Hobie Verhulst (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Antti Opdam schreef: 17 dec 2023, 19:21 viewtopic.php?p=762778#p762778

Hadden onderstaande forummers al hun excuses aangeboden eigenlijk?

De volgende forummers mogen zich tot en met 1 november 2022 in het Hobie Verhulst topic melden (bij voorkeur met excuses en/of rectificatie):

AZ 4 Life
FugAZi
SchoorlAZ
Rjansen17
DeZuilvelduivel
Klei.
RAZ
Wildcat
Metalingus
Shota-Arveladze
Yesze


Wát een vertoning ...
Hij schopte die Tillman anders wel lekker :lol:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Maar hij was wel lekker goedkoop...
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Best vermakelijk. Jammer dat het geen comedy was maar een voetbalwedstrijd
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Eigen jeugd of niet, deze yo-yo mag voor zijn eigen bestwil gewoon een club zoeken in de VS of Japan ofzo.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 17 dec 2023, 19:21 viewtopic.php?p=762778#p762778

Hadden onderstaande forummers al hun excuses aangeboden eigenlijk?

De volgende forummers mogen zich tot en met 1 november 2022 in het Hobie Verhulst topic melden (bij voorkeur met excuses en/of rectificatie):

AZ 4 Life
FugAZi
SchoorlAZ
Rjansen17
DeZuilvelduivel
Klei.
RAZ
Wildcat
Metalingus
Shota-Arveladze
Yesze


Wát een vertoning ...
Dat het met Hobie niet gaat is inmiddels meer dan duidelijk, maar jij had hem op dat moment op een discussie met Vindahl. In de discussie met Ryan komen beide doelmannen wat mij betreft niet eens ter sprake.

Zoals je kon zien vooraf aan de wedstrijd (en vast ook al wel eerder) heeft Hobie zijn kansen dusdanig verprutst dat het van mij ook niet hoeft. Sinds Ryan bij de club zit had Verhulst al zijn contract mogen inleveren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

DeZuivelDuivel schreef: 18 dec 2023, 00:02 Dat het met Hobie niet gaat is inmiddels meer dan duidelijk, maar jij had hem op dat moment op een discussie met Vindahl. In de discussie met Ryan komen beide doelmannen wat mij betreft niet eens ter sprake.

Zoals je kon zien vooraf aan de wedstrijd (en vast ook al wel eerder) heeft Hobie zijn kansen dusdanig verprutst dat het van mij ook niet hoeft. Sinds Ryan bij de club zit had Verhulst al zijn contract mogen inleveren.
Vindalh had op dat moment het één na laagste reddingspercentages van alle keepers in de Eredivisie. Verhulst is een slechte keeper, maar de wissel destijds was terecht én nosig.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 18 dec 2023, 04:14 Vindalh had op dat moment het één na laagste reddingspercentages van alle keepers in de Eredivisie. Verhulst is een slechte keeper, maar de wissel destijds was terecht én nosig.
De wissel an sich was misschien terecht

Maar niet voor deze kneus
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 18 dec 2023, 00:02 Dat het met Hobie niet gaat is inmiddels meer dan duidelijk, maar jij had hem op dat moment op een discussie met Vindahl. In de discussie met Ryan komen beide doelmannen wat mij betreft niet eens ter sprake.
Nee. Het zou kunnen dat Vindahl het niveau Ryan inmiddels gepasseerd is.

Maar zelfs als je Ryan beter vindt dan beide keepers moet je nog steeds wel een keuze maken. Tussen matig en heel erg slecht.

En dan vind ik de keuze voor "laten we dan maar voor heel erg slecht kiezen" wel wat merkwaardig.

Het is eenzelfde soort discussie als bij De Wit / Mihailovic. Nee, ze zijn het misschien wel allebei niet, maar je moet nog toch een keuze maken.

Dat mensen - in die context - ooit voor Verhulst hebben gepleit (en daaraan hebben vastgehouden) is natuurlijk wat ... raar.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 18 dec 2023, 04:14 Vindalh had op dat moment het één na laagste reddingspercentages van alle keepers in de Eredivisie. Verhulst is een slechte keeper, maar de wissel destijds was terecht én nosig.
Er was EEN wissel nodig. Maar niet voor Verhulst.

Verhulst had later een nóg lager reddingpercentage. (Maar toen was dat opeens voor niemand relevant meer.)

