Milos Kerkez (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16347
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 16 jul 2023, 18:06 Stel Lazio wel alsnog AZ het hoogste bod bieden…
:shock: :? U zegt?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11219
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De Rode Baron schreef: 16 jul 2023, 18:06 Stel Lazio wel alsnog AZ het hoogste bod bieden, maar Bournemouth het hoogste salaris aan Kerkez.
Wat geeft dan de doorslag?
Ik denk zomaar dat Kerkez de voorkeur aan een warm land geeft. Maar als Bournemouth 3 miljoen meer biedt ontstaat er een probleem. Ik heb het idee dat er destijds voor Koopmeiners ook hogere biedingen waren. Maar hij wilde naar Atalanta en als dank voor bewezen diensten ging AZ daarmee akkoord. Voor iemand die hier 1 jaar heeft gespeeld ligt dat anders.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2273
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Langedijk schreef: 16 jul 2023, 18:14 Ik denk zomaar dat Kerkez de voorkeur aan een warm land geeft. Maar als Bournemouth 3 miljoen meer biedt ontstaat er een probleem. Ik heb het idee dat er destijds voor Koopmeiners ook hogere biedingen waren. Maar hij wilde naar Atalanta en als dank voor bewezen diensten ging AZ daarmee akkoord. Voor iemand die hier 1 jaar heeft gespeeld ligt dat anders.
Transfers komen nooit tot stand zonder instemming van de betreffende speler :-)
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZA'dam schreef: 16 jul 2023, 18:49 Transfers komen nooit tot stand zonder instemming van de betreffende speler :-)
Maar spelers kunnen ook aan hun contracten worden gehouden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2273
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

DeZuivelDuivel schreef: 16 jul 2023, 19:59 Maar spelers kunnen ook aan hun contracten worden gehouden.
Zeker, maar dat is niet waar het in deze thread over ging.
Het is duidelijk dat zowel AZ als Kerkez open staan voor een transfer en dat al rekening is gehouden met zijn vertrek en de opvolging al rondgemaakt is.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZA'dam schreef: 16 jul 2023, 20:03 Zeker, maar dat is niet waar het in deze thread over ging.
Jawel, waar ik op doelde is dat er een wisselwerking is. De speler kan niet weg zonder instemming van de club en andersom. Tuurlijk kan een speler een vertrek afdwingen, maar dat heeft ook wel een invloed op zijn reputatie. Als een speler daadwerkelijk onder het dekbed van een andere club heeft geslapen zal het moeilijk worden, maar in de meeste gevallen is er wel wat beweegruimte. In het geval van AZ zit er sowieso ook nog wat coaching op het traject dat een speler doorloopt, de club zal denk ik altijd adviseren wat het beste voor de ontwikkeling is voor een speler, buiten bij AZ blijven natuurlijk.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1644
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16347
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De nummer 15 van afgelopen seizoen…….
Het is natuurlijk geweldig om in de PL te spelen, maar sportief is het geen vooruitgang. Geen Europees voetbal……..
Ik denk er het mijne van………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 923
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

salmonyappi schreef: 17 jul 2023, 08:32 De nummer 15 van afgelopen seizoen…….
Het is natuurlijk geweldig om in de PL te spelen, maar sportief is het geen vooruitgang. Geen Europees voetbal……..
Ik denk er het mijne van………
Premier League is de beste competitie ter wereld. Als basisspeler speelt hij ieder jaar 2x tegen Manchester United, City, Arsenal, Liverpool, Chelsea en Tottenham.. Is maar de vraag hoeveel van zulke topwedstrijden je krijgt als je bij Lazio speelt (incl. champions league)
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16347
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Shota-Arveladze schreef: 17 jul 2023, 08:42 Premier League is de beste competitie ter wereld. Als basisspeler speelt hij ieder jaar 2x tegen Manchester United, City, Arsenal, Liverpool, Chelsea en Tottenham.. Is maar de vraag hoeveel van zulke topwedstrijden je krijgt als je bij Lazio speelt (incl. champions league)
Ik wist dat iemand dat zou gaan zeggen……..
Laten we hopen voor Kerkez dat dit dan een tussenstation is……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 923
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

salmonyappi schreef: 17 jul 2023, 08:44 Ik wist dat iemand dat zou gaan zeggen……..
Hij is pas 19 heh... en nu al de kans om in de beste competitie ter wereld te spelen. Hoeft maar 1 goed seizoen te draaien en de Premier League top 6 wil hem overnemen.

Is het vier jaar lang niets...? Dan is hij 23 en kan hij alsnog naar Italië of Spanje (of desnoods terug naar AZ). Ik zie geen scenario waarin de stap van Kerkez naar Bournemouth een verkeerde keuze zal zijn.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12731
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Shota-Arveladze schreef: 17 jul 2023, 08:52 Ik zie geen scenario waarin de stap van Kerkez naar Bournemouth een verkeerde keuze zal zijn.
Als hij door een blessure komend seizoen weinig aan spelen toe komt en het seizoen erna in de Championship belandt?
we can come an end
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 923
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

differentcook schreef: 17 jul 2023, 08:54 Als hij door een blessure komend seizoen weinig aan spelen toe komt en het seizoen erna in de Championship belandt?
Tsja, geblesseerd kan je overal worden. En een Bournemouth zal aanvallend voetbal spelen in de Championship, dus daar kan hij zich prima bewijzen.
"One swallow does not make a summer"
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Bournemouth staat op het punt de 19-jarige AZ Alkmaar-linksback Milo Kerkez te contracteren voor £ 18 miljoen, waarbij the Cherries de interesse van AC Milan, Benfica en Lazio afweren.

Aldus de Daily Mail.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16347
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Mousa Sidi schreef: 17 jul 2023, 14:05 Bournemouth staat op het punt de 19-jarige AZ Alkmaar-linksback Milo Kerkez te contracteren voor £ 18 miljoen, waarbij the Cherries de interesse van AC Milan, Benfica en Lazio afweren.

Aldus de Daily Mail.
Dat zou ± 21 miljoen € betekenen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12731
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 17 jul 2023, 14:10 Dat zou ± 21 miljoen € betekenen.
Dat is het spelletje dat Max moest proberen te spelen. Bij meerdere kaptiaalkrachtige geinteresseerden moet je ze proberen tegen elkaar uit te spelen (en dan kun je je ook permitteren een vervanger te halen voordat hij vertrokken is, zonder al te veel te verliezen aan transferinkomsten)
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12731
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

een 'here we go!' voor Milos:
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 17 jul 2023, 14:10 Dat zou ± 21 miljoen € betekenen.
Dat is niet ver van de oorspronkelijk vermeende 22.5 miljoen vraagprijs.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12731
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 17 jul 2023, 16:45 Dat is niet ver van de oorspronkelijk vermeende 22.5 miljoen vraagprijs.
Er circuleren ook bedragen van 14 miljoen pond (+1.5 aan bonussen), 17 miljoen euro (+ 2 miljoen aan bonussen) en 15 miljoen euro ...
Bij Kerkez is het wel reeel dat de bonussen ook worden uitgekeerd

Dit zegt sky erover:
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11219
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Jammer. Kleurloze club dat Bournemouth. Verkopen aan Benfica of Lazio klinkt toch net wat lekkerder. Kan me niet voorstellen dat Kerkez hier op hoopte.

Hij wilde naar Benfica > te weinig salaris
Lazio dan maar > te laag bod
Bounemouth kan met die bodemloze put in Engeland aan beide eisen voldoen

Vreselijke competitie die PL
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie