Maarten Martens (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 08 mar 2024, 23:30 Geen enkele wedstrijd winnen wij “gewoon” even.
Wel.

Ondanks dat het hele forum Huiberts wil afblaffen staat er gewoon een selectie waar je vrij simpel bij de eerste 4 (5) moet kunnen eindigen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 09 mar 2024, 16:13 Hij doet in wezen zowat het zelfde als Pascal, zelfde spelers (het liefst speelt ie nog met Yuki als rechtsbuiten), Dani op de 10 en door schorsingen en blessures is het in het centrum dan even wat anders.
Mijnans als rechtsbuiten (feitelijk tweede 10) is - vooralsnog - natuurlijk wel een goede vondst gebleken.

Tevens heb ik het idee dat er sneller naar voren wordt gespeeld. Maar dit kan ook optisch (wenskijken) zijn.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1650
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Antti Opdam schreef: 11 mar 2024, 07:51 Mijnans als rechtsbuiten (feitelijk tweede 10) is - vooralsnog - natuurlijk wel een goede vondst gebleken.

Tevens heb ik het idee dat er sneller naar voren wordt gespeeld. Maar dit kan ook optisch (wenskijken) zijn.
Met als aanvulling dat naar mijn gevoel jeugdspelers eerder worden gebracht. Goes zou zomaar nog op de bank hebben kunnen zitten.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Antti Opdam schreef: 11 mar 2024, 07:51
Tevens heb ik het idee dat er sneller naar voren wordt gespeeld. Maar dit kan ook optisch (wenskijken) zijn.
Dat komt ook mede door Belić, die zoekt eigenlijk bijna altijd een oplossing naar voren. Net als Dantas dat meer heeft ten opzichte van Clasie.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 11 mar 2024, 07:47 Wel.

Ondanks dat het hele forum Huiberts wil afblaffen staat er gewoon een selectie waar je vrij simpel bij de eerste 4 (5) moet kunnen eindigen.
Vrij simpel zou ik het toch niet kunnen noemen. AZ kan natuurlijk ook nog 3e worden met 7 punten achter Twente (die in het weekend naar 't lampengat moet) waardoor er mogelijk weer een te dichten kier van 4 punten ontstaat, maar 't kan ook zomaar last hebben van een club als NEC die zich op de 6e plaats bevind. Aan het vertoonde spel kan het nog alle kanten op gaan, heel solide oogt het allemaal niet om er zomaar even van uit te gaan dat het zich vrij simpel naar een 4e eindpositie kan spelen.
PSV en Feyenoord zijn solide, de nummers 3 t/m 6 zijn zo wankel als de pest met heel veel golfbewegingen, voor het zelfde geld krijg je tegen FC Volendam weer een wanvertoning
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 11 mar 2024, 11:04 PSV en Feyenoord zijn solide, de nummers 3 t/m 6 zijn zo wankel als de pest met heel veel golfbewegingen, voor het zelfde geld krijg je tegen FC Volendam weer een wanvertoning
Mwah. Ik vind het allemaal wel meevallen. Van de laatste 9 wedstrijden heb je 2 keer verloren (tegen Feyenoord; waar je thuis had kunnen winnen) en in de laatste 5 wedstrijden heb je 9 goals mee en maar 2 tegen.

Ik verwacht de komende drie wedstrijden amper tot geen problemen.

Martens heeft het namelijk nog defensiever neergezet met drie controlerende middenvelders en een rechtsbuiten die inzakt.

Hierdoor verbloem je de zwakke punten van o.a. Sugawara en kom je überhaupt niet zoveel meer onder druk te staan.

Als Pavlidis een beetje scherp blijft / wordt wandel je vrolijk door tot de uitwedstrijd tegen PSV.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 11 mar 2024, 11:31 Ik verwacht de komende drie wedstrijden amper tot geen problemen.
Ik help het je te hopen dan heb ik ook even weer wat relaxere weekends, zeker als Twente hierin wel gaat morsen,
maar het is en blijft in mijn ogen zeer wankel.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ik zat gister op J, en zag Smit al begin tweede helft warmlopen, gaan zitten, weer warmlopen en weer gaan zitten. Tot het moment dat de 4-0 viel. Martens draaide zich direct om en maande Smit zich zsm van zijn trainingspak te ontdoen. Leuk om te zien, er werd dus echt gewacht op de 4-0 met verder wisselen.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Dit seizoen kan alleen nog enigszins 'gered' worden door de CL play-offs te halen.
Dan moet AZ een machine worden en moet Twente (of Feyenoord extremer) gaan wankelen.
De kansen zijn niet groot dus
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 11 mar 2024, 11:52 Dit seizoen kan alleen nog enigszins 'gered' worden door de CL play-offs te halen.
Dan moet AZ een machine worden en moet Twente (of Feyenoord extremer) gaan wankelen.
De kansen zijn niet groot dus
Twente wankelt al en moet (ook) nog naar PSV, ajax en .... AZ.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

dirkjan schreef: 11 mar 2024, 11:51 Ik zat gister op J, en zag Smit al begin tweede helft warmlopen, gaan zitten, weer warmlopen en weer gaan zitten. Tot het moment dat de 4-0 viel. Martens draaide zich direct om en maande Smit zich zsm van zijn trainingspak te ontdoen. Leuk om te zien, er werd dus echt gewacht op de 4-0 met verder wisselen.
Gênant ja.

