Bruno Martins Indi (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik denk dat AZ 4 Life die 0-1 weer de schuld van iemand anders vindt

Hatzidiakos 2.0 deze man
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 20 jan 2024, 21:18 Ik denk dat AZ 4 Life die 0-1 weer de schuld van iemand anders vindt

Hatzidiakos 2.0 deze man
Bal werd door Bazoer aangeraakt, was daarom niet zo makkelijk als dat het eruit zag. Het was nog steeds een grote fout.

Toch reken ik het 50/50 Penetra/BMI aan. Penetra loopt letterlijk de andere kant te dekken. Alsof die rechtsbenige gozer van Zwolle via de buitenkant gaat. Ongelooflijk.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Deze clown was het niet eens met het ontslag van Jansen.
Nog even los van zijn waardeloze veldprestatie vandaag, wat een figuur.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

DeZuivelDuivel schreef: 20 jan 2024, 22:21 Deze clown was het niet eens met het ontslag van Jansen.
Nog even los van zijn waardeloze veldprestatie vandaag, wat een figuur.
Pascalbal lag hem aardig. Balletje breed, balletje terug.

Nu moet hij voetballen en valt hij hopeloos door de mand. Dus natuurlijk baalt hij van het vertrek van Jansen. Deze jongen zit vanaf komende wedstrijd op de bank gok ik. Of hij wordt langzaam "weggesaneerd" omdat het misschien wat gek is om je aanvoerder van de ene op de andere dag op de bank te zetten. Maar dat hij ver over de houdbaarheidsdatum is, is vandaag wel pijnlijk duidelijk geworden.
Cetero censeo birrum bibendum esse
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Maakt een basisplaats voor Goed onvermijdelijk
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Sinds zijn terugkeer vliegen de tegengoals AZ om de oren. En hij is gewoon verantwoordelijk voor teveel persoonlijke fouten.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Helaas is Penetra, na een uitstekend begin, ook vreselijk bezig de laatste maanden.
Ik zou Goes erin zetten, heb ik persoonlijk ook erg veel vertrouwen in.
Bazoer ernaast, maar die moet ook echt weer wat stappen gaan maken.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

FC Update doet vermoeden dat BMI niet happy is met het ontslag van Jansen. En dat de spelersgroep er niet in gekend is.
In gesprek met ESPN-verslaggever Hans Kraay junior spreekt Martins Indi van een 'nieuwe situatie' nu Jansen zijn biezen heeft moeten pakken. "De club denkt dat ze met die keuze de doelstellingen kunnen halen", laat de 31-jarige verdediger optekenen. De spelersgroep werd niet gekend in de beslissing om Jansen zijn congé te geven, ook Martins Indi als aanvoerder niet: "Nee, nee, wij zijn niet geïnformeerd daarover."
Bij de 2-1 nederlaag in Enschede schortte er wel veel aan het spel van de Alkmaarders, moet Martins Indi toegeven: "Het veldspel kon wel beter, maar ook daarvoor al hoor." Desondanks was Jansen populair in de spelersgroep: "De trainer heeft heel veel betekend voor heel veel jongens in hun carrière. Hij heeft heel veel jongens laten debuteren, we hebben ook heel lang goed samengewerkt en AZ is daar ook voor uitgekomen. Maar dit is ook een realiteit in het voetbal", beseft de verdediger. Wat volgt is een relaas dat erop neerkomt dat de spelers het nu moeten laten zien, maar Kraay proeft enige onvrede met het ontslag van Jansen: "Je zegt het goed, maar het is net de jungle hè, de voetballerij?", vraagt de interviewer. Martins Indi beaamt: "De wispelturigheid in het voetbal, dat is niet iets nieuws, nee."

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... m3ZYZl98zQ
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Doorselecteren. Ik vind dit figuur hinderlijker dan Dani op dit moment.
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

Ferry schreef: 21 jan 2024, 08:31 FC Update doet vermoeden dat BMI niet happy is met het ontslag van Jansen. En dat de spelersgroep er niet in gekend is.






https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... m3ZYZl98zQ
Ik vond tijdens het luisteren van het interview juist niet dat het leek of Martins Indi het er mee oneens was dat Jansen ontslagen was. Hij werd er volledig ingepraat door Hans Kraaij, maar hij leek niet eens te zijn met het beeld dat Kraaij probeerde te presenteren. Verder wel echt een heel matig interview en matig verwoord door Indi, vindt hem daarin gewoon niet goed. Maar als ik een hint kom bespeuren dan leek het me eerder dat hij het er wel mee eens was.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

