Myron van Brederode (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti noemde een aantal goede punten in de gelinkte post hierboven
Langedijk schreef: 14 feb 2024, 14:07 Zoals?

1. ...
2. ...
3. ...
4. ...
5. ...
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 14 feb 2024, 14:09 Antti noemde een aantal goede punten in de gelinkte post hierboven
Die jongen - Antti - heeft er kijk op dus laten we die post serieus nemen.

Het is natuurlijk niet zo dat Van Brederode echt helemaal niets kan.

Van Brederode kan ook nog steeds best aardig dribbelen en is best zuiver in zijn passing.

Het probleem is dat hij alleen verder vrij weinig kan (waar ik een maand later dan ook achter kwam).
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 14 feb 2024, 14:09 Antti noemde een aantal goede punten in de gelinkte post hierboven
1. Dribbelen
2. Passing
3. ...
4. ...
5. ...
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 14 feb 2024, 14:44 1. Dribbelen
2. Passing
3. ...
4. ...
5. ...
Saltos
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

SimonPoulsen schreef: 14 feb 2024, 14:56Saltos
Ssst-gebaren

We komen er wel Langedijk!
Cetero censeo birrum bibendum esse
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bombaman schreef: 14 feb 2024, 15:11 Ssst-gebaren

We komen er wel Langedijk!
en nummer 5 Wheelies!
Eerste trucje van het seizoen dat is gelukt.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 14 feb 2024, 16:29 en nummer 5 Wheelies!
Eerste trucje van het seizoen dat is gelukt.

Afbeelding
:lol:

Dribbelen, passen, salto's, vingertjes voor de mond en wheelies. Wat. Een. Talent. In de basis met die man!
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 14 feb 2024, 14:05 Dat dacht ik al. Het staat iedereen vrij om stom te lachen.
:)
Maar ik huil om zuivelduivel die hele verhalen construeert uit gespeelde wedstrijden, goals en assists om daarmee te proberen aan te tonen dat ik lieg als ik zeg dat Van Brederode me in Jong AZ al positief was opgevallen. En het wordt nog triester omdat hij het blijft volhouden met de posts uit die periode voor ogen.
:shock: In welke werkelijkheid leef jij? Ik heb de geciteerde interactie door Bombaman nog eens drie keer gelezen voor ik dit ging posten. Maar hoewel ik moet toegeven dat Bombaman er heel wat minder woorden voor heeft gebruikt, zeggen we exact hetzelfde.
Overigens delen we als ik de hele interactie teruglees wel meer dan alleen dat punt :wink:

Voor Langedijk:
Van Brederode is van wereldklasse als het gaat om tempo uit het spel halen (helaas ons eigen).
Ook kan hij ontzettend goed de bal afschermen (om de bal helaas vervolgens steevas achteruit te spelen).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 14 feb 2024, 18:19 :shock: In welke werkelijkheid leef jij? Ik heb de geciteerde interactie door Bombaman nog eens drie keer gelezen voor ik dit ging posten. Maar hoewel ik moet toegeven dat Bombaman er heel wat minder woorden voor heeft gebruikt, zeggen we exact hetzelfde.
Overigens delen we als ik de hele interactie teruglees wel meer dan alleen dat punt :wink:
Cryptisch, geen idee waar je het over hebt
(en ik lees geen woord over je gefaalde, omslachtige poging me te betichten van een leugen)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 14 feb 2024, 18:31 Cryptisch, geen idee waar je het over hebt
(en ik lees geen woord over je gefaalde, omslachtige poging me te betichten van een leugen)
Ik heb het Pieter Omtzigt vandaag in de Tweede Kamer horen zeggen, maar ik wist niet dat analfabetisme op deze wijze hoogtij vierde.

Ik neem het citaat van Bombaman even helemaal over (sorry Bombaman)
Bombaman schreef: 09 aug 2022, 23:26 Op wat voor manier had jij allang gezien dat Van Brederode de meest talentvolle van de AZ-jeugd was? Zoveel volledige wedstrijden van Jong en AZo18 zijn er de afgelopen seizoenen niet uitgezonden volgens mij?
Het schuingedrukte deel is de vraag die ik ook had bij je claims.
Het dikgedrukte deel is het deel waarin Bombaman in 2022 je al op iets wijst waar ik nu in 2024 ook op wijs.

Om eenzelfde soort punt als Bombaman te maken heb ik er alleen een analyse bij gegooid die gecombineerd op het volgende uitkomt: dat al zouden er wedstrijden uitgezonden zijn, van Brederode nauwelijks minuten heeft gemaakt in Jong AZ. Je kan hem dus niet/nauwelijks hebben zien spelen, want volgens Bombaman werd er niks/nauwelijks iets uitgezonden en volgens de statistieken heeft van Brederode nauwelijks minuten gemaakt in Jong AZ voor zijn debuut in Jong AZ.

