Milos Kerkez (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Volgens Fabrizio Romano is Kerkez rond met Lazio en gaan de clubs komende week onderhandelen
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 09 jul 2023, 14:46 Zijn arbeidsethos lijkt me van Weghorst niveau, daar kun je alleen maar respect voor hebben. Hoe je omgaat met de media rond transfers is aan jezelf.
Ja ik ben ook vol van zijn energie en acties, maar waarom ik dan mijn ogen moet sluiten voor simpele ballen inleveren over 5 meter in de voeten van de tegenstander begrijp ik niet.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 09 jul 2023, 16:46 Ja ik ben ook vol van zijn energie en acties, maar waarom ik dan mijn ogen moet sluiten voor simpele ballen inleveren over 5 meter in de voeten van de tegenstander begrijp ik niet.
Hij doet zeker niet alles goed. Maar is in mijn beleving constanter dan Reijnders, die regelmatig gewoon erg matige of slechte wedstrijden speelde tussen de wedstrijden waarin hij uitblonk.
Kijk uit in je ijver 'nuchter' te willen zijn, niet reactief/anti te zijn bij lofuitingen, want dat is niet nuchter meer.
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 09 jul 2023, 16:52 Hij doet zeker niet alles goed. Maar is in mijn beleving constanter dan Reijnders, die regelmatig gewoon erg matige of slechte wedstrijden speelde tussen de wedstrijden waarin hij uitblonk.
Kijk uit in je ijver 'nuchter' te willen zijn, niet reactief/anti te zijn bij lofuitingen, want dat is niet nuchter meer.
Nee in mijn beleving heeft Reijnders heeft maar 1 of 2 cruciale fouten gemaakt, ik meen een keer verkeerd wegdraaien. Kerkez zit echt op heel veel tegendoelpunten door zijn fout of mede zijn fout.
De aantal keren dat Reijnders iets dicht heeft gelopen is echt ongelovelijke en meteen doorschakelen naar voren. Hij heeft echt een topseizoen gedraaid.

Kerkez heeft bij zijn cruciale fouten ook nog eens heel veel momenten van slechte balbehandelingen gehad en heel veel misverstanden met medespelers. Dat heeft Reijnders veel en veel minder op een veel moeilijkere positie.

Ik geniet gewoon van zijn topmomenten hoor, ik heb ze heerlijk staan vieren. Maar ik geloof niet zo in superman.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

DeZuivelDuivel schreef: 09 jul 2023, 13:32 Zekers in het kader van FFP en de jaarcijfers halen clubs allerlei trucs uit de kast. Huur+koop is er zo eentje. De italianen houden van koop en wederkoop, de Engelsen hebben inmiddels verzonnen dat als je de speler langer vastlegt je er ook mee wegkomt de betalingen anders te spreiden en zo zijn er vast nog wel een paar.
Als het waar is(nadruk op als), is het voor AZ dan totaal niet intressant om aan Lazio te verkopen als de betaling verder wordt gespreid en opgedeeld kan jaren duren voordat je uiteindelijk je geld hebt?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Elmpie. schreef: 09 jul 2023, 17:19 Als het waar is(nadruk op als), is het voor AZ dan totaal niet intressant om aan Lazio te verkopen als de betaling verder wordt gespreid en opgedeeld kan jaren duren voordat je uiteindelijk je geld hebt.
AZ geeft toch maar een klein percentage uit van het binnengekomen tranfergeld. Het spaarpotje is nu al groter dan dat ze in 3 seizoenen hebben uitgegeven aan transfers.
Uitgestelde of op afbetaling lijkt me dan ook geen probleem.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Elmpie. schreef: 09 jul 2023, 17:19 Als het waar is(nadruk op als), is het voor AZ dan totaal niet intressant om aan Lazio te verkopen als de betaling verder wordt gespreid en opgedeeld kan jaren duren voordat je uiteindelijk je geld hebt?
Volgens mij komen we niet eens tot die discussie aangezien de berichtgeving uit italië doet denken dat Lazio meent voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten.

Maar om erop in te gaan:
Indien je met een betrouwbare betaler te maken hebt zouden gespreide betalingen op de lange termijn tot meer stabiliteit kunnen leiden. Stel je betaald 15 miljoen over 5 seizoenen verdeelt dan heeft de kopende club 'maar' 3 miljoen aan uitgaven op de boeken staan en heeft de verkopende club opeens een hogere cashflow per seizoen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

DeZuivelDuivel schreef: 09 jul 2023, 17:29 Volgens mij komen we niet eens tot die discussie aangezien de berichtgeving uit italië doet denken dat Lazio meent voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten.

Maar om erop in te gaan:
Indien je met een betrouwbare betaler te maken hebt zouden gespreide betalingen op de lange termijn tot meer stabiliteit kunnen leiden. Stel je betaald 15 miljoen over 5 seizoenen verdeelt dan heeft de kopende club 'maar' 3 miljoen aan uitgaven op de boeken staan en heeft de verkopende club opeens een hogere cashflow per seizoen.
In principe maakt het niet uit of het bedrag hoog of laag is.
Ookal is het bedrag laten we zeggen 20 miljoen gespeid over 5 seizoenen of 18 miljoen direct(om het makkelijk te houden laat ik andere clausules eruit).

Ik zou liever meteen 18 miljoen willen omdat de verkopende club het meteen weer kan herinvesteren.
En er uiteindelijk meer potentieel redenement uit kan halen waardoor je er in de zelfde periode meer uit je geld kan halen.
Laatst gewijzigd door Elmpie. op 09 jul 2023, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
J.Krekel
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 27 feb 2008, 17:23
Locatie: Amsterdam

Elmpie. schreef: 09 jul 2023, 17:53 Ik zou liever meteen 18 miljoen willen omdat de verkopende club het meteen weer kan herinvesteren.
En er uiteindelijk meer potentieel redenement uit kan halen waardoor je er in de zelfde periode meer uit je geld kan halen.
Eens… de inflatie is ook nog een reden om het aankoopbedrag direct te willen incasseren. De inflatie in de voetbalwereld (o.a. spelerssalarissen en transferbedragen) lijkt zelfs nog hoger dan die van de reguliere economie.
Zachte heelmeesters (Jansen) maken stinkende wonden!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DonnyDelano schreef: 09 jul 2023, 16:37 Volgens Fabrizio Romano is Kerkez rond met Lazio en gaan de clubs komende week onderhandelen
Klopt, het is nu alleen nog wachten op groen licht van AZ.
Deze week zal duidelijk worden of er een deal beklonken gaat worden wat rond de 20 miljoen zal gaan liggen.
Kerkez gaat dan na Beukema de tweede sterkhouder van onze selectie worden die AZ verlaat voor een Italiaanse broodheer. Wellicht kan Huiberts dan meteen door reizen naar Milaan voor de deal met Reijnders rond te maken wat hem alles bij elkaar toch 50 miljoen oplevert.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Elmpie. schreef: 09 jul 2023, 17:19 Als het waar is(nadruk op als), is het voor AZ dan totaal niet intressant om aan Lazio te verkopen als de betaling verder wordt gespreid en opgedeeld kan jaren duren voordat je uiteindelijk je geld hebt?
Sinds het gedoe met Medunjanin werkt AZ met bankgaranties toch?
Dan maken betaaltermijnen enzo toch niet uit, aangezien de bedragen via zo'n garantie (zoals het woord garantie al zegt) gegarandeerd zijn.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ-073 schreef: 10 jul 2023, 11:58 Sinds het gedoe met Medunjanin werkt AZ met bankgaranties toch?
Dan maken betaaltermijnen enzo toch niet uit, aangezien de bedragen via zo'n garantie (zoals het woord garantie al zegt) gegarandeerd zijn.
Bij een gemiddelde inflatie van 2,41% per jaar is 20 miljoen over een jaar opeens € 482.000 minder waard
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Elmpie. schreef: 09 jul 2023, 17:53 In principe maakt het niet uit of het bedrag hoog of laag is.
Ookal is het bedrag laten we zeggen 20 miljoen gespeid over 5 seizoenen of 18 miljoen direct(om het makkelijk te houden laat ik andere clausules eruit).

