Myron van Brederode (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 07 feb 2024, 23:47 Het verval is dan ook wel heel erg groot. Als van Brederode bij Helmond Sport had gespeeld, stond hij op geen enkel lijstje van eredivisie clubs.
Toen hij bij Jong AZ speelde viel hij me weldegelijk op hoor!
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 08 feb 2024, 00:17 Toen hij bij Jong AZ speelde viel hij me weldegelijk op hoor!
18 gespeeld. 1 doelpunt.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Sander73 schreef: 07 feb 2024, 22:11 Bizar, echt een soort van zelfkastijding dat je deze speler maar blijft opstellen. Alsof je een dobbelsteen blijft werpen in de hoop dat je een keer zeven gooit.
:lol:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 08 feb 2024, 00:17 Toen hij bij Jong AZ speelde viel hij me weldegelijk op hoor!
Fantastisch hoe het gezwets niveau bij jou altijd toeneemt zodra het over de jeugd gaat.
In welke van zijn welgeteld 18 optredens in Jong AZ waarin hij 1x gescoort heeft heb je hem gezien? Precies die ene wedstrijd dat hij scoorde zeker?
Zelfs talentjes als Ro-Zangelo Daal hebben inmiddels al meer wedstrijden in Jong AZ in de benen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 12 feb 2024, 13:45 Fantastisch hoe het gezwets niveau bij jou altijd toeneemt zodra het over de jeugd gaat.
In welke van zijn welgeteld 18 optredens in Jong AZ waarin hij 1x gescoort heeft heb je hem gezien? Precies die ene wedstrijd dat hij scoorde zeker?
Zelfs talentjes als Ro-Zangelo Daal hebben inmiddels al meer wedstrijden in Jong AZ in de benen.
Mijn herinnering aan hem bij Jong staat me niet concreet meer voor de geest. Alleen dat hij zich snel en goed aandiende en mij een kandidaat voor AZ1 leek, wat vervolgens ook snel gebeurde (als de site een goede zoekfunctie had, dan hadden we misschien meer concreets op kunnen halen uit mijn posts over hem uit die tijd).

Stop aub met die negatieve woorden, zoals gezwets. Als het op zwetsen aankomt, dan ben jij trouwens wel de kenner pur sang, hele lange stukken (en dan nog bloedserieus, in de volle overtuiging dat je iets zinnigs zegt)

PS ik zie nu dat je op dezelfde vrijpostige negatieve manier ook tegen anderen bezig bent de laatste tijd. Gaat het met je? Ongesteld?
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 12 feb 2024, 15:53 Mijn herinnering aan hem bij Jong staat me niet concreet meer voor de geest. Alleen dat hij zich snel en goed aandiende en mij een kandidaat voor AZ1 leek, wat vervolgens ook snel gebeurde (als de site een goede zoekfunctie had, dan hadden we misschien meer concreets op kunnen halen uit mijn posts over hem uit die tijd).

Stop aub met die negatieve woorden, zoals gezwets. Als het op zwetsen aankomt, dan ben jij trouwens wel de kenner pur sang, hele lange stukken (en dan nog bloedserieus, in de volle overtuiging dat je iets zinnigs zegt)

PS ik zie nu dat je op dezelfde vrijpostige negatieve manier ook tegen anderen bezig bent de laatste tijd. Gaat het met je? Ongesteld?
De laatste tijd wordt er veel gezwetst.
Pavlidis is prut
Vlaar was prut
Van Bommel mag al worden afgeschreven
Sierksma mag al wordne afgeschreven omdat Martens het niet goed doet (blijkbaar)
Om maar een paar voorbeelden te noemen.

Maar jij, jij hebt vooral moeite met feiten.

https://www.transfermarkt.nl/myron-van- ... rein/11368
in 2020 heeft van Brederode welgeteld 12 minuten in Jong AZ gespeeld. In 2021 83 minuten in Jong AZ en in 2022 dan vervolgens 252 minuten in Jong AZ aaneengesloten (waarin hij 1x scoort) opgevolgd dor nog eens 171 minuten later dat jaar alvorens hij zijn minuten in AZ 1 begint te maken. Waar hij in augustus van 22 na zijn debuut in mei al gelijk een basisplaats krijgt van de trainer tegen de eagles. Vanaf dat moment gaat hij niet meer uit de basis en maakt hij enkel nog kort her en der sporadisch opeens 90 minuten bij Jong AZ.

Dat zijn dus 518 minuten verdeelt over 3 jaar. pak 'm beet 6 wedstrijden, alvorens van Brederode het eerste van AZ werd in gelanceert. Er zijn maar weinig spelers die hem dat na doen, het argument valt te maken dat hij Jong AZ gewoon heeft overgeslagen, maar dat heeft hij dan niet op basis van geweldige statistieken gedaan. Dat is ook niet gek, want van Brederode werd net als Poku als een groot talent gezien. Maar zelfs Poku, waarvan gezegd kan worden dat hij tot voor kort niet genoeg heeft laten zien in Jong AZ, heeft meer minuten gemaakt in Jong AZ dan Myron van Brederode en óók bij Poku zou het beter zijn als hij eerst eens die vorm in Jong AZ blijft vast houden.