Zo'n jongen had je ook al vanaf de rust laten meespelen.

Het is allemaal weer ingegeven door angst.

Daarover gesproken: waar is ONS Lekkie gebleven?
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 11 mar 2024, 11:59 Twente wankelt al en moet (ook) nog naar PSV, ajax en .... AZ.
Uit in Friesland, is voor Twente ook nog geen uitgemaakte zaak.
Zou mooi zijn als de achterstand tot we tegen PSV aan moeten treden dan nog maar 1 schamel puntje bedraagt, dan heb je kans dat onze koorknaapjes er weer echt in gaan geloven. Maar goed, eerst nog maar bezien tegen FC Volendam, Vitesse en Heracles.
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 263
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

dirkjan schreef: 11 mar 2024, 11:51 Ik zat gister op J, en zag Smit al begin tweede helft warmlopen, gaan zitten, weer warmlopen en weer gaan zitten. Tot het moment dat de 4-0 viel. Martens draaide zich direct om en maande Smit zich zsm van zijn trainingspak te ontdoen. Leuk om te zien, er werd dus echt gewacht op de 4-0 met verder wisselen.
Want met 3-0 voor tegen Excelsior B kan het nog alle kanten op?

De angst regeert (nog steeds).
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Antti Opdam schreef: 11 mar 2024, 12:00 Gênant ja.

Zo'n jongen had je ook al vanaf de rust laten meespelen.

Het is allemaal weer ingegeven door angst.

Daarover gesproken: waar is ONS Lekkie gebleven?
Die mag vanavond tegen Helmond weer eens wat laten zien.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Antti Opdam schreef: 11 mar 2024, 12:00 Daarover gesproken: waar is ONS Lekkie gebleven?
inderdaad. Van ONS Lekkie had ik meer speelminuten verwacht.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bertje schreef: 11 mar 2024, 15:44 inderdaad. Van ONS Lekkie had ik meer speelminuten verwacht.
Zeker met een 4-0 voorsprong……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Martens en Sierksma zijn goed bezig sofar. Je ziet, nadat ze de leiding van Jansen overnamen, iedere wedstrijd weer vooruitgang. Excelsior is een dusdanig zwakke ploeg, dat je nog n iet kan spreken van een topwedstrijd, maar het was wel genieten en goed voor het zelfvertrouwen. Mooi om te zien hoe Martens Mijnans laat spelen. Zoals hij het zelf zo vaak heeft gedaan vanaf de zijkant, maar eigenlijk als extra middenvelder.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 11 mar 2024, 12:00 Gênant ja.

Zo'n jongen had je ook al vanaf de rust laten meespelen.

Het is allemaal weer ingegeven door angst.
Wellicht wel, maar er zit blijkbaar wel een idee achter van te voren. Dat vind ik tegenwoordig al heel wat :lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Perry schreef: 11 mar 2024, 09:11 Dat komt ook mede door Belić, die zoekt eigenlijk bijna altijd een oplossing naar voren. Net als Dantas dat meer heeft ten opzichte van Clasie.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 11 mar 2024, 11:52 Dit seizoen kan alleen nog enigszins 'gered' worden door de CL play-offs te halen.
Dan moet AZ een machine worden en moet Twente (of Feyenoord extremer) gaan wankelen.
De kansen zijn niet groot dus
Mwah, ik zou een vierde plek met zekere plaatsing voor de groepsfase van de EL ook prima vinden gezien het verloop van het seizoen. Een vierde plek kan nog wel, alleen moet je de onderlinge wedstrijd wel winnen, dat is een must. Dan heb je vervolgens nog acht wedstrijd om een gat van vier punten te dichten. AZ en Twente spelen alle twee nog uit tegen PSV. Die verlies je normaliter allebei. Hou je nog zeven wedstrijden over om dat gat van vier punten te dichten. Dat wordt pittig. Ik zie namelijk niet veel plekken meer waar Twente zal struikelen. Ze spelen ajax en Heerenveen nog uit, maar zouden ze die echt allebei verliezen? Wij spelen bovendien ook nog uit bij Go Ahead en thuis tegen Utrecht.
Plaats reactie