Dani de Wit (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11180
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DonnyDelano schreef: 26 sep 2021, 15:47 Best stil hier. Ik vond m vandaag best redelijk, op de gebruikelijke gele kaart na.
Ik vond ‘m juist weer bijzonder matig en die ene bal op zijn neus verandert daar niets aan. Positioneel klopt er weinig van en al die domme overtredingen en kaarten zijn daar het gevolg van.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Speelde weer een hele goede wedstrijd. Heeft toch echt wel een hoofdrol in zowel balbezit en zonder bal. Fijn voor hem dat hij scoorde.
Bovenaan in het klassement met overtredingen, dat geeft wel zijn passie weer.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Langedijk schreef: 26 sep 2021, 16:11 Ik vond ‘m juist weer bijzonder matig en die ene bal op zijn neus verandert daar niets aan. Positioneel klopt er weinig van en al die domme overtredingen en kaarten zijn daar het gevolg van.
Oneens. Zoals hij vandaag speelde heeft hij veel waarde voor AZ. Hij hoort om de spits heen te cirkelen en ballen door te koppen( Dan moet de spits er wel wat mee doen natuurlijk)
Volgend jaar april weten we meer
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ja eens, speelde vandaag (niet weer, maar eindelijk )gewoon zeer verdienstelijk. Ere wie ere toekomt. Zelfs wat technische hoogstandjes gezien. Beslissende passes moeten nog steeds beter.

En zowel aan kop in het buitenspel als overtredingen klassement nu \:D/
Laatst gewijzigd door SimonPoulsen op 26 sep 2021, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Vind dit wel een hele simpele draai hoor... je speelt toch 'maar' tegen Go Ahead.
Een club wiens beste speler volgens onze trainer bij lange na het niet waard is om in de AZ basis te staan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11180
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

galblazer schreef: 26 sep 2021, 17:00 Oneens. Zoals hij vandaag speelde heeft hij veel waarde voor AZ. Hij hoort om de spits heen te cirkelen en ballen door te koppen( Dan moet de spits er wel wat mee doen natuurlijk)
Alleen krijg zelden zulke matige tegenstanders als vandaag. Niets van te duchten. Daarom was Sugawara vandaag ook goed want die hoefde niet te verdedigen.

Ik ga niet mee in die waan van de dag want ik ben al die wanprestaties nog niet vergeten. Hij mag eerst eens langere tijd van waarde zijn.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 26 sep 2021, 17:15 Ja eens, speelde vandaag (niet weer, maar eindelijk )gewoon zeer verdienstelijk. Ere wie ere toekomt. Zelfs wat technische hoogstandjes gezien. Beslissende passes moeten nog steeds beter.

En zowel aan kop in het buitenspel als overtredingen klassement nu \:D/
Precies, hij speelt eindelijk een keer een goede wedstrijd. Waar ik wel heel blij mee ben.
Zijn belachelijk hoge aantal overtredingen vind ik wel bedenkelijk.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Zijn beste wedstrijd voor AZ. Hij kan toch meer dan ik dacht. Als er om hem heen gevoetbald wordt kan ie nuttig zijn. Ook een tegenstander die er niets van kan helpt ook.
Praat geen Poep, doos.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Witzer schreef: 26 sep 2021, 20:00 Zijn beste wedstrijd voor AZ. Hij kan toch meer dan ik dacht. Als er om hem heen gevoetbald wordt kan ie nuttig zijn. Ook een tegenstander die er niets van kan helpt ook.

Iedereen heeft wel eens een goede dag.
Tuurlijk hebben we ook wel goede wedstrijden gespeeld met de Wit in de basis, maar hij is geen speler die uiteindelijk het team naar een hoger niveau gaat tillen of een speler zijn die het niveau AZ ooit zal ontstijgen.
Zie hem liever op de bank.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 26 sep 2021, 20:09 Tuurlijk hebben we ook wel goede wedstrijden gespeeld met de Wit in de basis,
Ja we werden 2e en hebben alle wedstrijden tegen de top 3 gewonnen met hem in de basis.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Wat beter vandaag. Maar laten we niet vergeten dat hij per ongeluk langs zijn man kwam, in de eerste helft, en gewoon niet meer wist wat hij moest doen vanaf de rechtsbuitenpositie, en hem "dus maar stifte richting 2de paal". Kansloos, 5de klasse Reserve werk, echt een non voetballer, bijna lachwekkend, die twijfel, we voelden het allemaal.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

