Dit soort heb ik al vaker gepost, alleen zie jij die nooit

Dat krijg je als het overgrote deel van je posts vooral irriteert (bij mij). Anyway, ik zie ze wel als anderen die ik wel volg je quoten als het interessant genoeg is. Mijn berichten zeef werkt prima.
Komt dit nog ergens op tv of is er ergens een stream van de Youth league (misschien een beetje vroeg daarvoor). Ben wel eens benieuwd naar het debuut van AZ in deze competitie.multatuli schreef: ↑27 jan 2021, 11:28 Live loting is nu bezig
AZ loot tegen ..........tromgeroffel...........spanning.......Galatasaray (TUR)
AZ speelt uit in Turkije.
De wedstrijd wordt gespeeld op: 2 of 3 Maart.
Andere lotingen in de groep:
Dinamo Zagreb (CRO Rosenborg (NOR)
Hammarby (SWE) - Waterford (IRL)
Rangers (SCO) - Köln (GER)
Niet de beste loting denk ik zo. Behalve Koln, zijn ze waarschijnlijk allemaal zwakker dan Galatasaray.
Uefa.tvMartens1986 schreef: ↑29 jan 2021, 11:19 Komt dit nog ergens op tv of is er ergens een stream van de Youth league (misschien een beetje vroeg daarvoor). Ben wel eens benieuwd naar het debuut van AZ in deze competitie.
Ik las het ook. Eeuwig zonde voor deze goede lichting. Ik had wel willen zien hoe ver ze hadden kunnen komen in Europa.AZuid-Scharwoude schreef: ↑17 feb 2021, 17:40 Helaas zullen we hier langer op moeten wachten. De UEFA heeft het Youth League-seizoen uit de planning gehaald.