Hobie Verhulst (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

DeZuivelDuivel schreef: 09 jul 2023, 17:31 Vandaar ook worden :lol:
:lol:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ferry schreef: 09 jul 2023, 17:05 Ik las: 'keeperstrainer'.....en moest daarna lachen om het idee.
:lol:
Ik moet sowieso lachen om het idee dat wij een nobody hebben die Mathew Ryan uitlegt hoe hij een bal moet tegenhouden.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 09 jul 2023, 18:04 Ik moet sowieso lachen om het idee dat wij een nobody hebben die Mathew Ryan uitlegt hoe hij een bal moet tegenhouden.
We hebben aan het roer toch ook een nobody zonder staat van dienst die ons komend jaar naar de top 3 moet leiden :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 09 jul 2023, 18:06 We hebben aan het roer toch ook een nobody zonder staat van dienst die ons komend jaar naar de top 3 moet leiden :wink:
Gelukkig heeft het forum wel een zware bezetting 8)
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 09 jul 2023, 18:15 Gelukkig heeft het forum wel een zware bezetting 8)
Ik denk dat wij er gemiddeld genomen meer verstand van hebben ja
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 09 jul 2023, 18:21 Ik denk dat wij er gemiddeld genomen meer verstand van hebben ja
Grootheidswaanzin heet dat.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 09 jul 2023, 14:12 Nee, een of andere slimmerd heeft hem verlengd tot 2025.
Dat ie mooi de nieuwe Heijblok moge worden.
Op sommige dagen is Huiberts dus echt onnavolgbaar.

Ik zou het wel jammer vinden als hij weggaat trouwens. Dan krijgen we hier een slotje en kan ik toch niet helemaal lekker bladeren en quoten indien nodig.

Het is ook nog steeds wachten op een aantal schuldbekentenissen.

God, wat een enorme kut keeper is dit zeg. Ongekend.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 09 jul 2023, 22:04 Grootheidswaanzin heet dat.
Alsof het hogere wiskunde is

Ik had Verhulst in ieder geval geen contract tot 2025 gegeven

Bizar
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Antti Opdam schreef: 10 jul 2023, 06:15 Op sommige dagen is Huiberts dus echt onnavolgbaar.
Sterker nog: de contractverlenging was (pas) zeven maanden geleden.
Met den briljante quote van een technisch directeur: 'het is zijn eerste seizoen als eerste doelman'.

Huiberts vond het dus werkelijk een eerste doelman. :lol:

https://www.ad.nl/noord-holland/AZ-verl ... 0Huiberts.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ferry schreef: 10 jul 2023, 06:20 Sterker nog: de contractverlenging was (pas) zeven maanden geleden.
Met den briljante quote van een technisch directeur: 'het is zijn eerste seizoen als eerste doelman'.

Huiberts vond het dus werkelijk een eerste doelman. :lol:

https://www.ad.nl/noord-holland/AZ-verl ... 0Huiberts.
I know.

Malle Max.

Maar goed, het halve forum was ook in extase toen hij het seizoen mocht beginnen.

Want eigen jeugd (en meer van dat soort onzin) en zo ...
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 10 jul 2023, 06:20 Sterker nog: de contractverlenging was (pas) zeven maanden geleden.
Met den briljante quote van een technisch directeur: 'het is zijn eerste seizoen als eerste doelman'.

Huiberts vond het dus werkelijk een eerste doelman. :lol:

https://www.ad.nl/noord-holland/AZ-verl ... 0Huiberts.
Het gaat gewoon door hier., mensen die uitspraken letterlijk nemen en niet in verband plaatsen met de zaken die eromheen spelen
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 10 jul 2023, 20:40 Het gaat gewoon door hier., mensen die uitspraken letterlijk nemen en niet in verband plaatsen met de zaken die eromheen spelen
Maak je borst maar nat. De komkommertijd duurt nog tot 10 augustus…..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 10 jul 2023, 20:40 Het gaat gewoon door hier., mensen die uitspraken letterlijk nemen en niet in verband plaatsen met de zaken die eromheen spelen
Hoe moeten we die uitspraak van Huiberts dan interpreteren?

“Verhulst kan er niks van maar Jansen heeft hem zomaar eerste doelman gemaakt. Zijn eerste seizoen in de Eredivisie als eerste doelman, waar ik het niet mee eens ben.”

