Apollon Limassol FC-AZ (do 13 okt, 19.45u (Cyp)/18.45u (Ned))

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Met zulke wanprestaties schaam je je toch om AZ-supporter te zijn... Durf me tot zondagavond niet in het openbaar te vertonen :-)
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

FugAZi schreef: 13 okt 2022, 20:00 Jansen zei voor de wedstrijd dat Bazoer op het zelfde niveau zit als Karlsson qua fitheid, dat hij nog minuten in de benen moet krijgen, dit waren er in ieder geval 90.
Dus in een Europese uitwedstrijd begin je met 2 spelers in de basis die nog niet topfit zijn :roll:

En zoals eerder al genoemd, dit was een potje zoals vorig jaar regelmatig langs kwam. Dat je jezelf afvraagt: Waar zit ik naar te kijken? :evil:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

dirkjan schreef: 14 okt 2022, 03:41 Dus in een Europese uitwedstrijd begin je met 2 spelers in de basis die nog niet topfit zijn :roll:

En zoals eerder al genoemd, dit was een potje zoals vorig jaar regelmatig langs kwam. Dat je jezelf afvraagt: Waar zit ik naar te kijken? :evil:
Ja hoog niveau zelfpijniging :evil:
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Waar wij naar zaten te kijken is een AZ die zondag veel belangrijker vindt, zie bijvoorbeeld de vroege wissels. En terecht. Er worden zoveel wedstrijden gespeeld dat je bijna niet fit aan de start kunt verschijnen als je een belangrijke wedstrijd als tegen Feyenoord hebt.

Ik maak me hier totaal niet druk om. Alles op zondag en volop kansen nog tegen Vaduz en Dnipro om de winst in de groep veilig te stellen
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 13 okt 2022, 18:39 De cijfers van vandaag:

Verhulst 5
Hatzidiakos 6
Beukema 5
Dekker 2
Kerkez 7
Clasie 6
Bazoer 4
Reijnders 2
Karlsson 6
D. de Wit 1
Sugawara 1

Odgaard 4
M. de Wit 6
Lahdo 6
Koopmeiners 5
Van Brederode 2

Hopelijk hebben ze een leuke stadswandeling gemaakt. Gevolgd door een ontspannen stadionwandeling van 90 minuten.

](*,)
Goede analyse.

Zo denk ik er ook min of meer over. Al mogen Hatzdiakos en Clasie van mij ook wel een 5.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Joostess schreef: 14 okt 2022, 05:45 Ik maak me hier totaal niet druk om.
Het is toch zonde: 650k, ongeslagen reeks teneinde, nu moet je volgende Europese wedstrijd weer voluit, wat gele kaarten.

Ik vind het wel echt een (heel onnodig) smet(je).
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Onnodig verlies was het zeker. De kansen moeten er in en AZ mag een stuk zorgvuldig zijn in de voorzetten. Dat was gisteren niet best.

Maar ik zou het ook onnodig hebben gevonden als AZ hier volle bak voor de winst had gegaan en dan zondag na een half uur spelen het zuur al in de benen te hebben. Dan ga je er sowieso keihard vanaf.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Antti Opdam schreef: 14 okt 2022, 07:45 Het is toch zonde: 650k, ongeslagen reeks teneinde, nu moet je volgende Europese wedstrijd weer voluit, wat gele kaarten.

Ik vind het wel echt een (heel onnodig) smet(je).
Eens
Ontzettend onnodig, flow onderbroken en kans om andere Europese wedstrijden te gebruiken als "oefenpot / rust voor basis" weg

En ik ben nog steeds sacherijnig ook...
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Joostess schreef: 14 okt 2022, 05:45 Waar wij naar zaten te kijken is een AZ die zondag veel belangrijker vindt, zie bijvoorbeeld de vroege wissels. En terecht. Er worden zoveel wedstrijden gespeeld dat je bijna niet fit aan de start kunt verschijnen als je een belangrijke wedstrijd als tegen Feyenoord hebt.

