Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Langedijk schreef: 23 aug 2023, 16:25 Punt is dat Jansen al 2,5 jaar gokt op bevliegingen van Karlsson en Pavlidis. Tot vervelens toe rondspelen, stroperig ‘naar kansen voetballen’ en uiteindelijk een lange peer op Karlsson. Zonder hem zal dus de hele ‘spelopvatting’ op de schop moeten (terug naar de huisstijl), en dat gaat onder Jansen toch niet gebeuren. Dan moet De Wit namelijk als eerste exit.
Dat Jansen een tactisch onbenul is ben ik het mee eens, maar hier ging het er om dat anti Karlsson aan het ophemelen was en poku neerzette als een amateur. Het vertrek van Karlsson is niet het grootste probleem voor AZ.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12718
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1237
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Ik ga hem missen. Hopelijk weet hij de weg te vinden naar de Italiaanse top ipv de Maasvlakte.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12718
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Nog een keertje genieten:
https://www.youtube.com/watch?v=adZwKb070C4

Dank Jesper & succes verder
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik vind het jammer, maar hij heeft zijn bijdrage geleverd.

Overigens: nogmaals een bevestiging dat je niet moet geloven wat er richting media gecommuniceerd wordt m.b.t. 'we doen geen transfers meer' en meer van dien aard. Vind het een beetje jammer dat men bij AZ niet door heeft dat de buitenwacht daar direct doorheen prikt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
lowietje
Fanatic
Berichten: 515
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Waarom moeten dit altijd van die obligate flutberichten zijn?
'Bedankt, heeft grote waarde gehad, gaan we nog veel van horen' bladiebladiebla
Wij willen graag weten waarom onze sterspeler op het allerlaatste moment wordt verkocht. En of AZ de markt opgaat voor een vervanger. Wij zijn supporters verdorie! En die mogen toch serieus worden genomen ? Irriteert me echt.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12718
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

lowietje schreef: 23 aug 2023, 17:07 Wij zijn supporters verdorie! En die mogen toch serieus worden genomen ?
Dat lijkt me nu juist geen goed plan :lol:
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 23 aug 2023, 17:18 Dat lijkt me nu juist geen goed plan :lol:
Het hek is toch al van de dam :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 923
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

lowietje schreef: 23 aug 2023, 17:07 Waarom moeten dit altijd van die obligate flutberichten zijn?
Wij willen graag weten waarom onze sterspeler op het allerlaatste moment wordt verkocht. En of AZ de markt opgaat voor een vervanger.
Als AZ zo'n uitpraak doet, neemt iedere voetbalwebsite dat direct over "AZ op jacht naar nieuwe versterking". Dan gaat direct de prijs omhoog van iedere speler. Zolang AZ doet alsof het niet essentieel is dat ze iemand nodig hebben... dan heeft dat ook invloed op de prijs die je gaat betalen.
"One swallow does not make a summer"
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 652
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Genoten van zijn Acties en vooral hele belangrijker bijdrage die hij vanaf moment 1 heeft geleverd.

Bedankt Jesper voor 3 top jaren.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ik blijf het gevoel houden dat hij al heel lang zich niet kon opladen voor AZ. Qua dat zeg ik bedankt voor de mooie momenten maar ik ga zijn egoïsme en al het slappe gevoel rond zijn blessures niet missen.

Heel erg benieuwd of zijn blessure richting een chronische aandoening gaat en dat hij daardoor niet opgepikt is door de grote clubs? Iets anders kan ik namelijk niet bedenken, voor Bologna is het misschien juist de buitenkans en hopen ze op een herstel en of nemen genoegen met halve topspeler?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11214
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voor iemand met sportieve ambities is dit natuurlijk een dramatische stap. Bologna gaat nooit Europees spelen. Enige mogelijkheid is om zich in de kijker te spelen van grotere Italiaanse clubs. Maar die hadden nu toch ook al interesse? Doorverkoop van tenminste 30% lijkt me.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11214
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

lowietje schreef: 23 aug 2023, 17:07 Wij willen graag weten waarom onze sterspeler op het allerlaatste moment wordt verkocht. En of AZ de markt opgaat voor een vervanger. Wij zijn supporters verdorie! En die mogen toch serieus worden genomen ? Irriteert me echt.
AZ houdt de supporters graag dom. Klappen, zingen, consumeren en betalen graag.

