Podcast 67 (en andere AZ gerelateerde podcasts)

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ongelofelijk in de nhd podcast.

"enige die niet verzaakte in Mostar was Dani de Wit"

Al z'n duels verloren. geen enkele tackle of interceptie. Talloze counters verpest. 3overtredingen. Balverlies.

Wat een blind vlek is die man toch.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Kon ook in het oud spelers topic, maar hier leek me ook geschikt. Khalid Sinouh zit deze week in de Bureau Sport Podcast. Gaat niet veel over AZ, maar er passeert wel nog een geinige quote over Waterreus. https://open.spotify.com/episode/4iUjgW ... 5a990b4345
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

dirkjan schreef: 17 okt 2023, 04:27 maar er passeert wel nog een geinige quote over Waterreus.
En dat is?
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

O.a. dat ie niet eens een hand geeft aan de keepers toen hij zich voorstelde in de kleedkamer toen hij voor een maand naar AZ kwam. De rest luister je maar zelf 8)
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bij het NHD waren ze écht het spoor bijster in de podcast. jezus.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 22 dec 2023, 20:35 Bij het NHD waren ze écht het spoor bijster in de podcast. jezus.
Ze vonden/vinden het best goed gaan?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 27 dec 2023, 11:18 Ze vonden/vinden het best goed gaan?
Valt allemaal wel mee, wat verwachten de fans nou, Pascal heeft het toch best goed gedaan etc. etc.
Ze denken hooguit dat hij het wat lastig heeft in de kleedkamer als hij sterkhouders als Dani de Wit passeert.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 22 dec 2023, 20:35 Bij het NHD waren ze écht het spoor bijster in de podcast. jezus.
Het wordt met de week genanter.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Bij de podcast van AZalerts kwam dit forum langs.

En werd het achterhaald genoemd.

8)
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ergens hebben ze daarmee ook wel een punt.
Maar persoonlijk vind ik fora (ook fervent tweakers gebruiker) een stuk fijner werken dan de social media die als vervanger gebruikt wordt. Veel geschreeuw, gescheld en wat niet meer daar, en totaal onoverzichtelijk.
En ja, ik word ook oud(er) 8)
Laatst gewijzigd door dirkjan op 02 jan 2024, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

dirkjan schreef: 02 jan 2024, 11:08 Ergens hebben ze daarmee ook wel een punt.
Maar persoonlijk vind ik fora (ook fervent tweakers gebruiker) een stuk fijner werken dan de social media die als vervanger gebruikt wordt. Veel geschreeuw, gescheld en wat niet meer daar, en totaal onoverzichtelijk.
En ja, ik wordt ook oud(er) 8)
Zeker sites als voetbalprimeur hebben zon ongelofelijke kut interface.

Zou overigens niet verkeerd zijn als azalerts het voor elkaar krijgt om een groter publiek te bereiken met een nieuwe site. Maar inderdaad hopelijk met overzichtelijke vormgeving daarvan.
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 263
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

Antti Opdam schreef: 02 jan 2024, 10:37 Bij de podcast van AZalerts kwam dit forum langs.

En werd het achterhaald genoemd.

8)
Gaven ze ook redenen aan?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Drommedaris schreef: 02 jan 2024, 11:52 Gaven ze ook redenen aan?
Nee.

Maar ik kan mij wel een voorstelling maken ... Hoewel dat invullen zou zijn.

Misschien kan een meelezend lid van AZalerts toelichting geven ...
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Drommedaris schreef: 02 jan 2024, 11:52 Gaven ze ook redenen aan?
Volgens mij was het lichtelijk een sneer naar de gehele fanpage.
Ze willen meer weergeven op hun site. Inclusief de optie voor meer interactie.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ahja het NHD, waarom doe ik het mijzelf ook eigenlijk weer aan: blijkbaar hadden we te veel spelers en daardoor te weinig vastigheden, dat is waarom we niet gepresteerd hebben (en blijkbaar denkt Max er ook zo over naar hun inschatting).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 10 jan 2024, 13:37 Ahja het NHD, waarom doe ik het mijzelf ook eigenlijk weer aan: blijkbaar hadden we te veel spelers en daardoor te weinig vastigheden, dat is waarom we niet gepresteerd hebben (en blijkbaar denkt Max er ook zo over naar hun inschatting).
Ik vatte die teveel spelers op als een probleem om de motivatie te managen van spelers die weinig speeltijd krijgen (zeker nu we er in Europa uitliggen).
Wordt, zie ik nu, ook door Huiberts aangegeven:
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/330278/m ... n-pavlidis

Het gaat o.a. (logisch ook) om de vleugelposities. Misschien is het het beste om Sadiq alweer te verkopen (en een echte directe versterking te halen)
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 10 jan 2024, 14:30 Het gaat o.a. (logisch ook) om de vleugelposities. Misschien is het het beste om Sadiq alweer te verkopen (en een echte directe versterking te halen)
Het lijkt mij logischer om Van Brederode en/of Van Bommel (1,5 jaar) te verhuren.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 11 jan 2024, 13:20 Het lijkt mij logischer om Van Brederode en/of Van Bommel (1,5 jaar) te verhuren.
Ze komen er echt aan die twee. Ze hebben al meer laten zien dan Sadiq (die ook weinig speeltijd heeft gekregen)
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 11 jan 2024, 14:15 Ze komen er echt aan die twee. Ze hebben al meer laten zien dan Sadiq (die ook weinig speeltijd heeft gekregen)
Heb Sadiq - ook in het buitenland - ook nuttige dingen zien doen. Hij is bovendien 4 jaar ouder. Daar mag je dus een stuk meer van verwachten en dan is een huur ook niet echt logisch meer.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 11 jan 2024, 17:55 Heb Sadiq - ook in het buitenland - ook nuttige dingen zien doen. Hij is bovendien 4 jaar ouder. Daar mag je dus een stuk meer van verwachten en dan is een huur ook niet echt logisch meer.
Ik had het idee dat, naast de jonkies, Sadiq het zekerheidje op de flanken moest zijn (wat Milhailovic op 10 moest zijn). Als hij dan het eerste half jaar veel minder dan de jonkies speelt, dan zou je kunnen overwegen om hem geen jaar te geven, maar sneller van de hand te doen. Ik krijg het idee dat hij een twijfelnoodgeval is, waar je op terug kan vallen aan het einde van de transferwindow, maar eigenlijk over twijfelt of die wel een meerwaarde is, Maar allicht is dit allemaal wat al te snel en kun je hem beter nog wat tijd geven om zijn potentieel te laten zien
we can come an end
Plaats reactie