En dan komen we bij waarom ik jou zo aanpak, want ook bij Poku was je claims aan het doen die niet overeen komen met de werkelijkheid in deze dimensie.

Er zijn zat spelers in de huidige generatie AZ spelers:
Wouter Goes, Maxim Dekker, Owuso Oduro, Lewis Schouten, David Kwakman

En de AZ spelers die verhuurd zijn
Goudmijn, Peer Koopmeiners, Buurmeester

Waarvan je kan claimen dat je ze uitgebreid in de Youth League en Jong AZ hebt gevolgd en dat ze het daar wel/niet hebben laten zien. Maar Myron van Brederode hoort daar niet bij. Het is een beetje als roepen dat je de seizoenen (meervoud) van Ron Vlaar als jonge gozer bij AZ zo geweldig gevonden hebt (spoiler: ook dat zou een raar statement zijn, je kan hem gezien hebben in zijn 10 wedstrijden, maar vervolgens was hij op de bekende methode al vrij snel naar Feyenoord vertrokken en dat plezier aan Vlaar hebben we pas later mogen beleven).
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 12 feb 2024, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Sorry, ik kon me niet ertoe zetten het hele betoog af te lezen over Van Brederode. Ik vond hem destijds in Jong positief opvallen en dat is het.

Verder ben ik het wel eens met het eerste stuk totdat je over Van Brederode (en weet niet wat meer) begint. Behalve dat je al een oordeel over Martens lijkt te hebben.
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Even cookie op een rijtje...sterk verhaal...
:D
differentcook schreef: 08 feb 2024, 00:17 Toen hij bij Jong AZ speelde viel hij me weldegelijk op hoor!
differentcook schreef: 12 feb 2024, 15:53 Mijn herinnering aan hem bij Jong staat me niet concreet meer voor de geest.
differentcook schreef: 12 feb 2024, 17:10 Ik vond hem destijds in Jong positief opvallen en dat is het.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 12 feb 2024, 17:22 Even cookie op een rijtje...sterk verhaal...
:D
dank je
Ik weet dat hij me positief opviel, niet meer exact precies welke acties etc.
(en als je meer concreets wilt weten erover, dan kijk je even of de zoekfunctie je kan helpen m´n opmerkingen terug te halen)

Jij en de ZuivelDuivel moeten het ermee doen, ik ga jullie issues niet voor je oplossen. Het vriendelijke verzoek me er niet mee lastig te vallen

nou vooruit, ik ben aardig. Uit het Jong AZ 2021-2022 topic:
differentcook schreef: 04 feb 2022, 20:29 De AZ twitter zegt niets over een blessure en ik heb het op de stream gemist (wel een raar moment anders)
Fijne voetballer Van Brederode
Rio Hillen zit op de bank
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 12 feb 2024, 17:10 Sorry, ik kon me niet ertoe zetten het hele betoog af te lezen over Van Brederode. Ik vond hem destijds in Jong positief opvallen en dat is het.

Verder ben ik het wel eens met het eerste stuk totdat je over Van Brederode (en weet niet wat meer) begint. Behalve dat je al een oordeel over Martens lijkt te hebben.
Dat snap ik, want het is een feitelijke uiteenzetting dat van Brederode Jong AZ heeft overgeslagen, terwijl jij claimt van hem genoten te hebben bij Jong AZ. Het is relatief simpel, het is niet eens een waarde oordeel over van Brederode. Voor iemand die al jaren constant op nuance, objectiviteit etc. aan het pushen is, wordt het je wel snel ongemakkelijk als iemand je gewoon verteld dat wat je zegt onaannemelijk of zelfs helemaal niet mogelijk is. En dan wederom óók niet om jou te pesten, maar omdat het gewoon niet is hoe zaken gelopen zijn.

Ik had het sterker gevonden als je geroepen had dat je hem vanaf zijn eerste minuten een goede indruk vond maken, dat is namelijk veel aannemelijker één omdat hij gelijk bij AZ 1 in de basis startte én hij ook nog eens een van zijn weinige doelpunten maakte én het AZ in die periode als geheel even best goed ging ondanks de rare situatie. En dan hadden we een heel ander gesprek gehad.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 12 feb 2024, 18:18 Dat snap ik, want het is een feitelijke uiteenzetting dat van Brederode Jong AZ heeft overgeslagen, terwijl jij claimt van hem genoten te hebben bij Jong AZ. Het is relatief simpel, het is niet eens een waarde oordeel over van Brederode. Voor iemand die al jaren constant op nuance, objectiviteit etc. aan het pushen is, wordt het je wel snel ongemakkelijk als iemand je gewoon verteld dat wat je zegt onaannemelijk of zelfs helemaal niet mogelijk is. En dan wederom óók niet om jou te pesten, maar omdat het gewoon niet is hoe zaken gelopen zijn.

