CFR 1907 Cluj-AZ (do 21 okt, 22.00u (Roe)/21.00u (Ned))

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Gatalin schreef: 18 okt 2021, 08:02 Ik kreeg wel gewoon de SMS binnen, dus heb nu inderdaad een QR-code die ze bij binnenkomst in Roemenië zeggen te controleren. Overigens was het online formulier ook volledig in het Roemeens. Morgenochtend vanaf Eindhoven die kant op, net als veel andere AZ'ers vermoed ik.
Ook present op Eindhoven morgen. Er zijn er nog meer inderdaad. Het wordt al een gezellig vliegreisje.
_________________
"I don't know that!"
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Gatalin schreef: 18 okt 2021, 08:02 Ik kreeg wel gewoon de SMS binnen, dus heb nu inderdaad een QR-code die ze bij binnenkomst in Roemenië zeggen te controleren. Overigens was het online formulier ook volledig in het Roemeens. Morgenochtend vanaf Eindhoven die kant op, net als veel andere AZ'ers vermoed ik.
Die codes werken voor geen meter bij ons, je krijgt geen sms en daarna doet die code het weer niet.

Maar 150 kaarten verkocht, valt me tegen! Tegen Randers waren er ook 3800 Roemeense toeschouwers. Maar voor een legendarisch tripje zijn dit juist de leuke aantallen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Gatalin schreef: 18 okt 2021, 08:02 Ik kreeg wel gewoon de SMS binnen, dus heb nu inderdaad een QR-code die ze bij binnenkomst in Roemenië zeggen te controleren. Overigens was het online formulier ook volledig in het Roemeens. Morgenochtend vanaf Eindhoven die kant op, net als veel andere AZ'ers vermoed ik.
Ik heb ergens anders nog een Engelse versie gevonden. Scheelt weer google-translate. Ik vul wel de Roemeense versie in, want je weet maar nooit of ze anders weer moeilijk gaan doen omdat ze het niet kunnen lezen.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Forza AZ schreef: 18 okt 2021, 10:25 Ik heb ergens anders nog een Engelse versie gevonden. Scheelt weer google-translate. Ik vul wel de Roemeense versie in, want je weet maar nooit of ze anders weer moeilijk gaan doen omdat ze het niet kunnen lezen.
Link?
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Evjen fan
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 dec 2020, 11:16

Forza AZ schreef: 18 okt 2021, 10:25 Ik heb ergens anders nog een Engelse versie gevonden. Scheelt weer google-translate. Ik vul wel de Roemeense versie in, want je weet maar nooit of ze anders weer moeilijk gaan doen omdat ze het niet kunnen lezen.
Bijzonder, wij vliegen met Lufthansa en hebben helemaal geen mail hierover gehad. Alleen dat je moet kunnen aantonen dat je getest of gevaccineerd bent.
Voor de zekerheid print ik toch maar even het formulier uit. Bedankt voor de link Forza!

Maar volgens mij is dit formulier alleen noodzakelijk als je een quarantaine verplichting hebt. Als je gevaccineerd bent dan heb je deze verplichting niet.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Evjen fan schreef: 19 okt 2021, 09:50 Bijzonder, wij vliegen met Lufthansa en hebben helemaal geen mail hierover gehad. Alleen dat je moet kunnen aantonen dat je getest of gevaccineerd bent.
Voor de zekerheid print ik toch maar even het formulier uit. Bedankt voor de link Forza!

Maar volgens mij is dit formulier alleen noodzakelijk als je een quarantaine verplichting hebt. Als je gevaccineerd bent dan heb je deze verplichting niet.
In het reisadvies van de Nederlandse overheid staat hier ook helemaal niets over. Ik heb het voor de zekerheid toch maar even uitgeprint en ingevuld. Ik zie wel of ze er naar vragen of niet.

Ik reis vrijdag terug via Dortmund en nu weer het volgende probleem. Om Duitsland in te komen moet je volgens WizzAir bij het instappen bewijs van het invullen van www.einreiseanmeldung.de laten zien. Bij het invullen daarvan moet je echter een Duits adres opgeven waar je verblijft en ik ga uiteraard direct door naar huis vrijdag. Online invullen gaat dus niet. :?