Bombaman mag mij er op corrigeren, maar volgens mij moest hij er om lachen omdat jullie bijna exact het soort uitwisseling hadden in 2022, die wij nu hebben. Alleen haalde Bombaman vervolgens nog iets harder naar je uit.

Hoe jij daarin een bevestiging van jouw eigen claims ziet is mentale gymnastiek van wel heel hoog niveau. Toevallig noemt Bombaman je in die discussie een teletekstsupporter. Daaruit maak ik op dat Bombaman net als ik zelf twijfel heb bij het waarheidsgehalte van je claim dat je van Brederode in die periode hebt zien spelen. De claim dat je hem bij Jong AZ hebt zien spelen, terwijl hij daar nauwelijks minuten gemaakt heeft wil zeggen dat je óf iedere wedstrijd op de Kalverhoek staat bij zowel Jong als onder 18 (wie weet famillie van?) óf dat je het niet gezien hebt omdat je er niet was.


Oprecht dit keer de allerlaatse post die ik er aan wijd, erewoord. Want hier over doorpraten heeft geen zin.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

@ZuivelDuivel

Er zijn de afgelopen dagen twee posts opgehaald, eentje door mij van februari 2022 nav een stream van een wedstrijd van Van Brederode in Jong:
differentcook schreef: 04 feb 2022, 20:29 De AZ twitter zegt niets over een blessure en ik heb het op de stream gemist (wel een raar moment anders)
Fijne voetballer Van Brederode
Rio Hillen zit op de bank
Dat voldoet om jouw ellenlange geconstrueerde relaas naar de prullenbak te verwijzen, over dat ik geen wedstrijden van hem in Jong AZ zou kunnen hebben gezien ter beoordeling.

Daarna nog een post opgehaald door Bombaman, van augustus 2022, na zijn debuut in AZ1 lijkt het:
differentcook schreef: 08 aug 2022, 10:06 Ik wil Antti schoppen, voor het weer claimen van een speler. Deze keer is het Myron van Brederode. :wink:
Zowat alle forummers hadden allang gezien dat deze jongen de meest talentvolle van de AZ jeugd is en serieus wat kan (waaronder ondergetekende), dus het is nogal goedkoop om hem dan voor jezelf te claimen direct na zijn doorbraakwedstrijd.
Hierin bewierrook ik hem nog meer en stel dat niet alleen ik maar ook anderen Van Brederode hoog zouden hebben zitten.

----
Mijn laatste effort over dit onderwerp

Je bent niet alleen jezelf tot last. Doe wat met mijn eerdere tip
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 14 feb 2024, 19:16 @ZuivelDuivel

Er zijn de afgelopen dagen twee posts opgehaald, eentje door mij van februari 2022 nav een stream van een wedstrijd van Van Brederode in Jong:

Dat voldoet om jouw ellenlange geconstrueerde relaas naar de prullenbak te verwijzen, over dat ik geen wedstrijden van hem in Jong AZ zou kunnen hebben gezien ter beoordeling.

Daarna nog een post opgehaald door Bombaman, van augustus 2022, na zijn debuut in AZ1 lijkt het:

Hierin bewierrook ik hem nog meer en stel dat niet alleen ik maar ook anderen Van Brederode hoog zouden hebben zitten.

----
Mijn laatste effort over dit onderwerp

Je bent niet alleen jezelf tot last. Doe wat met mijn eerdere tip
Op 4 februari 2022 heb je welgeteld 48 minuten van hem mogen genieten tegen Jong ajax. Dit is overigens de eerste keer dat je nu onderbouwt wát je wánneer gezien hebt. Dit zat overigens gewoon in mijn samenvatting hoor. Het doet er ook niets aan af dat je ernaast zat (naar mijn bescheiden mening).

Je moet wel heel erg rechthoekig denken om niet te snappen wat het punt van deze opmerkingen is en/of was. 12 partijen in Jong AZ waarin een speler 1x scoort en maar 2x in de buurt van de 90 minuten kwam zijn nou niet bepaald hetzelfde als bijvoorbeeld een Wouter Goes die 21x in Jong AZ (meestal de volle 90 minuten) speelt alvorens hij noodgedwongen bij blessures een debuut moet maken om vervolgens na een serie goede wedstrijden kalm terug Jong AZ in te gaan. Of een Jayden Addai die 32 wedstrijden in Jong AZ speelt en 10 doelpunten en 4 assists maakt alvorens hij in AZ 1 mocht debuteren.
Toegegeven Addai heeft ook minder minuten gemaakt dan die daadwerkelijke 32 wedstrijden, maar je kan niet zeggen dat hij Jong AZ heeft overgeslagen of dat hij het daar niet heeft laten zien. En dat laatste is bij van Brederode wel anders.

