Milos Kerkez (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
AZ-073
Reservespeler

SimonPoulsen schreef: 22 sep 2022, 10:40 Hij geeft toch aan dat hij bij verkoop van Owen perspectief op speeltijd kreeg. Dan betekend het dus dat Mees de Wit niet als duidelijke nummer 1 is gehaald. [/b]Maar al met al een hele verstandige jongen die duidelijk zijn eigen carrière op 1 zet. Zouden er meer moeten doen. Maar dus ook weer een bevestiging dat AZ er goed opstaat bij jonge spelers. En dat je niet perse kansloos bent tegen bundesliga clubs.

Mees de Wit speelde geen rol toen, hij was in januari nog speler van PEC en is pas in het voorjaar gecontracteerd.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeZuivelDuivel
Co

AZ-073 schreef: 22 sep 2022, 12:22 Mees de Wit speelde geen rol toen, hij was in januari nog speler van PEC en is pas in het voorjaar gecontracteerd.
Als je een speler belooft dat hij eerste keus wordt en nog voor dat hij een kans krijgt een nieuwe speler voor dezelfde positie ook toezegt dat hij/zij eerste keus zal zijn dan ben je niet lekker bezig.

Voor de verandering is dat gelukkig het verhaal dan ook niet.
Antti Opdam
Georg

DeZuivelDuivel schreef: 22 sep 2022, 12:34 Voor de verandering is dat gelukkig het verhaal dan ook niet.
:lol: !!!
AZA'dam
Oude garde

DeZuivelDuivel schreef: 22 sep 2022, 12:34 Als je een speler belooft dat hij eerste keus wordt en nog voor dat hij een kans krijgt een nieuwe speler voor dezelfde positie ook toezegt dat hij/zij eerste keus zal zijn dan ben je niet lekker bezig.

Voor de verandering is dat gelukkig het verhaal dan ook niet.
Precies, zo las ik het ook niet.
Volgens mij krijgt niemand een vaste plaats- of speeltijdgarantie en iedereen wordt duidelijk gemaakt dat het de bedoeling is dat elke positie bij AZ dubbel bezet is door min of meer gelijkwaardige spelers.
pAZcal
Barry

Kerkez won lekker van Duitsland. Stond gewoon basis. Speelde heel de wedstrijd.
AZ-073
Reservespeler

pAZcal schreef: 25 sep 2022, 09:12 Kerkez won lekker van Duitsland. Stond gewoon basis. Speelde heel de wedstrijd.
Als Milos zo doorgaat moet Max zijn contract maar heel snel opwaarderen, heel snel
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
AZA'dam
Oude garde

pAZcal schreef: 25 sep 2022, 09:12 Kerkez won lekker van Duitsland. Stond gewoon basis. Speelde heel de wedstrijd.
Speelde goed en zijn directe tegenstander Gnabry werd in de rust gewisseld. Nu Italië nog. Ben benieuwd hoe we hem weer terug krijgen. Toen Stengs en Boadu in Oranje gedebuteerd hadden ze wekenlang een soort inzinking bij AZ. Maar van Milos mogen we denk ik meer mentale hardheid verwachten.
MO7
Beheerder

Ik ben echt fan. De manier waarop hij afrondde heeft echt veel te weinig aandacht gekregen. Ik kan ook heel erg genieten van zijn serieuze "het is oorlog" uitstraling. Vergelijk hem eens met zijn giegelende voorganger die totaal niet kon afronden. En verdedigen, als we dan toch eerlijk zijn.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie