Kenzo Goudmijn (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

multatuli schreef: 21 aug 2023, 07:34 Vervanger van Clasie is ook niet de makkelijkste taak op het veld + Kenzo is een speler die beter tot zijn recht komt als hij iets meer naar voren speelt.

Ook in Jong AZ maakte hij in het begin furore op 10, moest daarna verplicht 2 jaar als verdedigende middenvelder spelen, leek stil te staan in zijn ontwikkeling en leefde pas weer op, toen hij weer op 10 mocht spelen.

Ik ben er geen fan van om spelers af te rekenen op posities die niet hun eigen posities zijn. Zoals 2 jaar geleden ook gebeurde met Oosting als linksback en vorig jaar met Fedde als rechtsback. En in de voorbereiding Schouten als CV.
Fair point.

Maar na zoveel lovende recensies had ik wel iets meer verwacht.
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Antti Opdam schreef: 21 aug 2023, 06:21 In zijn eerste de beste serieuze wedstrijd - min of meer - door de mand gevallen.
Is Clasie toch niet zo slecht. Kan je ook zeggen😉. Hij stond inderdaad onwennig in het veld als controleur. Kwam te veel in de duels, dat is niet zijn kracht. Ook niet van Clasie trouwens. Hij stond te veel naar voren denk ik. Clasie zoekt de duels namelijk nooit op. Is slimmer. Moet hij ook niet doen. Heeft net als Clasie overzicht en een prima pass. Maar net als Clasie, geen duelkracht en geen snelheid.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Mousa Sidi schreef: 21 aug 2023, 12:47 Is Clasie toch niet zo slecht. Kan je ook zeggen😉. Hij stond inderdaad onwennig in het veld als controleur. Kwam te veel in de duels, dat is niet zijn kracht. Ook niet van Clasie trouwens. Hij stond te veel naar voren denk ik. Clasie zoekt de duels namelijk nooit op. Is slimmer. Moet hij ook niet doen. Heeft net als Clasie overzicht en een prima pass. Maar net als Clasie, geen duelkracht en geen snelheid.
Geen snelheid, waarom roep je zomaar wat? Hij is minstens gemiddeld snel, misschien wel bovengemiddeld.

Kijk de kans van Cleonise nog maar even terug in de eerste helft waar hij meerdere spelers van AZ eruit sprint en Goudmijn de enige is die hem nog kan inhalen met zijn snelheid.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Wildcat schreef: 21 aug 2023, 13:10 Geen snelheid, waarom roep je zomaar wat? Hij is minstens gemiddeld snel, misschien wel bovengemiddeld.

Kijk de kans van Cleonise nog maar even terug in de eerste helft waar hij meerdere spelers van AZ eruit sprint en Goudmijn de enige is die hem nog kan inhalen met zijn snelheid.
Was dat niet Bazoer? :?:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

DiepeMast schreef: 21 aug 2023, 17:21 Was dat niet Bazoer? :?:
Dat was de 1e keer, die kon hem niet bijhouden. Goudmijn was 2e keer, die kon hem wel redelijk bijhouden
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

DonnyDelano schreef: 21 aug 2023, 17:47 Dat was de 1e keer, die kon hem niet bijhouden. Goudmijn was 2e keer, die kon hem wel redelijk bijhouden
Dat staat me niet helder voor de geest. Je zult vast gelijk hebben.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ik heb de wedstrijd eindelijk teruggekeken omdat ik op Lowlands zat dit weekend en ook op Goudmijn gelet.

Je ziet dat hij nog even aan het tempo moet wennen en verdedigend natuurlijk geen geweldenaar is maar ik heb op veel momenten ook van hem genoten. Zijn balbehandeling, handelingsnelheid en kwaliteiten in de kleine ruimte zijn wel echt van hoog niveau. Zo ook de voorassist op Pavlidis bij de 1-2 was geweldig.

