Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Pascal Jansen...

Blijven!
2
4%
Ik twijfel...
7
16%
Weg ermee!
36
80%

Totaal aantal stemmen: 45
Ferry
Basisspeler

multatuli schreef: 22 nov 2021, 14:59 Ja ook de kritiek op Max Huiberts is terecht, maar dan vooral omdat hij Jansen dit seizoen heeft aangesteld en omdat hij hem nog steeds laat zitten. Huiberts doet een deel van zijn werkzaamheden prima (verkopen van spelers), terwijl Jansen helemaal niets (zichtbaar) goed doet. Dus wat mij betreft 80% van de kritiek is voor Jansen en 20% voor Huiberts.
De kritiek op Huiberts mag ook wel wat steviger. Hij heeft deze zomer flink verzaakt. Hij kon flink investeren in de ploeg - met de 40-50 miljoen die binnenkwam. Maar koos voor Aboukhlal, Clasie, Letschert, Pavlidis en een weifelende keeper. En gokte op de doorbraak van een aantal jeugdspelers. En vervolgens maakt Jansen er ook nog eens een potje van...
Dan moet ook Huiberts in de spiegel kijken.
multatuli
Kristen

Ferry schreef: 23 nov 2021, 07:57 De kritiek op Huiberts mag ook wel wat steviger. Hij heeft deze zomer flink verzaakt. Hij kon flink investeren in de ploeg - met de 40-50 miljoen die binnenkwam. Maar koos voor Aboukhlal, Clasie, Letschert, Pavlidis en een weifelende keeper. En gokte op de doorbraak van een aantal jeugdspelers. En vervolgens maakt Jansen er ook nog eens een potje van...
Dan moet ook Huiberts in de spiegel kijken.
Het geld wat er netto is overgebleven van alle transfers zal vele malen lager liggen, zeker als de kosten voor stadion e.d. ervan af worden gehaald. Maar wel mee eens dat er een paar betere spelers hadden moeten gehaald. Toch blijf ik erbij dat met een goede trainer er makkelijk in de top 3 a 4 gestaan had moeten zijn met deze groep en dat er veel meer jeugd ingebracht had kunnen worden zonder puntverlies. Pascal is wat dat betreft een laffe behoudende "resultaat" trainer (alleen dan zonder dat er goed resultaat behaald is).
Kilkenny
Moderatort

Even stilstaan bij het feit dat we het allemaal met elkaar eens zijn.

*sta even stil*

Dat er werkelijk niemand is op dit forum (en mijn kennissen-/vriendenkring van AZ) die het nog in deze trainer ziet zitten is ook al een argument om door te selecteren. Ik denk dan namelijk niet dat er binnen de selectie een meerderheid is die het nog wel in de trainer ziet zitten. En ik kan me dan ook niet voorstellen dat Huiberts het nog in de trainer ziet zitten. Maar dat is wel voer voor zijn topic.
Basisspeler

multatuli schreef: 23 nov 2021, 08:13 Het geld wat er netto is overgebleven van alle transfers zal vele malen lager liggen, zeker als de kosten voor stadion e.d. ervan af worden gehaald.
Natuurlijk krijg je niet direct 40-50 miljoen op de rekening. Maar volgens Transfermarkt hebben we net geen 7 miljoen geïnvesteerd in Beukema, Witry, Vindahl en Pavlidis.
De spelers die vertrokken waren wel de ruggengraat van het team. Dan had er wel wat meer diepte-investeringen mogen plaatsvinden.
Had 15 miljoen uitgetrokken voor 3 'kwaliteit' spelers die er direct staan.
Bombaman
Ben-Sider

Kilkenny schreef: 23 nov 2021, 09:35 Even stilstaan bij het feit dat we het allemaal met elkaar eens zijn.

*sta even stil*

Dat er werkelijk niemand is op dit forum (en mijn kennissen-/vriendenkring van AZ) die het nog in deze trainer ziet zitten is ook al een argument om door te selecteren. Ik denk dan namelijk niet dat er binnen de selectie een meerderheid is die het nog wel in de trainer ziet zitten. En ik kan me dan ook niet voorstellen dat Huiberts het nog in de trainer ziet zitten. Maar dat is wel voer voor zijn topic.
Ik werk in Leeuwarden, en heb dus een aantal Cambuur- en Heerenveensupporters als collega. Zelfs zij zijn eensgezind dat Jansen een eersteklas prutser is (zouden hem niet als vervanger willen voor Henk de Jong of Johnny Jansen) en snappen niet dat hij nog steeds niet de zak heeft gekregen. Dat zegt wel wat imo.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Antti Opdam
Co