Ik zou liever meteen 18 miljoen willen omdat de verkopende club het meteen weer kan herinvesteren.
En er uiteindelijk meer potentieel redenement uit kan halen waardoor je er in de zelfde periode meer uit je geld kan halen.
AZ kan zelf aankopen toch ook in termijnen betalen? Dat lijkt tegenwoordig usance in de voetbalwereld.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Was te verwachten dat het Lazio zou worden. Meerdere media in Rome:

Lazio en AZ Alkmaar bereiken overeenstemming over Milos Kerkez.

Benieuwd of Lazio de tandem Kerkez-Karlsson in stand houdt?!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Mousa Sidi schreef: 11 jul 2023, 13:47 Was te verwachten dat het Lazio zou worden. Meerdere media in Rome:

Lazio en AZ Alkmaar bereiken overeenstemming over Milos Kerkez.

Benieuwd of Lazio de tandem Kerkez-Karlsson in stand houdt?!
Ben benieuwd of Lazio een recordbedrag neertelt voor Kerkez. Zulke big spenders zijn ze niet daar.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
KeesPierTol
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 jan 2021, 19:58

DeZuivelDuivel schreef: 11 jul 2023, 15:19 Ben benieuwd of Lazio een recordbedrag neertelt voor Kerkez. Zulke big spenders zijn ze niet daar.
NH Dagblad sprak over 13 miljoen en dat Huiberts 15 wil ontvangen ...... vind ik moeilijk te geloven voor zo'n talent.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

KeesPierTol schreef: 11 jul 2023, 15:24 NH Dagblad sprak over 13 miljoen en dat Huiberts 15 wil ontvangen ...... vind ik moeilijk te geloven voor zo'n talent.
Dat is toch een stuk deprimerender dan de 22.5 waar het eerder over ging. Maar lijkt mij wel een realistische inschatting voor Lazio.

Zal het dan toch een package deal van 30 miljoen worden?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

15 miljoen is veel te weinig met zoveel interesse.

Jammer dat AZ zelf nooit uitspraken doet over transfersommen. Minachting van je supporters is dat.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Langedijk schreef: 11 jul 2023, 17:51
Jammer dat AZ zelf nooit uitspraken doet over transfersommen. Minachting van je supporters is dat.
Waarom minachting ? Wat is de reden dat je het precies wilt weten ? Kun je er persoonlijk wat mee als je dit weet ? Slaap je dan beter ?

Gewoon ongebreidelde nieuwsgierigheid van je. Niks meer .

AZ is een bedrijf hé. Die gaat die gegevens toch niet openbaren ! Als je daarvoor zelf de redenen niet kunt bedenken moet je je eerst maar eens in deze materie over bedrijven verdiepen.

Als jij bij een bedrijf werk en onderdeel bent van de productie ga je vrijdags toch ook niet naar het kantoor van de directie om te vragen wat voor bedrag ze hebben ontvangen voor de zaken die verkocht zijn onder het mom van “ het is minachting van mij als je dit niet doet”

Get a life man [-X [-X
Gebruikersavatar
J.Krekel
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 27 feb 2008, 17:23
Locatie: Amsterdam

Ik ben anders heel erg benieuwd naar het salaris van Langedijk. Hij heeft volgens mij een zeer goede functie ergens aan wal…

Het zou een beetje minachting zijn van de medeforum gebruikers om het niet te delen, Langedijk!
Zachte heelmeesters (Jansen) maken stinkende wonden!
Plaats reactie