Het is niet dat als iemand niet functioneert je dan maar voor een nóg slechter alternatief moet gaan pleiten ...
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 18 dec 2023, 07:29 Nee. Het zou kunnen dat Vindahl het niveau Ryan inmiddels gepasseerd is.

Maar zelfs als je Ryan beter vindt dan beide keepers moet je nog steeds wel een keuze maken. Tussen matig en heel erg slecht.

En dan vind ik de keuze voor "laten we dan maar voor heel erg slecht kiezen" wel wat merkwaardig.

Het is eenzelfde soort discussie als bij De Wit / Mihailovic. Nee, ze zijn het misschien wel allebei niet, maar je moet nog toch een keuze maken.

Dat mensen - in die context - ooit voor Verhulst hebben gepleit (en daaraan hebben vastgehouden) is natuurlijk wat ... raar.
Er werd in de zomer geprobeerd een nieuwe keeper te halen (Cillessen zou ook benaderd zijn), maar dat lukte niet. Dan is er gekozen om door te gaan met de beoogde reservekeeper en een nieuwe eerste keeper in de winter te halen (voor Hobie deden ze het voorkomen dat hij een serieuze kans maakte eerste keeper te worden)
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 18 dec 2023, 08:33 Er werd in de zomer geprobeerd een nieuwe keeper te halen (Cillessen zou ook benaderd zijn), maar dat lukte niet.
Dat is ook gewoon wanbeleid. Regeren is vooruitzien. Huiberts heeft de hele dag niks te doen, behalve technisch beleid maken. Dan kun je niet last minute in paniek voor die engnek gaan, en dan zeggen dat het helaas niet lukte.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Hobie heeft wel fans bij de Telegraaf: "karaktermoord!". https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... knakt.html

"Journalist" diskwalificeert zichzelf door te stellen dat Verhulst afgelopen seizoen 'prima presteerde'.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 18 dec 2023, 08:47 Dat is ook gewoon wanbeleid. Regeren is vooruitzien. Huiberts heeft de hele dag niks te doen, behalve technisch beleid maken. Dan kun je niet last minute in paniek voor die engnek gaan, en dan zeggen dat het helaas niet lukte.
Klopt, Huiberts faalde.
Maar je moet wel correct zien hoe dit alles gebeurde
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

differentcook schreef: 18 dec 2023, 09:01 Klopt, Huiberts faalde.
Maar je moet wel correct zien hoe dit alles gebeurde
Bedoel je daarmee dat Huiberts last minute in de problemen kwam na de afwijzing van Cillessen? Gebeurt hem wel vaker toch. Gokken op één paard! Mag geen excuus zijn.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ForzAZ schreef: 18 dec 2023, 09:10 Bedoel je daarmee dat Huiberts last minute in de problemen kwam na de afwijzing van Cillessen? Gebeurt hem wel vaker toch. Gokken op één paard! Mag geen excuus zijn.
Hij moet ervoor zorgen dat de selectie op peil is. Ik denk wel dat er meer paarden dan alleen Cillessen waren.
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

differentcook schreef: 18 dec 2023, 09:18 Hij moet ervoor zorgen dat de selectie op peil is. Ik denk wel dat er meer paarden dan alleen Cillessen waren.
Waar baseer je dat op?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ForzAZ schreef: 18 dec 2023, 09:21 Waar baseer je dat op?
Op dat ik denk me te herinneren meerdere geruchten te hebben gehoord in die tijd en mijn idee van hoe TD's werken
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

differentcook schreef: 18 dec 2023, 09:30 Op dat ik denk me te herinneren meerdere geruchten te hebben gehoord in die tijd en mijn idee van hoe TD's werken
Komt niet sterk over je reactie. Ik vraag om invulling na je bewering.

Hoe TD's zouden moeten werken deel ik. Maar de afgelopen jaren heb ik met Huiberts te vaak het gevoel gehad dat ie op het eind van een transferperiode een noodgreep deed waarbij hij geen andere opties had. Denk alleen maar aan het geval Sowah terug.
MB80
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Is die al ontslagen?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ForzAZ schreef: 18 dec 2023, 10:03 Komt niet sterk over je reactie. Ik vraag om invulling na je bewering.
Ik heb geen parate kennis van alle transfergeruchten van de zomer 2022. De naam Padt zong ook rond weet ik nog wel, maar geen idee of AZ daar echt mee bezig was.
Het lijkt me gewoon erg onwaarschijnlijk dat een scouting en TD met maar één kandidaat voor een vacature bezig zouden zijn. Wat denk je zelf?
we can come an end
Plaats reactie