FugAZi schreef: 26 sep 2021, 16:33
Bovenaan in het klassement met overtredingen, dat geeft wel zijn passie weer.
Kom op, dit moet cynisch zijn.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Sir Robbert schreef: 26 sep 2021, 21:06 Wat beter vandaag. Maar laten we niet vergeten dat hij per ongeluk langs zijn man kwam, in de eerste helft, en gewoon niet meer wist wat hij moest doen vanaf de rechtsbuitenpositie, en hem "dus maar stifte richting 2de paal". Kansloos, 5de klasse Reserve werk, echt een non voetballer, bijna lachwekkend, die twijfel, we voelden het allemaal.
Overdreven, beetje onzinnig.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Kilkenny schreef: 26 sep 2021, 21:14 Overdreven, beetje onzinnig.
Dat mag jij vinden, voor mij illustratief voor de voetballende onkunde van Dani de Wit.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11180
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 26 sep 2021, 21:03 Ja we werden 2e en hebben alle wedstrijden tegen de top 3 gewonnen met hem in de basis.
Je lult weer eens aantoonbaar uit je nek. Hij stond in al die wedstrijden (19/20 en 20/21) juist niet in de basis, behalve 2 keer tegen ajax. Het is nu wel duidelijk dat je ingehuurd bent door zijn fanclub.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

FugAZi schreef: 26 sep 2021, 21:03 Ja we werden 2e en hebben alle wedstrijden tegen de top 3 gewonnen met hem in de basis.
Het grappige is dat naast dat het pertinent niet waar is wat je zegt, het ook al 2 jaar geleden is.
En het vorig jaar zonder hem ook buitengewoon prima ging.

*Haha bovenstaande had hetzelfde idee.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Sir Robbert schreef: 26 sep 2021, 21:07 Kom op, dit moet cynisch zijn.
8)
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 26 sep 2021, 21:33 Je lult weer eens aantoonbaar uit je nek. Hij stond in al die wedstrijden (19/20 en 20/21) juist niet in de basis, behalve 2 keer tegen ajax. Het is nu wel duidelijk dat je ingehuurd bent door zijn fanclub.
SimonPoulsen schreef: 26 sep 2021, 21:34 Het grappige is dat naast dat het pertinent niet waar is wat je zegt, het ook al 2 jaar geleden is.
En het vorig jaar zonder hem ook buitengewoon prima ging.

*Haha bovenstaande had hetzelfde idee.


Echt? Shit ik moet die zooi ook nakijken :lol: naar mijn gevoel heeft hij er altijd gespeeld dat jaar. Waar kan je dat eigenlijk nakijken? Op wiki zie je alleen het aantal wedstrijden, niet de basis plaatsen toch?

Nee joh, ik lul gewoon niet mee, dan lijkt het hier al gauw dat ik ingehuurd ben :lol:

Maar zonder dollen, hij staat bij mij als 1 van de eerste op het wedstrijd formulier, vind hem ook de enige natuurlijke leider in de ploeg.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11180
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 27 sep 2021, 06:04 Echt? Shit ik moet die zooi ook nakijken
Je verkondigt gewoon leugens om je gelijk te halen. Daar trap ik alleen niet in. Je kunt alle opstellingen in die toppers gewoon vinden online.
FugAZi schreef: 27 sep 2021, 06:04 Maar zonder dollen, hij staat bij mij als 1 van de eerste op het wedstrijd formulier, vind hem ook de enige natuurlijke leider in de ploeg.
Het is een zelfbenoemde leider omdat ie een grote bek heeft. Maar een echte leider moet ook regelmatig uitblinker zijn en zowel binnen als buiten de lijnen het goede voorbeeld geven.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

multatuli schreef: 26 sep 2021, 18:19 Precies, hij speelt eindelijk een keer een goede wedstrijd. Waar ik wel heel blij mee ben.
Zijn belachelijk hoge aantal overtredingen vind ik wel bedenkelijk.
Die overtredingen zijn ook zo ontzettend lomp. Maarja, gisteren was inderdaad een vrij redelijke pot verder. Hopelijk kan hij dat doortrekken.
Plaats reactie