Ik had het sterker gevonden als je geroepen had dat je hem vanaf zijn eerste minuten een goede indruk vond maken, dat is namelijk veel aannemelijker één omdat hij gelijk bij AZ 1 in de basis startte én hij ook nog eens een van zijn weinige doelpunten maakte én het AZ in die periode als geheel even best goed ging ondanks de rare situatie. En dan hadden we een heel ander gesprek gehad.
Jij doet wel heel veel moeite om een onzinnig punt toch proberen te maken. Zie het hierboven speciaal voor jou meegeleverde bewijs en hou nu je mond, ga je schamen en wees bescheiden
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 12 feb 2024, 18:20 [..] en hou nu je mond, ga je schamen en wees bescheiden
Wat een verschrikkelijke zwetser ben je toch. Met je dogma's.
:lol:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5437
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Lekker gesprek dames.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 12 feb 2024, 17:22 Even cookie op een rijtje...sterk verhaal...
:D
:mrgreen:

Het is gelul in de ruimte

Bang om kritiek te geven op zijn collega’s
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Van Brederode, je hebt er werkelijk helemaal niets aan. Met z’n handjes in z’n mouwtjes. Lekker in het BMW-tje snel terug naar huis, z’n neusje op het stuur. En intussen de ene wanprestatie na de andere, met een schoon shirtje. En als ie dan na 1196 wedstrijden eindelijk een keer een doelpuntje maakt tegen een stel amateurs, gebaartjes maken dat de supporters stil moeten zijn. Dat die jongen nog speelt is volslagen absurd en het levende bewijs dat ze het bij AZ op het moment helemaal kwijt zijn.
Seizoenkaarthouder
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

lowietje schreef: 12 feb 2024, 22:58 Van Brederode, je hebt er werkelijk helemaal niets aan. Met z’n handjes in z’n mouwtjes. Lekker in het BMW-tje snel terug naar huis, z’n neusje op het stuur. En intussen de ene wanprestatie na de andere, met een schoon shirtje. En als ie dan na 1196 wedstrijden eindelijk een keer een doelpuntje maakt tegen een stel amateurs, gebaartjes maken dat de supporters stil moeten zijn. Dat die jongen nog speelt is volslagen absurd en het levende bewijs dat ze het bij AZ op het moment helemaal kwijt zijn.
Ik was (denk ik?) één van de weinige die vooraf aan het seizoen nog wel wat in hem zag. Nog steeds zie ik dat wel ergens (ver, als ik goed zoek), maar ik ben ook van mening dat hij verkocht of verhuurd moet worden. Hij is gewoon (nog?) niet goed genoeg voor AZ1. Hoe hij begon bij AZ was heel goed, maar hij is alleen maar minder geworden. Balletjes terug, veiligheid, een slap schot, slechte voorzet, geen dribbel. Het is wat hem kenmerkt helaas. Hij heeft inmiddels genoeg kansen gehad en het is het gewoon niet.

Ik denk dat hij wel wordt opgesteld omdat hij toch wel bepaalde flitsen van kwaliteit laat zien bij wijlen. Hij kan de bal goed vasthouden, heeft een prima techniek, kan geweldige balletjes soms geven en heeft - voor een speler van zijn leeftijd - een redelijk grote longinhoud.

Toch is het gewoon bij lange na niet genoeg wat deze jongen laat zien, en ook bij zijn mentaliteit heb ik sterke twijfels. Het is een schande dat Huiberts ons opzadelt met van Brederode en van Bommel op de flank voor de tweede seizoenshelft. Ik ben tegen huren, maar in dit geval had ik een directe huurversterking op de flank toegejuicht.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 377
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Afbeelding
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SjaakTrekhaak schreef: 13 feb 2024, 06:15 Afbeelding
Je hebt er weer een post bij. Gefeliciteerd.

:|
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

lowietje schreef: 12 feb 2024, 22:58 Van Brederode, je hebt er werkelijk helemaal niets aan. Met z’n handjes in z’n mouwtjes. Lekker in het BMW-tje snel terug naar huis, z’n neusje op het stuur. En intussen de ene wanprestatie na de andere, met een schoon shirtje. En als ie dan na 1196 wedstrijden eindelijk een keer een doelpuntje maakt tegen een stel amateurs, gebaartjes maken dat de supporters stil moeten zijn. Dat die jongen nog speelt is volslagen absurd en het levende bewijs dat ze het bij AZ op het moment helemaal kwijt zijn.
Niets aan toe te voegen. Misschien geschikt voor 4-4-2 bij een club in de KKD. Maar als linksbuiten in de hoofdmacht van AZ zo weinig bagage hebben. Ongekend.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Langedijk schreef: 13 feb 2024, 07:46 Je hebt er weer een post bij. Gefeliciteerd.

:|
Ik denk.. Ik weet zeker dat ik van de 280 posts van Trekhaak meer heb genoten dan van de 10.000 AZijn-posts van jou. :lol:
Plaats reactie