Bombaman schreef: 23 nov 2021, 11:11 Ik werk in Leeuwarden, en heb dus een aantal Cambuur- en Heerenveensupporters als collega. Zelfs zij zijn eensgezind dat Jansen een eersteklas prutser is (zouden hem niet als vervanger willen voor Henk de Jong of Johnny Jansen) en snappen niet dat hij nog steeds niet de zak heeft gekregen. Dat zegt wel wat imo.
Dit lijkt mij een 'Ad verecundiam' of een 'Ad populum'.

Maar wat vind je er zelf van? En waarom?

Ik word ook heel erg moe van Jansen. Maar kan mijn vinger er nog niet helemaal opleggen.
elmo
Supporter

Antti Opdam schreef: 24 nov 2021, 10:16 ... Maar kan mijn vinger er nog niet helemaal opleggen...
Denk misschien eens aan:
  • er is geen tactisch plan te ontdekken
  • de huidige basis 11 lijkt niet in balans (gezien het spel en de resultaten
  • iedere wedstrijd spelen deze zelfde 11 spelers, terwijl tegenstanders wisselen en compleet anders spelen
  • er is geen speler die zich duidelijk ontwikkeld
  • achterin blijven vasthouden aan hetzelfde centrale duo, terwijl hier iedere week veel misgaat
  • we halen tekort resultaat (slechts 5 van de 12 wedstrijden gewonnen)
  • met wissels worden wedstrijden niet gekanteld
  • er worden tekort zelf opgeleide spelers opgesteld(identiteit AZ)
  • zijn uitstraling is niet energiek (netjes gezegd) met constant de handen in de zak tijdens interviews
  • er worden tekort zelf opgeleide spelers opgesteld (identiteit AZ)
Om er een paar te noemen.

Deels ligt de oorzaak ook bij de samenstelling van de selectie, dus onder de verantwoordelijkheid van Max.
Ferry
Basisspeler

elmo schreef: 24 nov 2021, 10:49 Om er een paar te noemen.
Mag ik toevoegen:
  • De gespeelde zelfgenoegzaamheid bij interviews met een dedain van 'ik ben hoofdtrainer, dus ik weet het' Terwijl resultaten het tegendeel bewijzen.
https://youtu.be/JLCMLHbqFks
AZ 4 Life
Harde Kern

elmo schreef: 24 nov 2021, 10:49 Denk misschien eens aan:
  • er is geen tactisch plan te ontdekken
  • de huidige basis 11 lijkt niet in balans (gezien het spel en de resultaten
  • iedere wedstrijd spelen deze zelfde 11 spelers, terwijl tegenstanders wisselen en compleet anders spelen
  • er is geen speler die zich duidelijk ontwikkeld
  • achterin blijven vasthouden aan hetzelfde centrale duo, terwijl hier iedere week veel misgaat
  • we halen tekort resultaat (slechts 5 van de 12 wedstrijden gewonnen)
  • met wissels worden wedstrijden niet gekanteld
  • er worden tekort zelf opgeleide spelers opgesteld(identiteit AZ)
  • zijn uitstraling is niet energiek (netjes gezegd) met constant de handen in de zak tijdens interviews
  • er worden tekort zelf opgeleide spelers opgesteld (identiteit AZ)
Om er een paar te noemen.

Deels ligt de oorzaak ook bij de samenstelling van de selectie, dus onder de verantwoordelijkheid van Max.
Iedere wedstrijd spelen dezelfde elf, logisch omdat er ook niet heel veel wissels zijn die het elftal beter zouden maken. Reijnders en Witry zullen geen verzwakking zijn als ze spelen, maar echt duidelijk beter dan wat er nu staat zijn ze ook niet. Zelfde kan je wellicht over Verhulst zeggen, al is die ook niet goed genoeg om eerste keeper te zijn van AZ.

Er zijn wel degelijk spelers die zich ontwikkelen, denk daarbij aan Wijndal en Sugawara. Jongens als Midtsjo, Hatzidiakos en Karlsson zijn redelijk stabiel of tonen een lichte groei. Clasie haalt ook een behoorlijk niveau over het algemeen. De rest is hier net of blijft inderdaad op hetzelfde niveau hangen.

