AZ-Dundee United FC (do 11 aug, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik ben een van die fans die nog op vakantie is en dus niet in het stadion aanwezig kon zijn. Ik heb de wedstrijd gezien op BBC Schotland. Prachtig commentaar bij het rustsignaal: ""One of the worst first halfs for a team in Scottish European football and Dundee United are on the receiving end of it."
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Na een stroeve start een mooie 1-0 en daarna geconcentreerd uitgespeeld. Tegen natuurlijk een onthutsende tegenstander met een dramatische keeper. Fijne meevaller met een druk programma.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bijna een assist van Verhulst, dat was jammer.
we can come an end
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Hele mooie overwinning. Met genoeg kansen op meer. Volwassen gespeeld.
Top gedaan.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 07 aug 2022, 19:57 Ik verwacht de zelfde reactie als in de play offs, daar verloren we ook de uitwedstrijden. De reactie was 2 x top te noemen, oprollen dat Dundee.
Check :-D

Wederom de juiste reactie, het mag geen toeval heten dat Pascal elke 2e wedstrijd zijn team beter met de ruimtes laat omgaan en die weet uit te buiten. (nu nog de eerste wedstrijden beter voor de dag komen).
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 11 aug 2022, 21:37 Check :-D

Wederom de juiste reactie, het mag geen toeval heten dat Pascal elke 2e wedstrijd zijn team beter met de ruimtes laat omgaan en die weet uit te buiten. (nu nog de eerste wedstrijden beter voor de dag komen).
Dus het is een strategie om de uitwedstrijd te verliezen? :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Misschien wil Dundee United wel een bod op Vindahl doen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

vriend schreef: 11 aug 2022, 22:34 Misschien wil Dundee United wel een bod op Vindahl doen.
Ze hebben al zo’n keeper 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik heb net de samenvatting gezien: een heel erg goed, leuk en wervelend kwartier met 5 goals! En het mooiste vond ik de niet aflatende drang naar meer goals.
Het wás een zwakke tegenstander, maar we hebben toch eindelijk een swingend AZ gezien (als tegen Vitesse). Als jet écht moet staan ze er gelukkig wel. Nu Gil Vicente op deze manier aanpakken.

Enne: Hobie hielt wederom de nul !!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1823
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 12 aug 2022, 07:24Enne: Hobie hielt wederom de nul !!
Met z'n hiel ?? :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AlkmaarForever schreef: 12 aug 2022, 08:19 Met z'n hiel ?? :lol:
Nul is nul 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 11 aug 2022, 22:21 Dus het is een strategie om de uitwedstrijd te verliezen? :lol:
Misschien :lol: alle teams hadden thuis het grootste feest met hun supporters dat maakt wel minder hongerig om tot het gaatje te gaan in de wedstrijd daarna. Tegen die Portugezen moet AZ wel uit ander vaatje tappen ben ik bang.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Mooie avond tegen een heel slechte tegenstander... Heerlijke sfeer! Doe mij maar vaker dit soort tegenstanders ipv de nietszeggende ploegen die we vorig seizoen in de groepsfase hadden.
Persoonlijk was ik gisteren redelijk tevreden met de wissels van Jansen:

Barasi naast Pavlidis was weer eens wat anders. Dus goed om dit eens uit te testen.
De wissels van Clasie en Van Brederode begreep ik ook nog. Maar Witry voor Panta voegde niets toe en in mindere mate had je Kerkez m.i. ook niet hoeven te wisselen.

Panta zit in principe straks op de bank met Yuki en Vanheusden weer fit. Dus had je beter bijvoorbeeld BMI wat rust kunnen gunnen en Dekker de kans geven.
Kerkez en De Wit ontlopen elkaar ook niet veel dus geef Kerkez tegen Sparta een wedstrijd rust en laat De Wit beginnen. Dan had je gisteren nog een andere jeugdspeler de kans kunnen geven.

Vond tot slot wel mooi dat voor de wedstrijd de favoriete muziek van Pavlidis werd gedraaid. Niet helemaal mijn smaak maar wel mooi om de favoriete muziek van de spelers erin te houden.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Al met al een uitstekende wedstrijd. Vorige week was dramatisch maar gisteren hebben ze de spreekwoordelijke handschoen opgepakt. Dundee is een sympathieke club met leuke fans maar voetballen kunnen ze niet. Ondanks een wat stroeve start werd gisteren het verschil in kwaliteit wel uitgedrukt in de score. Enig minpuntje blijf ik het gebrek aan speeltijd voor jeugdspelers vinden. Ik snap niet dat AZ enerzijds aangeeft dat ze het belangrijk vinden om de jeugd te laten doorstromen en anderzijds een trainer is aangesteld die duidelijk geen interesse heeft in het doorstromen van jeugdspelers.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Wildcat schreef: 09 aug 2022, 18:03 Zo is het ook. Besloten dat ik gewoon heen ga en eens een keer bij de Ben-side ga staan, kijken hoe die beleving is :D
En, genoten?
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

salmonyappi schreef: 12 aug 2022, 07:24 Ik heb net de samenvatting gezien: een heel erg goed, leuk en wervelend kwartier met 5 goals! En het mooiste vond ik de niet aflatende drang naar meer goals.
Het wás een zwakke tegenstander, maar we hebben toch eindelijk een swingend AZ gezien (als tegen Vitesse). Als jet écht moet staan ze er gelukkig wel. Nu Gil Vicente op deze manier aanpakken.

Enne: Hobie hielt wederom de nul !!
Was jij in het verleden niet die taalpurist? :D
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Mooie pot gezien en genoten van de sfeer. Man of the match gisterenavond was zonder twijfel de Benside. =D> =D>
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

galblazer schreef: 12 aug 2022, 15:21 Was jij in het verleden niet die taalpurist? :D
Vanwege jet?
Je hebt gelijk: foutje, maar een typfoutje. Vind ik toch iets anders dan compleet verkeerd Nederlands. 😏😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 12 aug 2022, 16:14 Vanwege jet?
Je hebt gelijk: foutje, maar een typfoutje. Vind ik toch iets anders dan compleet verkeerd Nederlands. 😏😉
De R en F zitten nog tussen de D en T in. En je zei het ook zelf, je kunt je teksten ook altijd nog checken.
we can come an end
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 12 aug 2022, 08:25 Nul is nul 😉
Maar voor een taalpurist en autocorrectie agent als jij kan "hielt de nul" natuurlijk absoluut niet door de beugel. Al biedt het wel carrièrekansen: ze zoeken nog een stagiair bij voetbalprimeur. 😉
Plaats reactie