Ik maak me hier totaal niet druk om. Alles op zondag en volop kansen nog tegen Vaduz en Dnipro om de winst in de groep veilig te stellen
Eens. Als je in die hele reeks dan toch een wedstrijd moet verliezen, dan deze maar. Geen man overboord, als het zondag dan maar beter is
Volgend jaar april weten we meer
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Moet een les zijn voor AZ denk ik. Er werd nu veel te veel gerommeld met posities, zeker voorin. Als je dan toch zoiets hebt van zondag is belangrijker. Zet dan gewoon wat bankzitters erin op hun eigen positie. Niet zon 90minuten durende tombola.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 14 okt 2022, 22:45 Moet een les zijn voor AZ denk ik. Er werd nu veel te veel gerommeld met posities, zeker voorin. Als je dan toch zoiets hebt van zondag is belangrijker. Zet dan gewoon wat bankzitters erin op hun eigen positie. Niet zon 90minuten durende tombola.
Die spelers moesten wel een wedstrijdprikkel krijgen voor a.s. zondag
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Antti Opdam schreef: 14 okt 2022, 07:45 Het is toch zonde: 650k, ongeslagen reeks teneinde, nu moet je volgende Europese wedstrijd weer voluit, wat gele kaarten.
Ik vind het wel echt een (heel onnodig) smet(je).
Mee eens. Als je nu je kwalificatie binnen had gehad, had je twee Europese wedstrijden kunnen rouleren.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 14 okt 2022, 22:45 Moet een les zijn voor AZ denk ik. Er werd nu veel te veel gerommeld met posities, zeker voorin. Als je dan toch zoiets hebt van zondag is belangrijker. Zet dan gewoon wat bankzitters erin op hun eigen positie. Niet zon 90minuten durende tombola.
Precies, dan had je net zo goed de recente uitblinkers uit Jong AZ kunnen gebruiken (ook al hebben die tegen Den Bosch ook even een slechte partij op de mat gelegd).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 15 okt 2022, 12:26 Precies, dan had je net zo goed de recente uitblinkers uit Jong AZ kunnen gebruiken (ook al hebben die tegen Den Bosch ook even een slechte partij op de mat gelegd).
Dejong, Barasi, Griffith, Peer, Buurmeester, Westerveld deden allemaal niet mee bij jong AZ (net uit het vliegtuig), dus de uitslag in denBosch was vrij logisch.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 15 okt 2022, 13:43 Dejong, Barasi, Griffith, Peer, Buurmeester, Westerveld deden allemaal niet mee bij jong AZ (net uit het vliegtuig), dus de uitslag in denBosch was vrij logisch.
Daarmee bewijs je een ouder punt, die jongens hebben dus in beide wedstrijden geen/nauwelijks minuten gemaakt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 15 okt 2022, 15:13 Daarmee bewijs je een ouder punt, die jongens hebben dus in beide wedstrijden geen/nauwelijks minuten gemaakt.
Dat is inderdaad ook raar beleid. Neem ze mee/zet ze in. Of laat ze bij Jong.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ferry schreef: 15 okt 2022, 16:35 Dat is inderdaad ook raar beleid. Neem ze mee/zet ze in. Of laat ze bij Jong.
Al was het nu ook wel noodzaak. Want je wilt gewoon een stuk of 8 wissels meenemen, voor noodgevallen. Het is ook helemaal niet zo erg dat er af en toe een superjeugdig jong AZ even wat minuten maakt. Ontwikkeling is veel belangrijk dan de positie van jong AZ op de ranglijst. Het moet alleen niet te vaak gebeuren zoals afgelopen jaren wel eens het geval was. Dat jeugdspelers worden (mis)gebruikt als bankvulling omdat Huiberts het vertikte om de selectie te verbreden. En dat dan uiteindelijk ten koste ging van dergelijke spelers.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

differentcook schreef: 13 okt 2022, 19:41 Ik bedoel het einde aan de goede reeks, dat dit de spirit ondermijnt/wegneemt.
UP!
we can come an end
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

differentcook schreef: 23 okt 2022, 13:12UP!
Ga je jezelf bij elke open deur die je hebt ingetrapt uppen? Dit is echt een beetje treurig, drie topics tegenkomen waarin jij het draadje upt om jezelf te quoten en je gelijk te halen met die 13 in dozijn opmerking...
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Grifo schreef: 24 okt 2022, 10:59 Ga je jezelf bij elke open deur die je hebt ingetrapt uppen? Dit is echt een beetje treurig, drie topics tegenkomen waarin jij het draadje upt om jezelf te quoten en je gelijk te halen met die 13 in dozijn opmerking...
Komt omdat ik, toen ik de uitspraak deed, alleen maar reacties kreeg 'maak je niet druk, het loopt goed en zal dat wel blijven doen'. Blijkbaar is het alleen 13-in-een-dozijn achteraf.
we can come an end
Plaats reactie