Ernest Poku (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1241
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

salmonyappi schreef: 05 aug 2023, 18:25 Op wie reageer jij? :shock:
Galblazer
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Rjansen17 schreef: 05 aug 2023, 18:54Galblazer
Dat was een bericht van 12 juli :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Titel geeft aan (2023), maar heeft een contract to 2026.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Shota-Arveladze schreef: 06 aug 2023, 09:56 Titel geeft aan (2023), maar heeft een contract to 2026.
Nu niet meer.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Kilkenny schreef: 08 aug 2023, 06:51Nu niet meer.
Goed bezig.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Zal hij morgen en zondag in de basis staan of wordt het toch; Karlsson-Pavlidis-Odgaard? Obv de voorbereiding verdient hij een basisplaats, vooral omdat Odgaard nog niet helemaal fit is.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DeTorenburch schreef: 09 aug 2023, 07:18 Zal hij morgen en zondag in de basis staan of wordt het toch; Karlsson-Pavlidis-Odgaard? Obv de voorbereiding verdient hij een basisplaats, vooral omdat Odgaard nog niet helemaal fit is.
Ik zie Jansen er wel voor aan om de niet fitte Odgaard te gebruiken (Toch Differentcook?! :lol: )

Poku verdient inderdaad gewoon een basisplek deze match, kun je Odgaard nog altijd als pinchhitter proberen (hoewel dat niet nodig zou mogen zijn).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

DeZuivelDuivel schreef: 09 aug 2023, 16:56 Ik zie Jansen er wel voor aan om de niet fitte Odgaard te gebruiken (Toch Differentcook?! :lol: )

Poku verdient inderdaad gewoon een basisplek deze match, kun je Odgaard nog altijd als pinchhitter proberen (hoewel dat niet nodig zou mogen zijn).
:lol:

Ik mag inderdaad hopen dat Poku in de basis begint. Kunnen we ook weer een gouwe ouwe van wal steken:

"Sugawara! Dit is het momentoooo
AZ scoort die goal zoooo
Pavlidis, Poku
Het maakt niet uit hoe
Jalalalalaa"


8)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 09 aug 2023, 19:42 :lol:

Ik mag inderdaad hopen dat Poku in de basis begint. Kunnen we ook weer een gouwe ouwe van wal steken:

"Sugawara! Dit is het momentoooo
AZ scoort die goal zoooo
Pavlidis, Poku
Het maakt niet uit hoe
Jalalalalaa"


8)
:D
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wat is deze jongen toch sterk teruggekomen, heerlijk!
we can come an end
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Hier word ik als supporter nou wel gelukkig van, puntje van je stoel, of, zoals ik, op je tenen staan, wanneer hij de bal krijgt. Natuurlijk, niet alles gaat goed, maar wat een enthousiasme!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1650
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Binnen een kwartier bij twee doelpunten betrokken. Odgaard mag een stap terugdoen wat mij betreft.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Voltreffer Vick schreef: 14 aug 2023, 07:21 Binnen een kwartier bij twee doelpunten betrokken. Odgaard mag een stap terugdoen wat mij betreft.
Hoe meer concurrentie des te beter. Dat houdt spelers scherp.
Wel was het voor zijn typerende spel lekkerder spelen als invaller na een ruime voorsprong, gezien de Eagles er nog wat van trachten te willen maken waardoor er flinke open ruimtes lagen en dan weet je dat Poku met zijn snelheid daar wel raad mee weet. Wat dat betreft vind ik het wisselbeleid van Jansen niet echt onlogisch.
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Sir Robbert schreef: 13 aug 2023, 21:35 Hier word ik als supporter nou wel gelukkig van, puntje van je stoel, of, zoals ik, op je tenen staan, wanneer hij de bal krijgt. Natuurlijk, niet alles gaat goed, maar wat een enthousiasme!
en snelheid en doelgerichtheid......
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Belachelijke invalbeurt.

