differentcook schreef: ↑23 okt 2022, 16:24
Even doorfantaseren op de gegeven voorzet. Wat kan er aan de hand zijn?:
- hij speelt minder dan de persoon die hij vervangt
- hij creert problemen door slecht meeverdedigen
- de combi met Kerkez en/of anderen rond hem is slecht
- zijn aanwezigheid heeft een negatieve impact op de spirit en werklust in het team
- anderen doen een stapje minder omdat ze denken dat Karlsson het wel kan oplossen
- ?
-heeft een moeilijk karakter, vraagt enorm veel bevestiging, worsteld er erg mee als iets niet helemaal goed gaat (je ziet haast een kortsluiting bij een misser). Is denk ik veel te perfectionistisch en hard voor zichzelf. Hij zou enorm kunnen groeien als hij ook het nut gaat zien van anderen in hun kracht zetten ipv wereldbeeld wat alleen om zichzelf draait. Heeft bakken talent, maar oh zo veel rafelrandjes. Hij is nog heel jong op sommige vlakken al heel ver ontwikkeld maar op ander vlakken nog net een kind.
Hij lijkt mij moeilijk om als medespeler te hebben, ik geloof zo dat er spelers op een gegeven moment stoppen met loopacties voor niks te maken.
Als hij niet levert zo als weer deze wedstrijd is hij meer een blok aan het been dan een toevoeging (het is toch een schande dat hij weer voor eigen geluk gaat ipv een simpele bal afspelen wat een 100% kans had geweest).
Maar toch geeft hij weer prachtige ballen, zo hakje die Odgaard vrijspeeld is om te smullen.
Ik heb echt een haat liefde met deze speler.