Concentratie en discipline zijn iets anders dan dynamiek. Ik ben bang dat je allicht de betekenis van dat voord niet kent.differentcook schreef: ↑22 mar 2023, 21:19 Vanaf het begin zag je dat ze in de wedstrijd zaten en zeer geconcentreerd en gedisciplineerd speelden. Ik ben bang dat je allicht veel mist van wat er gaande is.
Pascal Jansen (2023)
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
- differentcook
- Technisch directeur
De vergelijking die ik eerder met Ten Hag maakte is niet helemaal eerlijk. Het is een stuk makkelijker spelers iedere wedstrijd het maximale te laten geven als je voor iedereen een of meerdere sterke concurrenten op hun positie hebt.
we can come an end
- salmonyappi
- Harde Kern
Op de vorige pagina had jij het over 'Mbapé’s'
Wat zijn dat dan, wijsneus?

- salmonyappi
- Harde Kern
-
- Barry
Het orakel schuift aan bij studio voetbal. Die gaan hem weer de hemel in prijzen. Dat zijn dezelfde mensen namenlijk die roepen dat AZ leuk en aantrekkelijk voetbal speelt.
Resultaat trainer zonder resultaten. Dubbel niks.
Dat zal wel meevallen. Van der Vaart is 020 en van Hooydonk is 010 en hebben allebei een hekel aan AZ.SimonPoulsen schreef: ↑26 mar 2023, 18:01 Het orakel schuift aan bij studio voetbal. Die gaan hem weer de hemel in prijzen. Dat zijn dezelfde mensen namenlijk die roepen dat AZ leuk en aantrekkelijk voetbal speelt.
Ik mis de biertappers en balgehaktverkopers uit den Haag
De harde kern uit Heiloo komt weer eens met een dijenkletser. Wat een treurnis

- salmonyappi
- Harde Kern
- differentcook
- Technisch directeur
Pierre had de scherpste vragen/opmerkingen mbt Jansen
we can come an end
-
- Barry
Pff wat een vertoning. Zit als filosoof te oreren over geestelijke onafhankelijkheid en relativeren. Praat in algemeenheden, en zodra wordt doorgevraagd geeft hij geen antwoord.
-Heeft de brief zogenaamd niet gelezen.
-Heeft geen benul wat voor transfersommen AZ betaald.
-Heb je een voorbeeld pascal? "Ja legio, maar die ga ik niet geven".
"We kunnen nog kampioen worden" " we kunnen de conference league winnen"
Maar eerst tegen Anderlecht spelen.
Grootste nieuwtje is dat hij een boekje heeft waarin hij alles opschrijft. Met als titel "On my way to be a premier league manager"
En dat AZ voor iedere wedstrijd 2 minuten stilte houdt.
En zoals voorspeld kwamen de bekende teksten vanuit de "kenners"(cq samenvatting kijkers)
"Toptrainer Jansen"
"Leuker voetbal dan ajax"
"Altijd attractief en aanvallend"
"Kandidaat voor PSV, feyenoord en ajax"
Grootste nieuwtje is dat hij een boekje heeft waarin hij alles opschrijft. Met als titel "On my way to be a premier league manager"
En zoals voorspeld kwamen de bekende teksten vanuit de "kenners"(cq samenvatting kijkers)
"Toptrainer Jansen"
-
- Invaller
Dat verklaart een hoop.SimonPoulsen schreef: ↑26 mar 2023, 21:29 ...
...

Nou... 2 minuten stilte houden... ik hoop toch niet dat dat waar is, maar het zou me helaas niks verbazen. Geen wonder inderdaad dat ze vaak slap uit de startblokken schieten.
- Harde Kern
In het kader van : “laat ik nou even precies letten op alles wat ík qua twijfels en kritiek graag bevestigd zie worden”.SimonPoulsen schreef: ↑26 mar 2023, 21:29 Pff wat een vertoning. Zit als filosoof te oreren over geestelijke onafhankelijkheid en relativeren. Praat in algemeenheden, en zodra wordt doorgevraagd geeft hij geen antwoord.
"Toptrainer Jansen"
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
-
- Barry
Het verloop van dergelijke avonden is dan ook nog voorspelbaarder dan de tactiek van Jansen.salmonyappi schreef: ↑26 mar 2023, 23:35 In het kader van : “laat ik nou even precies letten op alles wat ík qua twijfels en kritiek graag bevestigd zie worden”.
- Antti Opdam
- Technisch directeur
Dat kwam toch ook al in de podcast naar voren?SimonPoulsen schreef: ↑26 mar 2023, 21:29 Grootste nieuwtje is dat hij een boekje heeft waarin hij alles opschrijft.
-
- Georg
Je hebt gelijk, ik heb het niet gezien maar lees overal ook nog een nonverhaal over Bazoer.salmonyappi schreef: ↑26 mar 2023, 23:35 In het kader van : “laat ik nou even precies letten op alles wat ík qua twijfels en kritiek graag bevestigd zie worden”.
Selectief hoor!
Deze man bevestigt het beeld wat velen hier al heel lang van hem hebben: Een sympathieke amateur die werkelijk niks interessants te vertellen heeft. De grootste amateur is degene die zijn contract verlengd heeft.
Dat is wel te zien ja. Doet Jansen natuurlijk bewust, want stel je voor dat ze meteen gretig gaan aanvallen.
Maar hij is ongetwijfeld 'on his way to the PL' met dit systeem van defensief denken en lange ballen naar voren rossen. Wat een vertoning.
Assistent-trainer
Precies dat.salmonyappi schreef: ↑26 mar 2023, 23:35 In het kader van : “laat ik nou even precies letten op alles wat ík qua twijfels en kritiek graag bevestigd zie worden”.
Nou was het grotendeels ook best oppervlakkig, maar dat kwam ook door de vragen die gesteld werden
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"