Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... s-pavlidis

Alweer vier geïnteresseerde clubs uit de PL. Begint een aardig rijtje te worden
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

DiepeMast schreef: 11 jan 2024, 21:19 https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... s-pavlidis

Alweer vier geïnteresseerde clubs uit de PL. Begint een aardig rijtje te worden
Is wel echt de meest waardeloze site betreft geruchten. Is bij uitstek de site die niet serieus te nemen is.
Eén tweetje is al genoeg voor hun om iets te plaatsen. Zelfs als het van een zaakwaarnemer of onbekende af komt.
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

DiepeMast schreef: 11 jan 2024, 12:52 Als ie er dan in ieder geval ook nog eentje in weet te tikken. Zou mooi zijn. Hoewel... wanneer is die wedstrijd gepland? Kan het zo 1,2,3 niet vinden.
Ik zeg hopelijk, maar wat ik kan vinden helaas niet voor de zomer, hopelijk wordt er nog een uitzwaaiwedstrijd gepland.....

Al kunnen we niet elke keer geluk hebben
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het is toch ook schrijnend dat we roofbouw op onze miljoenen spits moeten plegen omdat we zonder "onze beste XI" helemaal van de mat gespeeld worden door amateurs. En dan straks weer verdrinken in zelfmedelijden als Pavlidis geblesseerd raakt onder de noemer "pech". Eerst 120 minuten tegen lompe schoppers in de modderpoel van HHC en nu weer 120 minuten in de vrieskou tegen Katwijk. Kansloos.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Elmpie. schreef: 20 jan 2024, 14:40
Mag toch hopen dat dit een grap is. En waarom zou je als Pavlidis zijnde in vredesnaam naar Stade Rennes gaan?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DiepeMast schreef: 20 jan 2024, 15:20 Mag toch hopen dat dit een grap is. En waarom zou je als Pavlidis zijnde in vredesnaam naar Stade Rennes gaan?
Mooiere competitie; betere springplank; meer salaris....zoiets?
MB80
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Vooropgesteld, blijf bij AZ! Top 4 notering levert AZ miljoenen op.

Nog maar 1.5 jaar contract. 20 miljoen plus 25% doorverkoop zou allicht werken mocht Max willen handelen. Of 30 miljoen nu contant. Er moet ook nog wat richting Willem 2 dus het vaste bedrag verlagen en haalbare bonussen zetten is ook financieel potentieel gunstig.
MB80
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DiepeMast schreef: 20 jan 2024, 15:20 Mag toch hopen dat dit een grap is. En waarom zou je als Pavlidis zijnde in vredesnaam naar Stade Rennes gaan?
Kijk maar wie de eigenaar is van Stade Rennais. Miljardair Pinault. Wij verkopen voor 59 miljoen, zij kopen daarvoor dit jaar.

Zie Pavlidis dit nog wel doen. Pavlidis is top in de eredivisie maar zie Bundesliga of premier league niet op de loer.. anders speel je niet hier met 25/26 jaar.

https://www.transfermarkt.nl/fc-stade-r ... verein/273
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MB80 schreef: 20 jan 2024, 16:29 Vooropgesteld, blijf bij AZ! Top 4 notering levert AZ miljoenen op.

Nog maar 1.5 jaar contract. 20 miljoen plus 25% doorverkoop zou allicht werken mocht Max willen handelen. Of 30 miljoen nu contant. Er moet ook nog wat richting Willem 2 dus het vaste bedrag verlagen en haalbare bonussen zetten is ook financieel potentieel gunstig.
Zo vaak gezegd: de kans dat het bedrag veel hoger gaat worden moet ik gezien de relevante factoren écht nog wel even zien. Ik denk niet dat Huiberts het gaat doen, maar het zou mij niet verbazen als dit het uiteindelijk wordt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Verkopen voor 20 miljoen nu het nog kan. Wordt elke wedstrijd een miljoen minder waard op deze manier. Vandaag ook weer minimaal twee 100% kansen gemist.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Langedijk schreef: 20 jan 2024, 21:09 Verkopen voor 20 miljoen nu het nog kan. Wordt elke wedstrijd een miljoen minder waard op deze manier. Vandaag ook weer minimaal twee 100% kansen gemist.
Ja verkoop de speler die 50% van al je doelpunten heeft gemaakt ga je vast beter van spelen, kan ook een keer wat minder gaan vooral na dat tranendal van de afgelopen twee maand.

