Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
AZ-073
Oude garde

salmonyappi schreef: 03 mei 2021, 15:31 Ik denk het niet hoor. Ik verwacht niet dat AZ te veel spelers wil hebben die goals kunnen maken.
???
Je wilt toch zoveel mogelijk spelers hebben die een goal (liever nog veel spelers die veel goals) kunnen maken?
Dan wordt je minder afhankelijk van de vorm van de dag van een paar spelers en maak je het voor de tegenstanders ook moeilijker om te verdedigen
Hoop dat Tijjani snel zijn 1e maakt in elk geval (extra jammer van die bal op de paal in de Kuip). Na de 1e worden de volgenden stuk makkelijker meestal
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Lecompte
Reservespeler

Mooi nieuws dat hij 2 jaar verlengd heeft!
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
ForzAZ
Goalscorer

Lecompte schreef: 03 mei 2021, 17:45 Mooi nieuws dat hij 3 jaar verlengd heeft!
Heel goed nieuws al is het een verlenging met twee jaar zo lees ik op AZ.nl tot medio 2025.

Hij is op alle vlakken ontzettend gegroeid. Voetbaltechnisch, maar zeker ook fysiek. Ik weet nog dat ik bij Jong AZ op de tribune naast zijn ouders zat en zei geef hem elke dag spinazie te eten. Wat een bonestaak was het toen. Het zou niet erg zijn als ie nog iets sterker wordt trouwens.

Het liefst zie ik hem volgend seizoen aan de rechterkant van het middenveld in een rol die Midtsjö momenteel bekleedt. Naast hem dan de opvolger van Teun Koopmeiners die iets meer een verdedigende middenvelder is. Laat hem maar meters maken en lekker overal tussendoor voetballen!
Lecompte
Reservespeler

ForzAZ schreef: 03 mei 2021, 17:56 Heel goed nieuws al is het een verlenging met twee jaar zo lees ik op AZ.nl tot medio 2025.

Hij is op alle vlakken ontzettend gegroeid. Voetbaltechnisch, maar zeker ook fysiek. Ik weet nog dat ik bij Jong AZ op de tribune naast zijn ouders zat en zei geef hem elke dag spinazie te eten. Wat een bonestaak was het toen. Het zou niet erg zijn als ie nog iets sterker wordt trouwens.

Het liefst zie ik hem volgend seizoen aan de rechterkant van het middenveld in een rol die Midtsjö momenteel bekleedt. Naast hem dan de opvolger van Teun Koopmeiners die iets meer een verdedigende middenvelder is. Laat hem maar meters maken en lekker overal tussendoor voetballen!
Ik had de 3 jaar al naar aanleiding van de interviews gewijzigd. Uit het interview met Max leidt ik wel af dat Teun en of Midsjo niet meer voor ons te behouden zijn.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
ForzAZ
Goalscorer

Lecompte schreef: 03 mei 2021, 18:11 ...Uit het interview met Max leidt ik wel af dat Teun en of Midsjo niet meer voor ons te behouden zijn.
Minimaal één van de twee zal vertrekken. Die conclusie mag je wel trekken. Beide spelers staan er goed op in met name Italië.
salmonyappi
Gewoon Dirk

AZ-073 schreef: 03 mei 2021, 15:53 ???
Je wilt toch zoveel mogelijk spelers hebben die een goal (liever nog veel spelers die veel goals) kunnen maken?
Dan wordt je minder afhankelijk van de vorm van de dag van een paar spelers en maak je het voor de tegenstanders ook moeilijker om te verdedigen
Hoop dat Tijjani snel zijn 1e maakt in elk geval (extra jammer van die bal op de paal in de Kuip). Na de 1e worden de volgenden stuk makkelijker meestal
Joh, dat was een grapje. Ik dacht dat 😉niet nodig was......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie