vervolgens de bal te verliezen en een counter om de oren krijgen! :D
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

salmonyappi schreef: 27 okt 2022, 21:12 Maar dat ligt niet aan Karlsson! Die is geweldig. De enige speler met een dribbel over de breedte!
Jongens die zich boven de rest verheven voelen zijn wel vaker niet goed voor het teamproces. Zeker als deze jongens ook nog eens niet leveren en een stapje minder doen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 27 okt 2022, 21:29 Jongens die zich boven de rest verheven voelen zijn wel vaker niet goed voor het teamproces. Zeker als deze jongens ook nog eens niet leveren en een stapje minder doen.
Dit dus o.a., ja
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 27 okt 2022, 21:29 Jongens die zich boven de rest verheven voelen zijn wel vaker niet goed voor het teamproces. Zeker als deze jongens ook nog eens niet leveren en een stapje minder doen.
Precies!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Wildcat schreef: 27 okt 2022, 21:29 Jongens die zich boven de rest verheven voelen zijn wel vaker niet goed voor het teamproces. Zeker als deze jongens ook nog eens niet leveren en een stapje minder doen.
Hadden we 'm toch voor 15 miljoen moeten verkopen in de zomer. De vraag is of er nog zo'n bod gaat komen in de toekomst, als hij zich zo blijft manifesteren. Eind vorig seizoen had hij ook een langdurige vormcrisis.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Rjansen17 schreef: 27 okt 2022, 18:47 Karlsson klapte wel, maar los daarvan zie je dat Karlsson weer terug komt, de enige met iets extra's. Zelfs vandaag.
Was ook ontzettend duidelijk in beeld. Vond ik juist wel mooi en overwacht. Als ik daar zelf had gelopen had ik er de tering in gehad dat mijn vervanger na 1 minuut scoort. Heel collegiaal van Karlsson.
____________
Hoc est nihil
Plaats reactie