Daarom spendeer ik voorafgaande aan het seizoen ook geen euro meer. Eerst maar eens zien.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 923
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

FugAZi schreef: 23 aug 2023, 18:28 Heel erg benieuwd of zijn blessure richting een chronische aandoening gaat en dat hij daardoor niet opgepikt is door de grote clubs?
Zou zomaar kunnen dat Karlsson dit zelf al door heeft en hij nu gewoon dat miljoenencontract wil tekenen voordat het te laat is.
"One swallow does not make a summer"
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

lowietje schreef: 23 aug 2023, 17:07 Wij willen graag weten waar onze sterspeler op het allerlaatste moment wordt verkocht. En of AZ de markt opgaat voor een vervanger. Wij zijn supporters verdorie! En die mogen toch serieus worden genomen ? Irriteert me echt.
Wat is de reden dat jij wil weren waarom hij nu pas weggaat ? Heb je wat aan die info ? Lijkt me niet. Mag de directie zelf bepalen hoor.

En AZ gaat NIET de markt op voor een vervanger. Dat is al eerder uitgebreid hier gemeldt en ook via de off. kanalen. Dat daar nog steeds op gehoopt cq. gevraagd wordt is derhalve volkomen nutteloos.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11214
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Roadman schreef: 23 aug 2023, 20:13 Wat is de reden dat jij wil weren waarom hij nu pas weggaat ? Heb je wat aan die info ? Lijkt me niet. Mag de directie zelf bepalen hoor.
Als jij het als medewerker mag weten, dan mogen de supporters dat toch ook?

8 dagen voor de deadline je beste speler c.q. smaakmaker verkopen voor een (te) laag bedrag. Dat schreeuwt inderdaad om tekst en uitleg.

En ja, de directie is niks verplicht. Die dooddoener kennen we.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik kan mij overigens nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die serieus dachten dat Karlsson hier in september nog zou spelen nadat Van Bommel werd aangetrokken.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 23 aug 2023, 20:42 Ik kan mij overigens nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die serieus dachten dat Karlsson hier in september nog zou spelen nadat Van Bommel werd aangetrokken.
Hij was al maanden de eerste transfer die opgenoemd werd, dus dat kan ik mij ook niet voorstellen. Wel sprak iedereen over veel hogere bedragen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16341
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 23 aug 2023, 20:20 Als jij het als medewerker mag weten, dan mogen de supporters dat toch ook? *

8 dagen voor de deadline je beste speler c.q. smaakmaker verkopen voor een (te) laag bedrag. Dat schreeuwt inderdaad om tekst en uitleg.

En ja, de directie is niks verplicht. Die dooddoener kennen we.
*ik snap je eerste zin niet.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11214
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 23 aug 2023, 21:44 *ik snap je eerste zin niet.
Hij verdedigt kritiekloos alles en iedereen bij AZ. Hij wordt boos op forummers die wel kritiek geven. Dan wordt je dus betaald. Of je hebt echt een bord voor je kop.

Karlsson had natuurlijk 7-9 miljoen meer kunnen/moeten opbrengen. Dat hij zou vertrekken was wel duidelijk, en in tegenstelling tot sommige anderen zei ik al meteen dat Van Bommel voor de basis werd gehaald. Dat is het probleem ook niet. De timing is gewoon opmerkelijk en het bedrag te laag.

Past allemaal perfect bij het gebrek aan ambitie van AZ (en Karlsson). Een opleidingsclub/handelshuis dat dolblij is met plek 4 of 5.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie