Myron van Brederode (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

MB80 schreef: 05 feb 2024, 15:12 En voor een salaris wat hij bij een RKC of Zwolle niet zal krijgen, hier kom je niet snel meer vanaf….. want serieuze clubs willen deze lapzwans niet.
Nee inderdaad dat zal moeilijk worden. Huiberts heeft veel te snel met een lang contract gewapperd gebaseerd op een handvol aardige wedstrijden en sindsdien is het alleen maar minder geworden. Nu kom je inderdaad niet meer van deze matige speler af.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik heb toch nog wel enige hoop. Als Vitesse Manhoef kan verkopen voor 4 miljoen dan moet Van Brederode toch ook te verkopen zijn?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12543
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wat meer respect voor deze speler aub
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2270
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AZuid-Scharwoude schreef: 05 feb 2024, 16:58 Ik heb toch nog wel enige hoop. Als Vitesse Manhoef kan verkopen voor 4 miljoen dan moet Van Brederode toch ook te verkopen zijn?
Manhoef scoorde vorig jaar 9 goals en 5 assists bij een belabberd team terwijl van Brederode niet verder kwam dan 4 goals, 0 assist in een team dat beter is en aanvalt.

Vitesse dit jaar is al helemaal treurig (medelijden met mexx) maar alsnog 4 goals uit 18 potjes is dezelfde wat Myron doet in een top jaar voor AZ…
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

MB80 schreef: 05 feb 2024, 21:04 Manhoef scoorde vorig jaar 9 goals en 5 assists bij een belabberd team terwijl van Brederode niet verder kwam dan 4 goals, 0 assist in een team dat beter is en aanvalt.

Vitesse dit jaar is al helemaal treurig (medelijden met mexx) maar alsnog 4 goals uit 18 potjes is dezelfde wat Myron doet in een top jaar voor AZ…
Ja klopt, hij heeft qua goals en assists geen denderende statistieken maar is wel een Jong Oranje speler dus daar is echt wel interesse in als hij weg zou mogen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZuid-Scharwoude schreef: 05 feb 2024, 21:16
als hij weg zou mogen.
Mag weg hoor van mij 8)
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Langedijk schreef: 05 feb 2024, 21:58 Mag weg hoor van mij 8)
Dat is de meesten hier inmiddels wel duidelijk denk ik. :wink:
MB80
Invaller
Berichten: 2270
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AZuid-Scharwoude schreef: 05 feb 2024, 21:16 Ja klopt, hij heeft qua goals en assists geen denderende statistieken maar is wel een Jong Oranje speler dus daar is echt wel interesse in als hij weg zou mogen.
Dat zegt meer over de staat van (jong) Oranje. Zelden een selectie gezien die zo weinig spelers van top 4 clubs hebben. AZ is zelfs hofleverancier met Van Brederode, Poku, Van Bommel en Owusu. Zitten zelfs wat Volendam, Nec, Excelsior, Vitesse speler tussen. Reiziger heeft echt weinig te kiezen..
https://www.onsoranje.nl/teams/185185/spelers

Hoe dan ook, laten we hopen dat Martens vasthoud aan grotendeels de basis van afgelopen zondag en niet a la Jansen ineens Addai op de bank laat, Brederode in de basis doen en andere husselpraktijken. De ene week sta je basis, de week erop viel je niet eens in..
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12543
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

MB80 schreef: 06 feb 2024, 08:32 Dat zegt meer over de staat van (jong) Oranje. Zelden een selectie gezien die zo weinig spelers van top 4 clubs hebben. AZ is zelfs hofleverancier met Van Brederode, Poku, Van Bommel en Owusu. Zitten zelfs wat Volendam, Nec, Excelsior, Vitesse speler tussen. Reiziger heeft echt weinig te kiezen..
https://www.onsoranje.nl/teams/185185/spelers

Hoe dan ook, laten we hopen dat Martens vasthoud aan grotendeels de basis van afgelopen zondag en niet a la Jansen ineens Addai op de bank laat, Brederode in de basis doen en andere husselpraktijken. De ene week sta je basis, de week erop viel je niet eens in..
Lahdo was niet fit, dus de vraag is weldegelijk of Addai speelt als hij wel fit is
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2270
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

differentcook schreef: 06 feb 2024, 09:12 Lahdo was niet fit, dus de vraag is weldegelijk of Addai speelt als hij wel fit is
Ja prima maar dan staat mijn punt nog dat onder Jansen Addai ineens van basis (wat voor reden dan ook) ineens niet eens meer zou invallen. Dus als Lahdo terug zou zijn, dan kan Addai alsnog de eerste invaller zijn. Vandaar mijn hoop dat Martens tenminste vasthoud aan iets van een hierarchie van: 1) basis, 2) vaste invallers en 3) spelers die niet voldoen dus niet meer moeten spelen (Brederode, Dani :oops: , BMI)
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

MB80 schreef: 06 feb 2024, 09:44 Ja prima maar dan staat mijn punt nog dat onder Jansen Addai ineens van basis (wat voor reden dan ook) ineens niet eens meer zou invallen. Dus als Lahdo terug zou zijn, dan kan Addai alsnog de eerste invaller zijn. Vandaar mijn hoop dat Martens tenminste vasthoud aan iets van een hierarchie van: 1) basis, 2) vaste invallers en 3) spelers die niet voldoen dus niet meer moeten spelen (Brederode, Dani :oops: , BMI)
Ik zou twee van die drie spelers nog wel willen zien in specifieke situaties. Als we met 10 man komen of we iets moeten forceren in de laatste minuten zou ik Dani wel graag willen zien voor 10/15 minuten. Als extra slot op de deur (enkel als we met de kont in de eigen defensie hangen dus) zou ik ook nog wel BMI willen zien om een lastige wedstrijd door te komen.

Wat van Brederode betreft, ik had hem graag gezien in een ruildeal met Driouech. Dat van Brederode verhuurt wordt en Driouech permanent bij ons had gespeeld. Was wat mij betreft de perfecte situatie geweest.
MB80
Invaller
Berichten: 2270
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Afschuwelijke invalbeurt.





De zus van Myron zal mij nu vast DM-en.
Disclaimer: ik lees DMs niet.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Bizar, echt een soort van zelfkastijding dat je deze speler maar blijft opstellen. Alsof je een dobbelsteen blijft werpen in de hoop dat je een keer zeven gooit. Gaat niet gebeuren, nu niet, nooit niet. Echt zet hem op de trein naar Cambuur Leeuwarden oid. De kosten voor het kaartje moeten dmv een rondje met de pet wel op te brengen zijn voorspel ik….
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1357
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Vuilnisman, mag deze zak ook mee?
MB80
Invaller
Berichten: 2270
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Sander73 schreef: 07 feb 2024, 22:11 Bizar, echt een soort van zelfkastijding dat je deze speler maar blijft opstellen. Alsof je een dobbelsteen blijft werpen in de hoop dat je een keer zeven gooit. Gaat niet gebeuren, nu niet, nooit niet. Echt zet hem op de trein naar Cambuur Leeuwarden oid. De kosten voor het kaartje moeten dmv een rondje met de pet wel op te brengen zijn voorspel ik….
Cambuur hoeft hem niet hoor, qua kwaliteit niet maar qua houding al helemaal niet. Dabney dos santos was beter….
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Maar waarom heeft deze gozer zoveel krediet? Heeft nog nooit laten zien in AZ1 te horen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12543
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 07 feb 2024, 23:14 Maar waarom heeft deze gozer zoveel krediet? Heeft nog nooit laten zien in AZ1 te horen.
Hij had vandaag weer een geweldige steekpass en was allicht van nut omdat AZ de bal voorin moeilijk vast kon houden
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 07 feb 2024, 23:22 Hij had vandaag weer een geweldige steekpass en was allicht van nut omdat AZ de bal voorin moeilijk vast kon houden
Karlsson creerde elke week 4 kansen. En gaf nog 5 voorzetten die net niet aankwamen.

VanBrederode geeft 1x per 3 wedstrijden een pas die bijna aankomt. Wat een speler. 2 assists in 70 wedstrijden.......
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12543
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 07 feb 2024, 23:26 Karlsson creerde elke week 4 kansen. En gaf nog 5 voorzetten die net niet aankwamen.

VanBrederode geeft 1x per 3 wedstrijden een pas die bijna aankomt. Wat een speler. 2 assists in 70 wedstrijden.......
Karlsson was dan ook de beste of één van onze beste spelers.
Ja, je verlangt naar sterke, overtuigende spelers in het team. Hopelijk pikt Zeefuik het snel op
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 07 feb 2024, 23:30 Karlsson was dan ook de beste of één van onze beste spelers.
Ja, je verlangt naar sterke, overtuigende spelers in het team. Hopelijk pikt Zeefuik het snel op
Het verval is dan ook wel heel erg groot. Als van Brederode bij Helmond Sport had gespeeld, stond hij op geen enkel lijstje van eredivisie clubs.
Plaats reactie