Om het weer terug naar het onderwerp te brengen.

PS:
Dan laat ik de 100+ duels van een Peer Koopmeiners of de 56 van Lewis Schouten voor jouw gemak even buiten beschouwing
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Over de bal op de lat… Mooie samenvatting van Perez bij Dit was het weekend: de eerste goede bal die hij raakt in 1.5 jaar… en die gaat nog mis ook.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

MB80 schreef: 18 feb 2024, 19:33 Over de bal op de lat… Mooie samenvatting van Perez bij Dit was het weekend: de eerste goede bal die hij raakt in 1.5 jaar… en die gaat nog mis ook.
:lol:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Contract in de prullenbak gooien. Myron ook in de prullenbak gooien.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Eredivisie
47 wedstrijden
2.283 minuten
5 goals
2 assists
1 g/a per 326 minuten

KKD
18 wedstrijden
1.029 minuten
1 goal
1 assist
1 g/a per 514 minuten

Dabney dos Santos

Eredivisie
88 wedstrijden
5.389 minuten
12 goals
23 assists
1 g/a per 153 minuten

KKD
5 wedstrijden
450 minuten
1 goal
0 assists
1 g/a per 450 minuten

Kan iemand alsjeblieft Dos Santos uit Slowakije halen

#-o
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 03 mar 2024, 09:26 Eredivisie
47 wedstrijden
2.283 minuten
5 goals
2 assists
1 g/a per 326 minuten

KKD
18 wedstrijden
1.029 minuten
1 goal
1 assist
1 g/a per 514 minuten

Dabney dos Santos

Eredivisie
88 wedstrijden
5.389 minuten
12 goals
23 assists
1 g/a per 153 minuten

KKD
5 wedstrijden
450 minuten
1 goal
0 assists
1 g/a per 450 minuten

Kan iemand alsjeblieft Dos Santos uit Slowakije halen

#-o
Is Dos Santos alweer terug van zijn voetbalpensioen? Sommige voetballers blijven ook maar kansen krijgen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Speelde in Jong Oranje op nummer 10. Is volgens mij hier ook al weleens geopperd en helemaal niet zo'n heel slecht idee, lijkt me.
Lijkt me hier beter voor dan van Bommel.
Mag dat, wat mij betreft, volgend jaar lekker gaan uitproberen op een verhuurperiode.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SchoorlAZ schreef: 26 mar 2024, 14:57 Speelde in Jong Oranje op nummer 10. Is volgens mij hier ook al weleens geopperd en helemaal niet zo'n heel slecht idee, lijkt me.
Lijkt me hier beter voor dan van Bommel.
Mag dat, wat mij betreft, volgend jaar lekker gaan uitproberen op een verhuurperiode.
Lijkt me geen discussie dat v Brederode de betere speler is van de twee.
Alleen beheerst die ene speler, die nog geen lantaarnpaal voorbij komt en in het samenspel nagenoeg niets aan hebt, wel het kunstje om te scoren.
Maar beide geen AZ materiaal, tenminste niet het niveau wat AZ nastreeft: top 3, top 4.
Waar zijn g.v.d. (sorry) de Idrissi's en Karlsson die me zo verblijde, maar misschien wordt ik wel een oude zak om me zo vast te klampen aan het verleden :( .
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

De Rode Baron schreef: 26 mar 2024, 17:00 Lijkt me geen discussie dat v Brederode de betere speler is van de twee.
Alleen beheerst die ene speler, die nog geen lantaarnpaal voorbij komt en in het samenspel nagenoeg niets aan hebt, wel het kunstje om te scoren.
Maar beide geen AZ materiaal, tenminste niet het niveau wat AZ nastreeft: top 3, top 4.
Waar zijn g.v.d. (sorry) de Idrissi's en Karlsson die me zo verblijde, maar misschien wordt ik wel een oude zak om me zo vast te klampen aan het verleden :( .
Ik denk dat Myron meer kwaliteit bezit in het spel, maar hij speelt zonder durf. Altijd balletjes terug, lakse houding, en een slecht schot.

Van Bommel daarentegen scoort wel gewoon. Dus daar heb je per sec gewoon veel meer aan. Ik denk dat je van Bommel er volgend jaar wel bij kan houden als invaller, en Myron kan verhuren aan een laagvlieger.

Eens dat we een grote versterking nodig hebben op linksbuiten. Op rechts hebben we Addai en Lahdo, waarvan ik ook niet zeker weet of dat genoeg is. Lahdo begon het seizoen heel goed, maar heeft daarna ook weinig laten zien.
Plaats reactie