Dwaallichten alhier zagen een waardig vervanger voor Pavlidis in hem, maar voorlopig is het hopen dat het ergens dit jaar misschien een volwaardige rechtsbuiten zou kunnen worden.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 18 aug 2023, 06:44 Belachelijke invalbeurt.

Dwaallichten alhier zagen een waardig vervanger voor Pavlidis in hem, maar voorlopig is het hopen dat het ergens dit jaar misschien een volwaardige rechtsbuiten zou kunnen worden.
Had je dat ook gezegd als in die invalbeurt er een hele mooie goal van hem had bijgezeten?
Ik bedoel, zo geweldig was het spel van van Bommel ook niet als je die ene magnifieke treffer weg neemt, sterker dan hadden sommige hem al weer kritisch beoordeeld vanwege het missen van een levensgrote kans en nagenoeg flets spel. Nu is hij de AZ revelatie.
Gewoon die jongens rustig laten rijpen. Doet Pascal goed, om juist dergelijke spelers in te brengen als de ruimtes wat groter zijn en ze kunnen profiteren van hun snelheid.
Dat de ene invalbeurt de andere niet is...
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Antti Opdam schreef: 18 aug 2023, 06:44 Belachelijke invalbeurt.

Dwaallichten alhier zagen een waardig vervanger voor Pavlidis in hem, maar voorlopig is het hopen dat het ergens dit jaar misschien een volwaardige rechtsbuiten zou kunnen worden.
Viel nog wel mee, toch? Als hij bij een van zijn uitbraken niet voor de korte hoek maar voor de lange hoek was gegaan, dan had hij een doelpunt gemaakt die je nog wel even was bij gebleven.

Echter, doet hij het niet en dat is een mooi leermoment voor Poku op het moment dat hij kan. Dat neemt hij weer mee naar de momenten dat het moet. Inderdaad mocht Pavlidis nog vertrekken, dan moet er wat bij want met alleen Poku en Meerdink is het te mager.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 18 aug 2023, 07:45 Had je dat ook gezegd als in die invalbeurt er een hele mooie goal van hem had bijgezeten?
Ik bedoel, zo geweldig was het spel van van Bommel ook niet als je die ene magnifieke treffer weg neemt, sterker dan hadden sommige hem al weer kritisch beoordeeld vanwege het missen van een levensgrote kans en nagenoeg flets spel. Nu is hij de AZ revelatie.
Gewoon die jongens rustig laten rijpen. Doet Pascal goed, om juist dergelijke spelers in te brengen als de ruimtes wat groter zijn en ze kunnen profiteren van hun snelheid.
Dat de ene invalbeurt de andere niet is...
Ben het met je hele analyse eens.

Ik kijk ook door de goals heen. Maar ik stuit op dit forum op types die vinden dat we Odgaard, Pavlidis en Karlsson wel weg kunnen en dat we vrolijk op dezelfde voet met Lahdo, Poku, Van Bommel en Meerdink doorkunnen.

:?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeTorenburch schreef: 18 aug 2023, 07:58 Inderdaad mocht Pavlidis nog vertrekken, dan moet er wat bij want met alleen Poku en Meerdink is het te mager.
Dat is mijn punt.

Waarbij je de naam Pavlidis hierboven net zo goed kan vervangen voor Odgaard en Karlsson.

Allemaal bewezen goalgetters.

En dan zit ik opeens naar dat geschutter van Poku te kijken.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Antti Opdam schreef: 18 aug 2023, 08:06 Dat is mijn punt.

Waarbij je de naam Pavlidis hierboven net zo goed kan vervangen voor Odgaard en Karlsson.

Allemaal bewezen goalgetters.

En dan zit ik opeens naar dat geschutter van Poku te kijken.
Dat heeft ook z’n charme. Gelukkig heeft die jongen wel bewezen over een stijle leercurve te beschikken, dus hij kan sneller dan je denkt op het gewenste niveau zitten.

Verder gewoon een wat ervarener aanvaller erbij als een van de drie weggaat en je hebt een goede mentor voor de jonkies.
Plaats reactie