Vasthouden aan hetzelfde centrale duo is niet heel raar, puur omdat het echt niet zo dramatisch is als gesteld. Die mythe over Beukema is leuk, maar nergens op gebaseerd. Panta en Martins Indi doen het over het algemeen prima. We geven ook niet super veel kansen weg per wedstrijd.

Je stelt dat er geen zelf opgeleide spelers worden opgesteld, maar wie zou jij opstellen dan? Deze lichting is gewoon beduidend minder dan de lichting Stengs, Boadu, Koopmeiners, Wijndal. Taabouni en Barasi zou je een discussie over kunnen voeren, al is er voor laatstgenoemde een duidelijke reden dat hij nu zoveel bij Jong speelt en dat is om hem fysiek klaar te stomen om de volgende stap te zetten. Verder zie ik geen spelers die tegen het eerste aanzitten, op Poku na en die krijgt geregeld minuten.

Uitstraling is subjectief, ik vind hem juist rust uitstralen. Sommige zouden in de paniek schieten, dus dat kan je ook op twee manieren uitleggen.

De resultaten zijn inderdaad wel matig tot slecht te noemen, maar men vergeet de uitgeklede selectie waar hij mee te maken heeft en het totale gebrek aan scorend vermogen. We hebben afgelopen zomer echt veel doelpunten en creativiteit ingeleverd en van de voorste vier zie ik er geen enkele makkelijk vijftien plus scoren. Wellicht dat Pavlidis net dat aantal aan zal tikken, maar Gudmundsson, De Wit en Karlsson zie ik dat niet doen. Nou, tel uit je winst.
Robin
Supporter

Ferry schreef: 24 nov 2021, 11:37 Mag ik toevoegen:
  • De gespeelde zelfgenoegzaamheid bij interviews met een dedain van 'ik ben hoofdtrainer, dus ik weet het' Terwijl resultaten het tegendeel bewijzen.
https://youtu.be/JLCMLHbqFks
Mag ik dit beamen:

Telkens datzelfde arrogante gezicht na alweer een vaag, nietszeggend antwoord.

De koek is op.
I did not choose myself, I was chosen.
Kilkenny
Moderatort

Robin schreef: 24 nov 2021, 13:44 Mag ik dit beamen:

Telkens datzelfde arrogante gezicht na alweer een vaag, nietszeggend antwoord.

De koek is op.
Ik vind een hoop van hem, maar niet arrogant.
Beheerder

Lange off-topic posts verwijderd van de usual suspects.

On topic wil ik even zeggen dat hij de situatie rond Letschert ook lekker amateuristisch gemanaged heeft. Nu krijg je zeker geen cent meer voor hem en je hebt er nu ook geen noodgevallenoptie meer aan.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Ferry
Basisspeler

AZ 4 Life schreef: 24 nov 2021, 12:19 De resultaten zijn inderdaad wel matig tot slecht te noemen, maar men vergeet de uitgeklede selectie waar hij mee te maken heeft en het totale gebrek aan scorend vermogen.
Jansen is er de hele zomer bij geweest. Dan moet die yoga leraar met zijn vuist op tafel slaan. Slappe gedoe.
De lat moet omhoog!.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder

MO7 schreef: 24 nov 2021, 17:37 Lange off-topic posts verwijderd van de usual suspects.

On topic wil ik even zeggen dat hij de situatie rond Letschert ook lekker amateuristisch gemanaged heeft. Nu krijg je zeker geen cent meer voor hem en je hebt er nu ook geen noodgevallenoptie meer aan.
Ik vind het persoonlijk heel gek dat Jansen hem eerst basisspeler vond en voor de beruchte Twente wedstrijd nog werd verdedigd en daarna laat hij hem zo weglopen. Zelf vond ik hem ook niet goed genoeg maar puur vanuit Jansen zijn perspectief is het wel raar.
SimonPoulsen
Invaller

Ferry schreef: 24 nov 2021, 17:41 Jansen is er de hele zomer bij geweest. Dan moet die yoga leraar met zijn vuist op tafel slaan. Slappe gedoe.
De lat moet omhoog!.
Vind ik ook. Alsof Jansen vol met tactische plannen zit die hij niet kan uitvoeren dankzij de selectiesamenstelling. Daar geloof ik niets van. Als hij tactische plannen had gehad, had hij inderdaad van de zomer met Max aan tafel moeten gaan zitten hoe deze te gaan verwezenlijken. Een dergelijke tactische visie heb ik echter nooit kunnen bespeuren bij hem. Hij heeft het dan ook zeer waarschijnlijk gewoon als mak schaap ondergaan onder het mom van; ik zie wel welke selectie er straks staat. En anders is er iets substantieel mis in de relatie tussen trainer en technisch beleid.
Neemt niet weg natuurlijk dat de selectie matig is, maar ik vind dat je dat dus niet direct kunt aanvoeren als argument om niet kritisch te zijn op Jansen.