Mijn gevoel is dat als je hem een aantal wedstrijden kaat staan dat je hem ziet groeien en een soort Reijnders achtig traject kan doormaken. Treuzeld weinig aan de bal en zoekt gelijk de actie vooruit en komt, zou met zijn kwaliteiten op een 10 positie ook echt niet misstaan.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 22 aug 2023, 10:33 Ik heb de wedstrijd eindelijk teruggekeken omdat ik op Lowlands zat dit weekend en ook op Goudmijn gelet.

Je ziet dat hij nog even aan het tempo moet wennen en verdedigend natuurlijk geen geweldenaar is maar
Geen maar.

Komt - nu nog - duidelijk niveau te kort. Samen met Van Brederode en Van Bommel terug naar de kleuterspeelplaats.

In het rechterrijtje zijn er vast wel wat clubs geïnteresseerd, maar hier kunnen we Europa niet mee in.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 22 sep 2023, 05:07 Geen maar.

Komt - nu nog - duidelijk niveau te kort. Samen met Van Brederode en Van Bommel terug naar de kleuterspeelplaats.

In het rechterrijtje zijn er vast wel wat clubs geïnteresseerd, maar hier kunnen we Europa niet mee in.
UP!!!

Wat een ronduit waardeloze speler.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11178
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 30 okt 2023, 09:00 UP!!!

Wat een ronduit waardeloze speler.
Krijgt gewoon de voorkeur boven Dantas en Michailovic. Zelfs Hoedemakers bij de tegenstander was veel beter.

Ongekende vriendjespolitiek.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11178
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat kwam deze kneus in godsnaam binnen de lijnen doen. Die Jansen met zijn vriendjespolitiek.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1823
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 12 nov 2023, 17:43Wat kwam deze kneus in godsnaam binnen de lijnen doen. Die Jansen met zijn vriendjespolitiek.
Die Dantas zal wel denken, was mijn vader hier maar assisent-trainer.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik vermoed dat deze invalbeurt alleen is om het aantal minuten van eigen jeugdspelers kunstmatig op peil te houden. Andere reden kan ik zo snel niet bedenken. In ieder geval geen sportieve reden.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 22 sep 2023, 05:07 Geen maar.

Komt - nu nog - duidelijk niveau te kort. Samen met Van Brederode en Van Bommel terug naar de kleuterspeelplaats.

In het rechterrijtje zijn er vast wel wat clubs geïnteresseerd, maar hier kunnen we Europa niet mee in.
En weer eens een upje.

Ruim anderhalve maand later is het bericht nog volledig van toepassing.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11178
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Parodie op een voetballer, dit zoontje van de assistent-assistent-trainer

Echt ongekend
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Langedijk schreef: 17 dec 2023, 22:08 Parodie op een voetballer, dit zoontje van de assistent-assistent-trainer

Echt ongekend
Ik beoordeel hem pas onder een echte trainer.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Toen hij erin kwam, keek ik nog maar met een half oog. Ik heb echt geen flauw idee wat hij heeft gepresteerd vandaag.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Inmiddels ben ik er van overtuigd: zoontje van de trainer syndroom, maar dit keer met een écht zoontje van een van de trainers.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 17 dec 2023, 22:08 Parodie op een voetballer, dit zoontje van de assistent-assistent-trainer

Echt ongekend
Goudmijn is óók heel slecht.

Maar laten we niet de wedstrijd van gisteren als aanleiding nemen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 18 dec 2023, 07:48 Goudmijn is óók heel slecht.

Maar laten we niet de wedstrijd van gisteren als aanleiding nemen.
Kenzo kan gerust wel voetballen dat heeft in de jeugd al laten zien. Maar zoals teveel spelers in deze selectie is ie niet klaar voor dit niveau in een zwalkende ploeg. Daarbij vraag ik mij ook af waarom Jansen hem dan op de 8 laat spelen. Hij is helemaal geen loper en moet het juist veel meer van zijn passing en creativiteit hebben. Bij Excelsior werd ie niet voor niets gebruikt op de 10 positie. Beter had geweest om hem nog een jaar ergens te stallen en dan een seizoen later te beoordelen of je hem en ook hoe je hem eventueel zou kunnen gebruiken in een opstelling.
Plaats reactie