biefstukje schreef: 21 jan 2024, 11:10 Ik vond tijdens het luisteren van het interview juist niet dat het leek of Martins Indi het er mee oneens was dat Jansen ontslagen was. Hij werd er volledig ingepraat door Hans Kraaij, maar hij leek niet eens te zijn met het beeld dat Kraaij probeerde te presenteren. Verder wel echt een heel matig interview en matig verwoord door Indi, vindt hem daarin gewoon niet goed. Maar als ik een hint kom bespeuren dan leek het me eerder dat hij het er wel mee eens was.
Hans Kraaij is een enorme roddelnicht, die met suggestieve vraagstelling de ondervraagde in een hoek weet te krijgen. BMI is verbaal niet de allersterkste, dus dan krijg je een scheef beeld.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SchoorlAZ schreef: 21 jan 2024, 07:24 Bazoer ernaast, maar die moet ook echt weer wat stappen gaan maken.
Als er een is die wekelijks achterin loopt te schutteren dan is het Bazoer wel.
Die jongen kan werkelijk niet verdedigen, dan is Indi echt nog wel stabieler achterin en daar kun je ook je vraagtekens bij zetten.
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

pAZcal schreef: 21 jan 2024, 09:00 Doorselecteren. Ik vind dit figuur hinderlijker dan Dani op dit moment.
Interessante strijd. Denk toch dat Dani wint. Beide out.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Bombaman schreef: 20 jan 2024, 22:28 Pascalbal lag hem aardig. Balletje breed, balletje terug.

Nu moet hij voetballen en valt hij hopeloos door de mand. Dus natuurlijk baalt hij van het vertrek van Jansen. Deze jongen zit vanaf komende wedstrijd op de bank gok ik. Of hij wordt langzaam "weggesaneerd" omdat het misschien wat gek is om je aanvoerder van de ene op de andere dag op de bank te zetten. Maar dat hij ver over de houdbaarheidsdatum is, is vandaag wel pijnlijk duidelijk geworden.
Toevallig zat ik laatst bij een sollicitatiecommissie waarbij de uitslag al min of meer vast stond, maar het gesprek toch door ging om te zien of de gegadigde inderdaad niet geschikt is. En argumenten te verzamelen.

Zo zie ik de opstelling van Indi tegen Zwolle ook maar: dat Martens hierna voldoende argumenten heeft om hem te saneren.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Antti Opdam schreef: 21 jan 2024, 19:46 Toevallig zat ik laatst bij een sollicitatiecommissie waarbij de uitslag al min of meer vast stond, maar het gesprek toch door ging om te zien of de gegadigde inderdaad niet geschikt is. En argumenten te verzamelen.

Zo zie ik de opstelling van Indi tegen Zwolle ook maar: dat Martens hierna voldoende argumenten heeft om hem te saneren.
Ik had ook zon dergelijke indruk, kijken of het incidenteel was of dat het structureel is.

Begrijpelijk ook dat hij niet direct alles overhoop gooit want hij had maar 2 trainingen gegeven, anders zou het helemaal onwennig spelen.

Maar net wat jij zegt, de dissonanten zijn geconstateerd door Martens en kan nu ook wijzigingen brengen zonder direct de spelersgroep te shockeren. Nu met een volle week waarin hij kan trainen met de groep en ook meer accenten kan aanbrengen.

Met als resultaat dat er wijzigingen gaan komen. Misschien niet direct 3 spelers maar wel 1 of 2 wijzigen doordat Mijnans en Mees de Wit en Wolfe dan weer volledig fit zijn.

Martens zal er goed aan doen om Dani de Wit toch te laten gaan, na aanleiding van interview na PEC over Mijnans, denk ik dat hij hem weer op 10 gaat zetten ten kosten van Dani.

Indi eruit halen zou eigenlijk moeten, maar doordat er naar ook naar vastigheden worden gezocht, denk ik dat het te veel mutaties zijn.

Duo Bazoer / Penetra kreeg wel de minste tegen goals tegen en daar zou je wellicht wel weer naar terug moeten gaan.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik snap vooral niet waarom we Goes niet zien dit seizoen, doet hij het nou zo slecht op de training?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

DeZuivelDuivel schreef: 22 jan 2024, 18:18 Ik snap vooral niet waarom we Goes niet zien dit seizoen, doet hij het nou zo slecht op de training?
Iets met emotionele bankrekeningen en BMI. Het lijkt mij dat hij binnenkort meer speeltijd gaat krijgen.
Cetero censeo birrum bibendum esse
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

DeZuivelDuivel schreef: 22 jan 2024, 18:18 Ik snap vooral niet waarom we Goes niet zien dit seizoen, doet hij het nou zo slecht op de training?
Ik vind Goes echt het grootste verdedigende talent sinds jaren. Kan echt uitgroeien tot een oranje international (ja: quote me er maar op).
Ik zeg niet dat hij het gaat doen, maar die kwaliteiten heeft hij denk ik.
MB80
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DeZuivelDuivel schreef: 22 jan 2024, 18:18 Ik snap vooral niet waarom we Goes niet zien dit seizoen, doet hij het nou zo slecht op de training?
Alles wat hij dit jaar speelt is meegenomen. Verwacht verkoop van bazoer (1 jarig contract van de zomer) en BMI al is dat meer hoop dan verwachting. Iig meer kans na bazoer weg is.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Het is een pijnlijk verhaal inmiddels. AZ’s aanvoerder is verworden tot probleemgeval.

https://www.rodi.nl/alkmaar/sport/37810 ... bleemgeval
Plaats reactie