Aardige man, maar een hele modale trainer waar ik de toegevoegde waarde steeds moeilijker van ga zien. Maar dat lijkt ook geen criteria meer te zijn bij AZ tegenwoordig. spijtig.
Bombaman
Ben-Sider

Antti Opdam schreef: 24 nov 2021, 10:16 Dit lijkt mij een 'Ad verecundiam' of een 'Ad populum'.
Misschien wel. Maar ik heb dezelfde collega's nooit negatief gehoord over Brom. Ook niet toen er een aanzienlijke periode is geweest dat het spel ook niet om aan te zien was. Terwijl er toen vanuit een groot gedeelte van de AZ-aanhang wel steeds steviger werd geroepen om zijn vertrek.
Antti Opdam schreef: 24 nov 2021, 10:16Maar wat vind je er zelf van? En waarom?
Ik ben het met een groot gedeelte van bovengenoemde punten eens: er is geen tactisch plan, elke wedstrijd wordt begonnen met dezelfde basisopstelling en hetzelfde "strijdplan", iedere wedstrijd nagenoeg dezelfde (voorspelbare en nietszeggende) wissels, waarbij ook nog geregeld de gevaarlijkste speler(s) wordt/worden gewisseld. Apathisch vasthouden aan BMI en Panta, daar waar Panta van mij nog steeds (gedeeltelijk ook bij gebrek aan beter) het voordeel van de twijfel krijgt.

Ik heb het idee dat de jongens elke wedstrijd het veld in worden gestuurd met de opdracht "controle houden en rustig zoeken naar de opening", zonder dat er een gedachte zit aan hoe er tot die opening gekomen moet worden. Backs overlappen niet, er wordt niet tussen de linies gelopen, De Wit is een lopende 10 (zonder voetballende kwaliteiten, maar dat neem ik hem in dit topic niet persoonlijk kwalijk) maar staat structureel naast Pavlidis, ik heb het idee dat Karlsson en Gudmundsson getemperd worden in hun creativiteit, enzovoorts. Wat me tegen NEC opviel was dat er bijzonder veel ballen ter hoogte van de middellijn blind naar voren werden gepompt in de hoop dat 'ie een keer goed zou vallen. Wanhoopsvoetbal.

En mocht het dan inderdaad zo zijn dat je spelersmateriaal niet toereikend is om voetballend mee te kunnen doen met de top-4 (of -5, of -6, of -7, of...), dan is het op zijn minst de taak van de trainer om de spelers te motiveren en op te peppen om het gras én de tegenstander op te vreten. Maar ook dat is niet terug te zien in het spel. Ik heb nog geen 1 wedstrijd gezien waarin er collectief druk gezet werd / collectief werd gejaagd wanneer de tegenstander in balbezit was. Er wordt 0 moeite gedaan om een tegenstander te bemoeilijken in het spel.

En mócht het zo zijn dat Jansen het team wél een tactisch plan meegeeft, maar ze zich daar, om wat voor reden dan ook, collectief niet aan houden, dan zie ik in Jansen ook niet een persoon die zich even laat gelden in de kleedkamer om te laten zien wie er de baas is. Daarnaast heeft hij al meermaals bewezen na een bizar slechte eerste helft niet het strijdplan om te gooien om de tegenstander vanaf het fluitsignaal voor de 2e helft te verrassen met een andere tactiek.

De beste man is gewoon totaal niet in staat om een team te leiden. Het is niet voor niks dat hij 28 jaar assistent-trainer is geweest en hij nu, per toeval door een Judas van een vorige hoofdtrainer, voor het eerst in zijn leven hoofdtrainer is. Misschien een leuke om erbij te hebben voor de yogavibes, maar niet voor deze taak.