Komt wel weer, als er de aankomende periode tactisch en kwa opstelling, de juiste keuzes worden gemaakt en de aanvoer daardoor verbetert maakt die er nog wel 15 en kan je hem van de zomer voor net zoveel als nu verkopen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Elmpie. schreef: 20 jan 2024, 21:14
Komt wel weer, als er de aankomende periode tactisch en kwa opstelling, de juiste keuzes worden gemaakt en de aanvoer daardoor verbetert maakt die er nog wel 15 en kan je hem van de zomer voor net zoveel als nu verkopen.
Vandaag belooft weinig goeds. Met Van Brederode en De Wit gaat hij zelf de bal maar ophalen. En dan staat er op rechts ook nog een rommelaar die geen bal onder controle krijgt.

Hoe verzin je het om niet met Odgaard en Addai te beginnen. Lahdo op links bij gebrek aan beter.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Langedijk schreef: 20 jan 2024, 21:21 Vandaag belooft weinig goeds. Met Van Brederode en De Wit gaat hij zelf de bal maar ophalen. En dan staat er op rechts ook nog een rommelaar die geen bal onder controle krijgt.

Hoe verzin je het om niet met Odgaard en Addai te beginnen. Lahdo op links bij gebrek aan beter.
Hij gaat halen omdat die geen (goede)aanvoer krijgt.

Met Odgaard er achter is het afwachten hoe verdedigend stabiel Belic/Clasie is.
Zie liever Mijnans omdat die aanvallend opbouwend beter is dan Odgaard en het tegen sterke ploegen wel vrij open komt te liggen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Elmpie. schreef: 20 jan 2024, 21:29
Met Odgaard er achter is het afwachten hoe verdedigend stabiel Belic/Clasie is.
Daar is Belic toch voor gehaald? Zodat er geen excuus meer is om De Wit op stellen vanwege zijn ‘body’?

Er is niemand die nu van afstand op doel kan schieten. Niemand. Bizar.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Elmpie. schreef: 20 jan 2024, 21:14 Ja verkoop de speler die 50% van al je doelpunten heeft gemaakt ga je vast beter van spelen, kan ook een keer wat minder gaan vooral na dat tranendal van de afgelopen twee maand.
Mag ik je voorstellen aan Langedijk?
Hij staat ook wel bekend als het tactisch genie hier op het forum.

De enige goede speler en topscoorder van de Eredivisie verkopen in de winter voor 20 miljoen. Waarom ook niet?
Oh ja, we hebben een bod van 3 miljoen gekregen op Dani de Wit, maar Langedijk doet hem graag voor een opleidingsvergoeding weg.

Opmerking van een hoog niveau.
Bedachtzaam.
Genuanceerd.
Dat is Langedijk.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 20 jan 2024, 21:49 Mag ik je voorstellen aan Langedijk?
Hij staat ook wel bekend als het tactisch genie hier op het forum.

De enige goede speler en topscoorder van de Eredivisie verkopen in de winter voor 20 miljoen. Waarom ook niet?
Oh ja, we hebben een bod van 3 miljoen gekregen op Dani de Wit, maar Langedijk doet hem graag voor een opleidingsvergoeding weg.

Opmerking van een hoog niveau.
Bedachtzaam.
Genuanceerd.
Dat is Langedijk.
Lul niet zo stom vent

Na deze bekerloting is het seizoen voorbij. 5e na een kutseizoen. Cashen nu het nog kan.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Langedijk schreef: 20 jan 2024, 21:48 Daar is Belic toch voor gehaald? Zodat er geen excuus meer is om De Wit op stellen vanwege zijn ‘body’?

Er is niemand die nu van afstand op doel kan schieten. Niemand. Bizar.
De Body van De Wit is eigenlijk nooit een noodzaak geweest als dat je beste kwaliteit als je op 10 staat dan hoor je daar niet te staan.

Dat hoort niet te nadele te zijn van de rest van het middenveld ik vraag me alleen af of het middenveld genoeg uitbalanceerd is dat je Odgaard ervoor kan zetten zonder te aanvallend te staan waardoor je de balans op het middenveld verliest
Mijnans kan denk ik meer een completere bijdrage leveren dan Odgaard.

Buiten dat ben ik benieuwd welke opstelling(ook met eventuele aankopen en verkopen) zou jij graag zien?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Elmpie. schreef: 20 jan 2024, 22:01
Buiten dat ben ik benieuwd welke opstelling(ook met eventuele aankopen en verkopen) zou jij graag zien?
Ryan
Estevez - Goes/Bazoer - Penetra - Mees de Wit
Belic - Clasie/Dantas
Odgaard
Addai - Pavlidis - Lahdo

Bij gebrek aan beter. Waarbij Mijnans en Van Bommel verder de eerste vervangers zijn. Aankopen laat ik even in het midden, want die komen toch niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 20 jan 2024, 21:55 Lul niet zo stom vent

Na deze bekerloting is het seizoen voorbij. 5e na een kutseizoen. Cashen nu het nog kan.
:lol:
Plaats reactie