Edit: Er is ook een papieren formulier hiervan: https://www.bundesgesundheitsministeriu ... glisch.pdf

Voor de zekerheid die maar even uitprinten en invullen dan.
Evjen fan
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 dec 2020, 11:16

Forza AZ schreef: 19 okt 2021, 10:35 In het reisadvies van de Nederlandse overheid staat hier ook helemaal niets over. Ik heb het voor de zekerheid toch maar even uitgeprint en ingevuld. Ik zie wel of ze er naar vragen of niet.

Ik reis vrijdag terug via Dortmund en nu weer het volgende probleem. Om Duitsland in te komen moet je volgens WizzAir bij het instappen bewijs van het invullen van www.einreiseanmeldung.de laten zien. Bij het invullen daarvan moet je echter een Duits adres opgeven waar je verblijft en ik ga uiteraard direct door naar huis vrijdag. Online invullen gaat dus niet. :?

Edit: Er is ook een papieren formulier hiervan: https://www.bundesgesundheitsministeriu ... glisch.pdf

Voor de zekerheid die maar even uitprinten en invullen dan.
Net bij het inchecken bij Lufthansa werd er wel een melding gemaakt om het formulier in te vullen.
Terug reizen wij via Boekarest naar Schiphol dus wij hoeven het Duitse formulier niet in te vullen.
Gebruikersavatar
BenSide_Beard
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 jun 2021, 20:52

..."Door de verslechterde situatie rondom het coronavirus in Roemenië zijn AZ-supporters die het Dr. Constantin Rădulescuin Stadion bezoeken verplicht om de gehele wedstrijd een mondkapje te dragen in het uitvak."...
bron: AZ.NL

Veel plezier daar allemaal!!!
* Voor vrienden ook wel bekend als Treinkapert *
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 581
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

BenSide_Beard schreef: 21 okt 2021, 13:21 ..."Door de verslechterde situatie rondom het coronavirus in Roemenië zijn AZ-supporters die het Dr. Constantin Rădulescuin Stadion bezoeken verplicht om de gehele wedstrijd een mondkapje te dragen in het uitvak."...
bron: AZ.NL

Veel plezier daar allemaal!!!
Roemeense mop,denk! Against Mondkapjes.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

BenSide_Beard schreef: 21 okt 2021, 13:21 ..."Door de verslechterde situatie rondom het coronavirus in Roemenië zijn AZ-supporters die het Dr. Constantin Rădulescuin Stadion bezoeken verplicht om de gehele wedstrijd een mondkapje te dragen in het uitvak."...
bron: AZ.NL

Veel plezier daar allemaal!!!
Die Alkmaarsche Hooligans dragen toch altijd al gezichtsbedenkende kleding :mrgreen:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Waar blijven de foto's vanuit Cluj ?
Ted_AZ
Supporter
Berichten: 235
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:13

multatuli schreef: 21 okt 2021, 15:26 Waar blijven de foto's vanuit Cluj ?
Youtube ook goed?
https://www.youtube.com/watch?v=_muy9d39q08
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ted_AZ schreef: 21 okt 2021, 15:58 Youtube ook goed?
https://www.youtube.com/watch?v=_muy9d39q08
Ziet er heel gezellig uit! Bedankt.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

cluaz_.png
cluaz_.png (381.79 KiB) 2631 keer bekeken
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het wordt een erg zwart witte wedstrijd.

Is Lisanne Nooter nou voor eeuwig weg bij AZ?
Laatst gewijzigd door Jack op 21 okt 2021, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Jack schreef: 21 okt 2021, 19:02 Het wordt een erg zwart witte wedstrijd.
Je hoeft maar 1 ding te onthouden: wit begint en zwart wint 😁
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De verdediging van AZ is nog slomer dan anders. Kan er daar niet eentje van uit en dan een aanvaller ofzo erbij?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ heeft toch ook zo'n inspanningsvrouwtje erbij? Die zou toch ook wel kunnen zien dat de verdedigers er gewoon de kantjes bij aflopen?

Oh. Clasie. De paal. sukkel,!
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Gewoon die corners voorgeven man. Deze "variant" lijkt nergens op.
Plaats reactie