Exit. Liever gister dan vandaag.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Wildcat
Seizoenkaarthouder

AZ 4 Life schreef: 24 nov 2021, 12:19 Iedere wedstrijd spelen dezelfde elf, logisch omdat er ook niet heel veel wissels zijn die het elftal beter zouden maken. Reijnders en Witry zullen geen verzwakking zijn als ze spelen, maar echt duidelijk beter dan wat er nu staat zijn ze ook niet. Zelfde kan je wellicht over Verhulst zeggen, al is die ook niet goed genoeg om eerste keeper te zijn van AZ.

Er zijn wel degelijk spelers die zich ontwikkelen, denk daarbij aan Wijndal en Sugawara. Jongens als Midtsjo, Hatzidiakos en Karlsson zijn redelijk stabiel of tonen een lichte groei. Clasie haalt ook een behoorlijk niveau over het algemeen. De rest is hier net of blijft inderdaad op hetzelfde niveau hangen.

Vasthouden aan hetzelfde centrale duo is niet heel raar, puur omdat het echt niet zo dramatisch is als gesteld. Die mythe over Beukema is leuk, maar nergens op gebaseerd. Panta en Martins Indi doen het over het algemeen prima. We geven ook niet super veel kansen weg per wedstrijd.

Je stelt dat er geen zelf opgeleide spelers worden opgesteld, maar wie zou jij opstellen dan? Deze lichting is gewoon beduidend minder dan de lichting Stengs, Boadu, Koopmeiners, Wijndal. Taabouni en Barasi zou je een discussie over kunnen voeren, al is er voor laatstgenoemde een duidelijke reden dat hij nu zoveel bij Jong speelt en dat is om hem fysiek klaar te stomen om de volgende stap te zetten. Verder zie ik geen spelers die tegen het eerste aanzitten, op Poku na en die krijgt geregeld minuten.

Uitstraling is subjectief, ik vind hem juist rust uitstralen. Sommige zouden in de paniek schieten, dus dat kan je ook op twee manieren uitleggen.

De resultaten zijn inderdaad wel matig tot slecht te noemen, maar men vergeet de uitgeklede selectie waar hij mee te maken heeft en het totale gebrek aan scorend vermogen. We hebben afgelopen zomer echt veel doelpunten en creativiteit ingeleverd en van de voorste vier zie ik er geen enkele makkelijk vijftien plus scoren. Wellicht dat Pavlidis net dat aantal aan zal tikken, maar Gudmundsson, De Wit en Karlsson zie ik dat niet doen. Nou, tel uit je winst.
Voor Reijnders ipv Clasie is wel een hele goede zaak te maken, die jongen laat mega veel groei zien de laatste twee jaar en kan een hele mooie carriere tegemoet gaan als hij meer aan spelen toe komt. Zeker tegen verdedigende tegenstanders is hij zo veel nuttiger dan de behoudend spelende Clasie.

Waarom is Verhulst niet goed genoeg voor AZ? Heeft in die paar wedstrijden AZ vaak knap in de wedstrijd gehouden, Vindahl heeft op de lijn nog ontzettend weinig laten zien.

Je zegt dus in feiten dat iedere speler minimaal gelijk gebleven is in niveau en een aantal zelfs beter? Ik snap niet hoe je dat met droge ogen kan beweren als je de wedstrijden kijkt. Midtsjo is geen schim van zichzelf meer, Wijndal is vele malen minder, Karlsson is momenteel vervangbaar voor ongeveer iedere linksbuiten van de Eredivisie, De Wit is al drie jaar dezelfde speler. Sugawara had een paar goede wedstrijden maar is inmiddels ook weer terug op zijn oude niveau en maakt overigens best wat fatale ingrijpfouten waar uit gescoord wordt.

Wat betreft Beukema; Deze jongen was de grote man bij Go Ahead, een ploeg die dit jaar gewoon boven AZ staat en daarnaast de speler van de KKD. Geloof je echt dat Hatzidiakos en BMI er bij een kleinere club bovenuit zouden steken?

Wat betreft jeugdspelers ben ik het helemaal met je eens, deze zijn eigenlijk allemaal te licht om iets te brengen in het eerste elftal.
MO7
Beheerder

Het tactische plan voor de opbouw is twintig keer heen en weer spelen tussen de 3 en de 4, dan terug naar de keeper, lange peer richting De Wit (de enige die kan koppen). Omdat het spel dan verder volledig afhankelijk is of De Wit daadwerkelijk in balbezit kan komen doet die daar alles aan, wat hem tot nu toe al 35 overtredingen tegen heeft gekost. Een plan B is er niet. Als optie A niet werkt krijg je ballen zoals die van Clasie tegen Feyenoord. Ik vind dat al een vrij armoedige tactiek voor een amateurclub, ik heb echt geen fucking clue wat ze de rest van de week dan bij een betaald voetbalclub uitspoken. De spelers stralen dat in mijn optiek ook uit en daar is er maar één voor verantwoordelijk.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Goalscorer

Ik weet dat jullie druk zijn met juichen om het vertrek van Letschert.