Zoiets? Of zag hij zelf ook de potentie en kwamen die absurde blunders puur door zijn onervarenheid als eerste doelman in de Eredivisie?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 10 jul 2023, 20:40 Het gaat gewoon door hier., mensen die uitspraken letterlijk nemen en niet in verband plaatsen met de zaken die eromheen spelen
Goh, wat ben jij goed. Weet altijd alles beter!

Dit is overigens de hele quote van Huiberts:
Huiberts: ‘Ontwikkeling gevolgd’
“Dit stemt tot tevredenheid”, zegt Directeur Voetbalzaken Max Huiberts over de contractverlenging van Verhulst. “Hobie heeft begin van het seizoen zijn plek veroverd onder de lat. Het is zijn eerste seizoen als eerste doelman in de Eredivisie. We hebben zijn ontwikkeling natuurlijk gevolgd. Richting de winterstop zijn we tot de conclusie gekomen dat hij deze contractverlenging verdient. In de zomer zou hij uit zijn contract lopen en daar wilden we niet op wachten. Daarom hebben we vroegtijdig verlengd.”

Geen verrassing
Dat Verhulst nog langere tijd in Alkmaar blijft, mag geen verrassing worden genoemd, weet Huiberts. “In zijn vorige rol, als tweede keeper, is hij in 2020 teruggekeerd bij AZ. Toen was hij al er uitgesproken over dat dit zijn club is. Natuurlijk zou hij de concurrentie aangaan met degene die op dat moment de nummer één is. Hij heeft altijd te kennen gegeven dat hij zijn toekomst bij AZ ziet, in welke rol dan ook. Dat is nu gebeurd.”
Benieuwd welke uitspraken nu in 'welk verband' moeten worden geplaatst.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 11 jul 2023, 05:25


Benieuwd welke uitspraken nu in 'welk verband' moeten worden geplaatst.
In welke rol dan ook, zegt in ieder geval dat de contract verlenging te maken heeft met het binden van Hobie aan de club en niet perce als eerste keeper.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

FugAZi schreef: 11 jul 2023, 06:46 In welke rol dan ook, zegt in ieder geval dat de contract verlenging te maken heeft met het binden van Hobie aan de club en niet perce als eerste keeper.
Maar wel dat de directie hem zag op dat moment als eerste keeper.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 11 jul 2023, 06:48 Maar wel dat de directie hem zag op dat moment als eerste keeper.
Ja Vindahl kon echt niet meer. Hobie deed het een periode prima, totdat hij meerdere wedstrijden opzichtig blunderde.

Het begin van Rian was trouwens ook vreselijk! Ik heb bakzeil gehaald met Rian maar ik ben nog steeds niet 100% overtuigd.

Ik heb werkelijk geen idee hoe we alsnog 4e zijn geworden met zoveel mensen die door het ijs zijn gezakt.

Ik kijk erg uit naar het moment dat Rome of Westerveld hun opwachting maken.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 11 jul 2023, 06:48 Maar wel dat de directie hem zag op dat moment als eerste keeper.
Neehoor, AZ heeft Hobie bij zijn contractverlenging al aangegeven dat er na de winter op zoek zou gaan naar een andere eerste doelman. Op het moment van verlengen was voor iedereen al duidelijk dat hij na de winterstop geen eerste keeper meer zou zijn.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 11 jul 2023, 07:10 Hobie deed het een periode prima,
Geschiedvervalsing.

Er is een periode geweest dat hij geen expliciete blunders (waar doelpunten uit kwamen) maakte. Daar was dan ook alles mee gezegd.

Verder heeft hij één redding gemaakt tegen ajax (door het forum direct gepromoveerd tot "meerdere goede reddingen") en voor het overige heeft hij geen wedstrijd over de streep getrokken.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 11 jul 2023, 07:50 Geschiedvervalsing.

Er is een periode geweest dat hij geen expliciete blunders (waar doelpunten uit kwamen) maakte. Daar was dan ook alles mee gezegd.

Verder heeft hij één redding gemaakt tegen ajax (door het forum direct gepromoveerd tot "meerdere goede reddingen") en voor het overige heeft hij geen wedstrijd over de streep getrokken.
Vermakelijk dit :lol:
Plaats reactie