Maar laat het nooit meer gezegd zijn dat een speler niet door de trainer/staf naar de uitgang geduwd kan worden. Letschert liet niets zien, maar Jansen heeft die situatie wel veroorzaakt en slecht afgehandeld (en had Letschert dus niet in de hand).

Beetje van Pascal en een beetje van Max dit verhaal.
Antti Opdam
Co

Bombaman schreef: 24 nov 2021, 21:09 Misschien wel. Maar ik heb dezelfde collega's nooit negatief gehoord over Brom. Ook niet toen er een aanzienlijke periode is geweest dat het spel ook niet om aan te zien was. Terwijl er toen vanuit een groot gedeelte van de AZ-aanhang wel steeds steviger werd geroepen om zijn vertrek.

Ik ben het met een groot gedeelte van bovengenoemde punten eens: er is geen tactisch plan, elke wedstrijd wordt begonnen met dezelfde basisopstelling en hetzelfde "strijdplan", iedere wedstrijd nagenoeg dezelfde (voorspelbare en nietszeggende) wissels, waarbij ook nog geregeld de gevaarlijkste speler(s) wordt/worden gewisseld. Apathisch vasthouden aan BMI en Panta, daar waar Panta van mij nog steeds (gedeeltelijk ook bij gebrek aan beter) het voordeel van de twijfel krijgt.

Ik heb het idee dat de jongens elke wedstrijd het veld in worden gestuurd met de opdracht "controle houden en rustig zoeken naar de opening", zonder dat er een gedachte zit aan hoe er tot die opening gekomen moet worden. Backs overlappen niet, er wordt niet tussen de linies gelopen, De Wit is een lopende 10 (zonder voetballende kwaliteiten, maar dat neem ik hem in dit topic niet persoonlijk kwalijk) maar staat structureel naast Pavlidis, ik heb het idee dat Karlsson en Gudmundsson getemperd worden in hun creativiteit, enzovoorts. Wat me tegen NEC opviel was dat er bijzonder veel ballen ter hoogte van de middellijn blind naar voren werden gepompt in de hoop dat 'ie een keer goed zou vallen. Wanhoopsvoetbal.

En mocht het dan inderdaad zo zijn dat je spelersmateriaal niet toereikend is om voetballend mee te kunnen doen met de top-4 (of -5, of -6, of -7, of...), dan is het op zijn minst de taak van de trainer om de spelers te motiveren en op te peppen om het gras én de tegenstander op te vreten. Maar ook dat is niet terug te zien in het spel. Ik heb nog geen 1 wedstrijd gezien waarin er collectief druk gezet werd / collectief werd gejaagd wanneer de tegenstander in balbezit was. Er wordt 0 moeite gedaan om een tegenstander te bemoeilijken in het spel.

En mócht het zo zijn dat Jansen het team wél een tactisch plan meegeeft, maar ze zich daar, om wat voor reden dan ook, collectief niet aan houden, dan zie ik in Jansen ook niet een persoon die zich even laat gelden in de kleedkamer om te laten zien wie er de baas is. Daarnaast heeft hij al meermaals bewezen na een bizar slechte eerste helft niet het strijdplan om te gooien om de tegenstander vanaf het fluitsignaal voor de 2e helft te verrassen met een andere tactiek.

De beste man is gewoon totaal niet in staat om een team te leiden. Het is niet voor niks dat hij 28 jaar assistent-trainer is geweest en hij nu, per toeval door een Judas van een vorige hoofdtrainer, voor het eerst in zijn leven hoofdtrainer is. Misschien een leuke om erbij te hebben voor de yogavibes, maar niet voor deze taak.

Exit. Liever gister dan vandaag.
Ik volg je verhaal wel. Maar aan de andere kant won hij vorig seizoen wel gewoon twee keer van PSV en Feyenoord. Dit seizoen waren de wedstrijden tegen Celtic, Heerenveen, Cambuur en Utrecht allemaal toch best behoorlijk tot goed.

En je ongeslagen plaatsen in Europa is ook niet slecht.

Ik blijf in dubio.
Plaats reactie